Ik heb alweer Krampjes en was misselijk vanmorgen. Ik zit eraan te denken dat ik pms heb. Iemand hier ervaring mee?
Hmm.. Denk je dat je dat hebt? Is het niet gewoon dat je lichaam je voor de gek houd. Omdat je het.zo graag wilt? Die van mij deed dat namelijk.altijd
Ik heb echt geen idee. Ik weet nooit wanneer mn ongesteldheid komt. Ik weet het echt pas wanneer ik bloed zie. Ik heb bijna nooit last van ongesteldheidskrampen.
@kowalski: ik heb pas krampen vanaf dat het bloeden begint en dan soms zo erg dat ik niet meer kan praten voor een paar seconden. Maar nooit voordat het begint. Vervelend zeg.. Is er iets aan te doen behalve pil slikken?
Waar blijft die test? Ik zit serieus al 1 uur en 45 min te wachten bij de bandenzaak voor wisselen winterbanden voor zomer.. En m'n auto is nog niet aan de beurt ze werken alleen zonder afspraak.
@jeansflower jeetje wat vervelend. IK HAAT WACHTEN. ik word er zoo chagrijnig van. Gelukkig is onze zwager automonteur en woont naast ons hahaha.
@kowalski: mijn vriend doet dat voor z'n eigen auto en ik ook voor mijn eigen haha, beide haten we wachten dus ja, maar hij is net naar binnen gereden! Hulde! Jackie: lang niet zo vervelend als jouw start van de dag.. Denk je sportief te doen..
Ja jeansflower ik herkende je niet meer hahaha. Jackie, balen zeg, slecht begin van de dag! Schoesje waar blijft je test? We zijn zo benieuwd Kowalski, ik heb laatst een heel artikel gelezen over pms, volgens mij in de Viva (of was nou de flair...?) Misschien even kijken of je dat online terug kunt vinden? Was heel interessant en stonden volgens mij ook tips in enzo.
Jeans irritant zo wachten. Iedereen heeft wel wat vandaag.. Hihi Misschien dat schoesje aant testen is nu haha.. Ik hoop 2 strepen M zit nu onder de tafel een bolletje van de bakker aant oppeuzelen schatje!