Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Heb het even opgezocht en het is Tralalala. Veel plezier vandaag! :)

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    #4922 simoontje123, 16 apr 2013
    Laatst bewerkt: 16 apr 2013
    Haha Jackie, ik kan t allemaal niet bijhouden al die zwangeren.
    Maar tralala veel plezier, en houd de foto niet voor jezelf he, wij willen ook mee kijken. :)

En sneu van je kat. Op het laatste takelen ze altijd zo hard af vind ik. Hoe oud is jullie kat??

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk niet wij echt.op vakantie gaan. Misschien samen even weekendje weg zonder M. Zij heeft er toch niet zo veel aan nog, spendeer liever geld aan een vakantoe als M ook neer besef heeft van wat we doen. en voor.de.rest.x naar t dierentuin ofzo denk sat ze dat geweldig zou vinden, ze is dol.op dieren.

@jackie: oh wat sneu van je kat. En zielig voor je man. Verschrikkelijk om je huisdier in te laten slapen of als ie dood gaat..

4. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @kowalski: precies wanneer weten we nog niet.Ergens halverwege eind/augustus in ieder geval. We durven nog niet echt een datum te prikken op het moment. doen we pas als er wat meer duidelijkheid is over de gezondheid van mn schoonmoeder.

Maar we doen niet echt ingewikkeld hoor, willen gewoon trouwen op het gemeentehuis en dan met ouders, broers, zussen, grootouders en een paar heel goede vrienden lekker wat eten. En dan vinden we het wel goed.

5. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik zie dat jullie over vakantie praten. En ben erg jaloers :'( Wij gaan helaas niet op vakantie dit jaar. Misschien wel een weekendje weg. Maar echt een 4 weken vakantie naar het buitenland gaat hem niet worden.

6. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk al die vakantie ' s allemaal...
    Ik denk dat het voor ons iets van gran canaria of egypte of zo word maakt eigenlijk niet veel uit als de zon maar schijnt hahah

Ik dacht vandaag wel vruchtbaar te zijn maar niet dus het 2 de streepje was nog te licht. Morgen weer proberen wat weer super lastig allemaal gaat worden, omdat ik moet werken. En ochtend urine schijnt niet goed te zijn, maar ik moet er ook weer voor zorgen dat ik tussen 9.00 en 10.00 bel voor de afspraak mocht ik vruchtbaar zijn.. Dus ik begin om half 8 in de thuiszorg maar probeer maar is tussendoor te plassen met je potje en je stickie hahahah dus word allemaal even vogelen ... Sorry beetje ego !!!!

7. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debbi: jammer dat hij nog niet positief was, misschien vanavond ook nog een keer testen? Lastig morgen ivm je werk!

@all: ik heb af en toe echt steken vandaag joh! Net
    of ik vandaag ongesteld ga worden. Heel irritant en is ook niet zo goed als je moed probeerd te houden :s. Maar ik kan toch niet meer dan afwachten.
    Heb denk vorige week vrijdag avond mijn ei gehad, of zaterdag ochtend.

8. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@jackie oooo wat erg van jullie kat, sterkte :(

@all lekker he om over vakantie na te denken ik wordt daar zoooo vrolijk van hahaha :)

Klinkt allemaal goed hoor dames, en inderdaad baby kost ook erg veel geld dus snap wel dat je dan niet gaat zal ik ook niet doen...

9. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Nog maar 8 dus vrij jong nog...

10. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@cupcake ik hoop zo dat t snel raak is voor jullie wanneer zijn jullie officeel begonnen???
    Ja clomid wat doet t eigenlijk geen idee???
    Het gaat inderdaad snel dit jaar :(

11. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Das inderdaad niet oud, komt dat probleem dat ze nu heeft vaker voor bij dat ras??

Sterkte ermee, het is toch 8 jaar je maatje geweest he.

12. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Dit is één van onze huiskatten dus het is niet rasgebonden. Gewoon domme pech denk ik... :(

13. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ahhh sneu zeg van je kat. Maar zo'n beestje pijn zien lijden gaat je ook aan je hart. Inderdaad houden van is soms helaas ook loslaten.

Ik heb weer es nachtdiensten, maar was al om 14 uur wakker :( zo nog ff proberen te slapen.

14. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh wat zielig van de kat zeg! :(

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Awh wat naar zeg Jackie... Heel veel sterkte vanavond :( Ben zelf ook tussen de dieren opgegroeid en ook sinds ik op mezelf woon altijd huisdieren gehad, dus ik weet hoe het voelt als je afscheid moet nemen..... :(

Ik mag vanavond om 19.00 uur weer baby gluren, ben erg benieuwd hoe het op zo'n school gaat! Uiteraard zal ik een foto'tje met jullie delen :D

Hier vandaag best een goeie dag, in vergelijking met gisteren zelf heel erg goed. Wel misselijk maar niet overgegeven, en voor mijn doen best veel gegeten al (dikke plak ontbijtkoek, twee bakjes cruesli met melk en een boterham met smeerkaas, kun je nagaan hoe weinig ik de afgelopen weken heb gegeten als dit al veel is..). Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en wel weer een halve kilo afgevallen, inmiddels al 4 kilo kwijt.... Nou ja de vlos zei dat het geen kwaad kan dus dat geloven we dan maar!

16. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Jackie: wat vervelend van je kat :( is toch je kindje hè..

Tralala: veel plezier! Ik ben ook al 2,5 kilo afgevallen inmiddels.. Komt er straks vast allemaal weer bij. Mooi dat je wat gegeten hebt en kunt binnenhouden!

17. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Jackie: wat vervelend van je kat. Sterkte ermee

@ tralalala: veel plezier vanavond

18. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Jeansflower, bij jou ook door de misselijkheid en het overgeven?

19. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Bij mij door de misselijkheid nergens trek in.
    Ik eet gemiddeld 2 beschuit, 3 boterhammen en 3 happen avondeten. Soms nog yoghurt om nog wat binnen te krijgen. Van t weekend wel 1x overgeven. Maar moet gewoon echt niet aan eten denken!

20. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen dat jullie zo weinig kunnen eten door de misselijkheid zeg!! Dat is niet leuk!

Deel Deze Pagina