ik hoop het zo voor haar. Of ze heeft geen twee strepen gezien, en baalt nu als een stekker. En heeft geen zin om te reageren.... Ik haat het ook om te w88!!
hoi dames sorry voor het wachten, maar helaas negatief nog geen eens een tuur streepje Nu na half 2 even de ha bellen hoe of wat...Misschien was t dan toch gewoon mijn ongie. Erg lief hoe jullie mee leven hoor, doet me goed
Ooooh neee.. Balen meid. Misschien dat je ff bloed.mag prikken ofO. Anders beschouw je dit toch als je menstruatie.
Aah nee toch, wat jammer schoesje! Ik denk dan toch dat dit je ongie is geweest. Misschien kun je over een paar dagen starten met ovulatietesten, gewoon om zeker te zijn van je volgende cyclus? (want dat deed je nog niet toch, of wel)
ja echt K*T maar ja ach volgende ronde beter...Was er juist zo niet mee bezig deze ronde tot me ongie raar ging doen...bel ff de ha naar half 2 en anders was ik inderdaad precies dag 33 weer ongie...Verlies nu al 2 uur roze bloed...ben benieuwd wat hij zal zeggen... thanks lieve meiden
@ShoejeR Aaah balen meid, heb je ook al ovu test geprobeerd? als tie eruit knalt dan ben je egt wel zwanger. Ik had het eerst ook. Ik ging eerst testen met ovu-test en die knalde er meteen uit. Daarna gelijk zw-test gedaan en tie was negatief. echt OMO-WIT. En paar dagen later ging ik weer eerst ovu-test doen en die knalde meteen binnen paar seconde. Gelijk zw-test er achter aan gooien en toen zag je HEEEEEEEEEEL licht de tweede streep.
ik ga woensdag een poging doen met testen...kan niet langer wachten hahaha zou wel beetje balen als die negatief is...voel zoveel gekke dingen. Probeer er aan de andere kant maar niet teveel van uit te gaan.