@tralala heb zaterdag getest, helaas negatief gister minuscuul beetje bloed verloren dus we kijken de komende week aan en als er geen ongi komt gaan we volgend weekend weer testen....
@all nee de winkels zijn helaas pas om 11 uur open hier op maandag... `En ik durf niet meer weet zeker dat t weer 1 streep is ben zo bang voor... Hier geen ongie en ook geen bruin oud bloed meer dus dat is goed toch??? ahhhhhhh wordt gek
Spannend!! Als je test, dan weet je wel waar je aan toe bent en hoef je jezelf ook niet meer gek te maken..
@shoesjeR Verelend dat je geen duidelijkheid hebt zeg... Ik wil zo graag weten of het raak is of niet. Ik weet ook zeker dat hetzelfde geldt voor jou. Ik zeg gwn testen en dan weer er tegen aan kijken! hoe lang ben je al overtijd dan? Want Femmes ging eerst ook om de dag testen en opeens op de 6e dag eens treepje wat me ook heel erg verbaasde.
Nou mijn dag begon goed... Zat vanochtend op de fiets en dacht er net aan dat het zulk mooi weer was om te fietsen, hoor ik ineens een vreemd geluid en loopt m'n band leeg... :x Fiets maar aan de kant gezet en m'n vader gebeld of ie me kon ophalen en naar m'n werk kon brengen. Die kon niet omdat m'n moeder weg was met de auto. M'n zusje geprobeerd te bellen maar die nam haar telefoon niet op... Had ook geen cent op zak dus kon ook de bus niet nemen. Na een kwartiertje alsnog m'n zusje aan de lijn gekregen dus die heeft me even naar het werk gebracht. Ging lekker dus... Maar goed, ik ben er nu dus ik kan aan de slag. Alleen nog even kijken hoe ik vanavond weer thuis kom. Fijne dag allemaal!
Ben erg benieuwd naar je test vanmiddag Schoesje! Ben het met de anderen eens. Als je test heb je tenminste wel duidelijkheid. Succes!
Pff Jackie daar zou ik nu helemaal sjacherijnig van worden als mijn dag zo zou beginnen. Heb t ooit met mun scooter gehad. Das echt klote. SchoesjeR al onderweg naar de winkel??? Kan niet anders dan positief zijn joh! Anders dan is het misschien toch verstandig om naar de ha te gaan. Weet niet of er iets aan zo'n lange cyclussen gedaan kan worden. Maar als dat kan is dat voor jou wel fijner. Hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent! Hier is de ongi alweer weg sinds gisteren. Weer maar drie dagen een kleine beetje, snap dr niets van, dat was de vorige ronde ook al. Nou ja ben toch echt niet zwanger, en moet dan ook niet klagen dat die ongi zo kort duurt, alleen maar fijn. Alleen tijdens mijn pilgebruik was het altijd veel en vijf dagen lang!! Nu is de eerste en laatste dag alleen oud bloed. Nou ja op naar de volgende vruchtbare dagen dan maar.
@jackie: dat is balen, gelukkig dat jr zus uiteindelujk oppakte. @schoesje: ik ben zoo benieuwd. Ik denk nog steeds positief ik hoop t. Hihi t is nu bijna 11 uur. Als je nu in de auto.stapt of op de.fiets ben je mooi op tijd
@ jacky jeetje lekker begin haha maar lief van je zusje !!!! @ schoesje zoooo spannend het kan altijd nog maar ik vind het ook nog steeds raar afgelopen maand ook maar 1 dag ongesteld geweest ... Trpuwens mijn nod is op 1 mei