even een tijdje afwezig geweest, sorry daarvoor.. Lees allemaal wisselende berichten. Paar meiden ongesteld geworden: BALEN! Hier is het een beetje stil, ga vanaf vanmiddag maar beginnen met ovutesten denk ik zit nu op CD 9 (even uit mijn hoofd, zo even checken met mijn onderschrift) Verder heb ik gister onwijs genoten van de zon! Lekker met mijn vriendin op wedstrijd geweest met haar paardje. Daarna lekker met haar familie chinees gegeten en samen naar mijn zwangere vriendin gegaan, daar tot half 1 in de tuin gezeten met een vuurkorf! Lekker! Ze moet vandaag weer naar het ziekenhuis, want ze is al 41+1 vandaag en ze heeft vrijdag aan de pillen gezeten in het ZKH, want haar baarmoeder werkt niet mee. Na een hele dag pillen had ze welliefst 1 cm ontsluiting. Dus schoot niet op... Van het weekend is het niets opgeschoten en ze moest vanochtend om 7 uur weer in het ZKH zijn. Als de pillen vandaag niet helpen, zullen ze vast gaan inleiden... Hoop voor ze dat ze snel hun dochtertje in hun armen hebben! @Schoesje: balen zeg!! hopelijk kan de huisarts je iets meer duidelijkheid geven en gerust stellen.. knuffel!
@keef heftig zeg! Maar als de baby niet snel komt dan moet ze zeker keizersnee gaan doen. Ik zou dat echt niet willen. ik wil gwn een natuurlijke bevaling en die pijn meemaken.
@keef: dat klinkt lekker die vuurkorf gezellig! Vervelend dat t niet op gang wil komen, kan me voorstellen dat de er helemaal klaar mee is met die buik! @shirley: soms heb je t helaas niet voor t zeggen ga jij nog extra echo doen voor t geslacht of bij 20'weken?
@all, net de assistent aan de lijn mijn verhaal uit gelegt en ze wilde eerst overleggen met de HA, toen vroeg ze of ik klachten had, ik ja krampen in mijn onderbuik naar rechts toe en als ik nies of hoest steken onder in me buik, en af en toe duizelig, nou zei ze kom dan toch maar even langs woensdag om 8.40 uur heb ik de afspraak mocht ik heel erg gaan bloeden hoefde ik niet langs te komen...Ook vertelt dat ik 2 weken geleden ook al bruin oud bloed had en roze bloed en nu eigenlijk weer...Misschien ben je dan toch zwanger maar 5 dagen overtijd moet die test wel zeggen dat ik zwanger ben ik zei ja klopt.... Nou we wachten af...wel fijn dat ik langs mag komen en woensdag misschien al wat wijzer ben... Ga me nu niet meer druk maken... even niet meer aan denken... @keef jij bent lief thanks :knuffel:
Wat balen schoesje!!! Maar nog geen helder bloed is hoopvol toch?? @koekenpan...spannend!!! @hier Ik heb sinds gister wat bruine afscheiding...normaal is dat dus een teken van mijn ongesteldheid... maar mijn nod zou de 19e zijn...en een cyclus ineens van 26 ipv 30 of 29 lijkt mij een beetje vreemd...maar goed...we wachten af...
@jeansflower tjaah, Als ik keizersnee moet, dan moet ik. Maar zolang ik kan kiezen, kies ik voor natuurlijk manier. En jaah ik ga 20 weken echo doen voor geslachtsbepaling. Ik heb alleen nog niet gebeld voor een afspraak want ik heb mn rooster nog niet voor die data's. Maar ik geloofe al dat ik mini-ballen zag op de echo toen ze tussen de benen van de baby ging kijken. En mn schooonvader zei ook dat het op ballen lijkt XD
Wat fijn dat de assistent zo meedenkt en je komen mag a.s. woensdag als er nog geen menstruatie is! Ik hoop dat het raak is voor je!! Hoe voel je je nu?
@ShoejeR hopen dat ongeteld uit blijft en dat je bij de ha meer duidelijkheid hebt. IK HOOP EIGENLJK GEWOON DAT JE ZWANGER BENT!!
Ik voel me goed maar wel veel moe en af en toe nog duizelig, en over de afspraak ja daar ben ik blij mee hoor eindelijk straks wat duidelijkheid...Vind t wel vervelend straks verlies ik nog wat oud bloed of licht roze en wilt hij gaan kijken hmmmm hoe doen we dat... Ja ik ga er niet meer vanuit dat ik zwanger ben hoor dames... denk dat me cyclus in de war is en dat dit mijn ongie is...fijn dat jullie zo mee denken
@schoesje: jammer meid, ben benieuwd wat HA zegt woensdag... ga je dan bloed laten trekken? gek hoe dat je lichaam kan reageren eigenlijk... @jackiest: ah nee, platte band, al goed dat je niet in de regen hoefde te wachten?! hier niet veel te melden, lekker werken tot 19u30 weet even niet meer wie wat gezegd heeft, dus kan niet op iedereen reageren, sorry!
Ja voelt wel goed dat er naar gekeken gaat worden, als de ha vindt dat ik bloed moet prikken wel ja ga het in ieder geval voorstellen aan hem... Ik heb om de een of andere manier wel nu meer rust in mijn hoofd en ML ook...raar lichaam heb ik ook... We zullen zien druk maken heeft geen zin en die testen liegen vaak toch niet...Na woensdag pas ik mijn banner aan... @eda jij al lekker voorbij de 12 wk zie ik fijn gevoel of niet...
Ah gossie meis, dat is minder . Goed dat ze er in ieder geval naar willen kijken. @babyboom Ik heb vandaag het rijk alleen dus ik dacht ik krijg de andere afleveringen ook lekker op mijn gemakje maar ik krijg er echt de kriebels van zeg! Alleen maar pechverhalen en narigheid...zo word het wel moeilijk zelf nog positief te blijven. Hebben jullie daar geen last van?
@erminea: Lastig he, als je zoveel ziet dat er wat fout gaat. Soms dan hoor ik ook nare dingen, over bevallingen enzo. En dan denk ik oooh nee, ik moet zelf ook straks. Maargoed, dan maar weer even de knop omzetten. Niet te veel vanuit gaan, ze zoeken de 'slechte' er geloof ik ook uit. Voor je zelf wel positief blijven denken, want bij hoevelen gaat t allemaal wel van een leien dakje?!
@MamavanM1 Het blijft sensatie tv he, maar hier op het forum lees je ook zo veel verhalen dat het soms echt moeilijk blijft om je daar niets van aan te trekken. Ook omdat we zo graag willen dat het inderdaad van een leien dakje gaat allemaal. Vraag me soms ook af hoe ik van nuchtere boerentrien (niet echt hoor) heb kunnen veranderen in deze neuroot met klepperende eierstokken hahaha. Vind het zooooooo moeilijk op dit moment om er niet te veel mee bezig te zijn. Ondertussen belt VL net dat er problemen zijn op het werk, hij heeft een andere standplaats toegewezen gekregen en dat betekend 2 uur reistijd in eigen tijd met een lullige kilometervergoeding en het inleveren van onze leaseauto....mopperdemopper. Het word er niet leuker op in dat bedrijf. Terwijl hij nu dus in 10 minuten op zijn werk is inplaats van dik een uur.
Hoi hoi, Na wat drukke dagen en een heel druk weekend weer een teken van leven vanuit mijn kant. Ik heb niet terug gelezen, maar begreep van deze pagina dat er geen roze meer bij is gekomen? Fijn Schoesje dat je bij dokter terecht kan. Hoe is het verder met iedereen? Heb ik veel gemist?
@SchoesjeR, jammer van je test zeg! Fijn dat je woensdag bij de huisarts terecht kan! Wat betreft mijn bericht op fb, ik vind het niet zo nodig om te wachten tot 12 weken eigenlijk. Aangezien m'n vader zijn mond al niet kon houden weet het roddelblad het al, dus ik dacht ach laat ik haar maar voor zijn @Jackie, nou idd lekker begin van de dag zeg! Fijn dat je alsnog je zus te pakken hebt gekregen! En dat zij je naar het werk kon brengen! @Jeansflower, irritant zeg dat ze daar niet op afspraak werken! Gelukkig heb ik een handige pa die mn bandjes heeft verwisseld
Proberen zwanger te raken: -Yvy H (30 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 16 April -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April -Sari123 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 19 April -Koekenpan (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 april -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 1 Mei -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei -Simoontje123 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 9 Mei -Leetje25 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 11 Mei -SchoesjeR (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ± 14 Mei -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Miranda199o (22jaar), ronde ?, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 November Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ? Afspraken/Echo's April: 16: Tralalala: Extra echo Fontys Hogeschool 18: Eda: 22: Jeansflower: Controle vk, MamavanM1: Geslachtsbepaling 24:Tralalala: Termijnecho, MamavanM1: Controle vk 25: Femmes82: 20 weken echo 29: Kaatje87: Termijnecho Mei: 1: JackieSt: intake en termijnecho 13:Jeansflower: Geslachtsbepaling 21: Femmes82: controle afspraak vk Juni: 3: Babyflower: 19 weken echo