Oh precies hetzelfde als bij mij dus. Manlief zit nu naast me twee broodjes braadworst weg te werken.... Wordt al misselijk bij het idee! Zo, over 5 minuutjes op weg naar de echo
Jackie. Wat sneu zeg sterkte ik moet er niet aan denken zijn idd gewoon je kinderen !!!! Tralala veel plezierrrrrr
@kowalski: wel een goed idee van je over dat samen douchen... had er niet direct aan gedacht @jackiest : 8 jaar is idd niet zo oud om van nierinsufficiëntie te sterven.
@jackie sterkte vanavond! Nooit leuk zulke dingen...wel heel jong nog zeg. @tralalala heel veel plezier vanavond! Ik ben geloof ik al 5 maanden verkeerd aan het klussen, mijn ovutesten zijn omo wit nog steeds en ik dacht ongeveer vandaag ei te hebben.. Meestal daarna Ff geen zin meer dus de romantiek. even op een laag pitje gezet. Ik voel me even een beetje stom hihi. Zo word 't nie wat.....ben echt blij dat ik ovutesten heb gehaald!
Wij zijn ook begonnen sinds 1,5 week, ik ben 31 jaar en mijn vriend bijna 34 jaar. We zitten nog helemaal in het begin dus afwachten hoe het allemaal gaat lopen, kijken hoe mijn cyclus precies gaat lopen en hopen dat het snel raak is haha.
@Erminea: haha dat meen je niet! Dat is best wel zuur . Vanaf nu weet je wel wanneer je ei is! @Drieka: Welkom! en succes! @Debbi: jammer dat hij nog niet positief is. Ik heb altijd een tweede lijntje, en opeens word hij donkerder.
@Jackie, aah wat sneu zeg van je kat! Hoop dat hij nog mee kan naar huis zodat je nog van het beestje kan genieten! @zomervakantie, wij gaan een week met vrienden naar een landal resort in Limburg. @Tralalala, succes met je echo! Idd wel een foto laten zien hoor!! @Drieka, welkom Als je op onze lijst wilt, zou je dan je NOD willen doorgeven en om hoeveelste kindje het gaat?
@Erminea hahah dat meen je niet, deden jullie niet om de dag klussen dan vanaf dag 11 tot dat je weer ongie zal moeten worden??? hoe deden jullie dat dan???
Hahaha ja ik meen het wel . Ik deed inderdaad wel om de dag klussen maar na mijn "schijnei" was ik het steeds even een beetje zat en ik dacht dat ik wel genoeg geklust had. Oeh voel me echt stom hahahaha.
Ja erg he! Lijkt me overigens net zo lastig als ze wel gekleurd zijn maar te licht. Temperatuur je ook? Ik hoop maar dat ik nog een tweede streepje krijg, zit nu op dag 14 en nog steeds omowit Ik hoop dat ik hem vind, had vorige maand al wel vaag een vermoeden dat mijn ei ergens anders zat dan ik dacht maar ik hoop dat ik hem nu kan vinden. Eindelijk een (bijna) leeftijdgenoot! Welkom hoor, spannend! @all Ik hoop echt dat ik voor zondag mijn ei heb maar vrijdag zou wel heel ideaal zijn want dan ben ik jarig, had al wel tegen VL gezegd dat ik een baby wilde op mijn verjaardag hahaha. Komt ie na zondag dan is deze ronde verloren van VL zit de hele week in duitsland. Weet niet hoor maar ik vind het ineens nog spannender allemaal!
@Erminea wat een mooie cyclus heb je eigenlijk lekker hoor... Wanneer heb jij je ei dan??? ach maakt niet uit nu iets langer door klussen toch
We zijn weer terug van de dierenarts met poes. De dierenarts wilde het nog proberen met een shot steroiden, dit werkt ongeveer 4 a 5 dagen. Misschien geeft dit haar net het zetje wat ze nodig heeft om weer te gaan eten. We kijken het een paar dagen aan en als ze niet opknapt dan laten we haar alsnog gaan. Het is nu dus erop of eronder...
@erminea: zo ben ik ook een paar maanden bezig geweest denk ik, pas met ovutest er achter gekomen dat mijn ei echt wel later kwam... irritant hé ben benieuwd naar Tralalala...