@Eda dank je nu voel ik me gelijk gesteund hahaha, heel irritant is dat. Zou handig zijn als er gewoon een kookwekkertje ging als het zo ver was. Ergens ook wel weer het gevoel dat ik me minder zorgen hoef te maken omdat het nog niet wilde lukken...achteraf niet zo gek als ik misklus hahaha. Ja ben ik ook heel blij om, want dat lees je ook wel eens anders. Ik denk dat mijn ei ergens rond 10 dagen voor NOD zit (gokje hoor). Ik meende het aan mijn gezicht te zien nml. Dat klinkt echt stom dat weet ik maar dat idee had ik omdat mijn velletje ineens zo'n gloed had.
Hey dames! Echo was erg leuk!! Hartje klopte goed, en hij/zij was volop aan het bewegen Kan even geen foto laten zien want manlief heeft de laptop in gebruik. Heb ook maar één fotootje gekregen en er is weinig op te zien haha. Maar het was erg leuk, drie verloskundigen in opleiding die hebben gekeken onder leiding van een docente. Na afloop een leuk nachtlampje gekregen als dank. De 24e heb ik de termijnecho bij de vlos, en 14 mei ga ik weer naar het Fontys!
ah tof tralalala.... ik heb hier vanavond wat pijnlijke steken vooral linksonder maar soms ook rechts...kweet niet wat het is.. hopelijk gaat het over...
@ Tralalala: altijd genieten he zo'n echo. Vooral nu het kindje wat groter wordt. Nog een week en dan mag je weer @Jackiest: Fijn dat je je kat weer mee naar huis hebt kunnen nemen. Hopelijk knapt die op. @ Eda: hoort er volgens mij gewoon bij. Heb ik hier ook weleens. Vooral 's avonds
@tralala: leuk doel om studie object voor te zijn hahA @jackie: mmm hopelijk heeft de dierenarts gelijk. Heb je ook dat krachtvoer van Royal canin meegekregen? Wij hebben hier vorige zomer een virus gehad bij t kleintje en m'n lieve rode man, gelukkig zijn ze beide weer beter. Maar de rode hing echt aan een zijden draadje. 1,5 kilo afgevallen, niet willen eten, koorts en amper rode bloedlichaampjes. Hebben we met een spuit 20x per dag krachtvoer gegeven, de dierenarts dacht dat hij t niet ging redden maar hij is er nog! Hoop dat jouw katje ook opknapt.. Geeft zoveel stress hè? @eda: ik heb dat met bewegingen en niezen enzo. S avonds wel last van moeie buik en harde maag... Gaat toch allemaal groeien. @erminea: handig hè die testen!! @all: buikje groeit ineens hard!! 2,5 cm omvang erbij in 2 weken. Hen wel echt een buik nu! Ondanks gewichtsverlies.
@jackie ik hoop dat het gaat werken! @tralalala wat leuk!! Het is leuk hea om je kindje te zien bewegen.
net thuis van nachtdienst, moest enorm nodig plassen, dus snel opgevangen de test is nog niet helemaal droog, maar volgens mij heb ik een heel licht lijntje. Zit nu 3 dagen voor nod ongeveer.
hahaha ja die foto lukt niet zo...hij is heeeeeeel licht. Maar ja ik had dat vorige maand ook en toen werd ik uiteindelijk toch ongesteld. Dus ik test morgen/vrijdag wel weer of ie donkerder wordt.
Koekenpan: spannend zeg. Zie wel in de verte een streepje. Kun je m in negatief zetten? Dan zie je t soms beter
@tralalala fijn dat alles goed is met de baby @koekepan ik zie wel iets in de verte ja spannend, duim voor je... @all net terug van de HA en ik had de vervanger ze wilde nog een week wachten met een bloedtest omdat mijn cyclus de laatste keer 33 dagen duurde kan het zijn dat ik na dag 40/45 pas positest...vrijdag doen we weer een testje en mocht die negatief zijn moet ik woensdag 24 April terug komen en dan krijg ik een bloedtest en misschien ligt aan de uitslag een doorverwijzing naar de Gyn... Aangezien me klachten moe/duizelig en steekjes en krampjes denkt ze toch dat ik zwanger ben maar pas laat positest, gebeurt net zo vaak als al vroeg positesten voor sommige vrouwen... Ze zei je bent of zwanger of gewoon ongie geweest maar dat kunnen we dan in je bloed mooi zien, of er is iets anders aan de hand maar laat je op verschillende dingen dan prikken... Ik wacht gewoon af...wel fijn dat ik even ben geweest...
Proberen zwanger te raken: -Yvy H (30 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 16 April -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April -Sari123 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 19 April -Koekenpan (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 april -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 1 Mei -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei -Simoontje123 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 9 Mei -Leetje25 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 11 Mei -SchoesjeR (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ± 14 Mei -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 November Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ? Afspraken/Echo's April: 18: Eda: Echo 22: Jeansflower: Controle vk, MamavanM1: Geslachtsbepaling 24:Tralalala: Termijnecho, MamavanM1: Controle vk 25: Femmes82: 20 weken echo 29: Kaatje87: Termijnecho Mei: 1: JackieSt: intake en termijnecho 13:Jeansflower: Geslachtsbepaling 14: Tralalala: Extra echo Fontys 21: Femmes82: controle afspraak vk Juni: 3: Babyflower: 19 weken echo
@Koekenpan, oooh spannend meis! Mijn test begon ook echt met een tuurstreep! @SchoesjeR, hmm afwachten dus! Nou ik ga heeeeeel hard duimen voor een positieve test vrijdag! @Tralalala, Leuk om te zien he zo'n klein spartelend babytje!
SchoesjeR: hopelijk alsnog een positieve test en anders moet de huisarts je maar verder helpen zodat je toch snel in verwachting mag zijn. koekepan: ik zie ook wat op je restje, hopelijk snel wat duidelijker!! Spannend!!! @hier: weer zo'n rare ongi gehad. Donderdag op nod dag krampen gekregen en vloeien helder rood. Twee dagen daarna heel licht oud bloed. Daarna twee dagen niets als af en toe oud bloed, niet eens voldoende om tampon in te doen. Gisteren niets en vandaag ook niet, raar he?? Net met de baby van mijn gastgezin gaan baby zwemmen. Gaaf! Kan ik iedereen aanraden joh! Dat snoetje helemaal glunderen als hij aan het spatteren is in het water. Echt leuk! Wel een heel gedoe met spulletjes mee sjouwen, hem snel aankleden enzenz maar zeker volgende week weer. Heerlijk
@koekenpan: op negatief zie ik m niet.. Hmmz @schoesje: blijft spannend dus! Zou wel heel gaaf zijn als je zwanger bent!!! en anders kan een bloedtest inderdaad uitkomst bieden.. @simoontje: ik wil ook gaan babyzwemmen straks lijkt me zo leuk!