Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Eda dank je nu voel ik me gelijk gesteund hahaha, heel irritant is dat. Zou handig zijn als er gewoon een kookwekkertje ging als het zo ver was. Ergens ook wel weer het gevoel dat ik me minder zorgen hoef te maken omdat het nog niet wilde lukken...achteraf niet zo gek als ik misklus hahaha.

Ja ben ik ook heel blij om, want dat lees je ook wel eens anders. Ik denk dat mijn ei ergens rond 10 dagen voor NOD zit (gokje hoor). Ik meende het aan mijn gezicht te zien nml. Dat klinkt echt stom dat weet ik maar dat idee had ik omdat mijn velletje ineens zo'n gloed had.

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Hey dames!
    Echo was erg leuk!! Hartje klopte goed, en hij/zij was volop aan het bewegen :D
    Kan even geen foto laten zien want manlief heeft de laptop in gebruik. Heb ook maar één fotootje gekregen en er is weinig op te zien haha. Maar het was erg leuk, drie verloskundigen in opleiding die hebben gekeken onder leiding van een docente. Na afloop een leuk nachtlampje gekregen als dank.

De 24e heb ik de termijnecho bij de vlos, en 14 mei ga ik weer naar het Fontys! :)

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ah tof tralalala....

ik heb hier vanavond wat pijnlijke steken vooral linksonder maar soms ook rechts...kweet niet wat het is.. hopelijk gaat het over...

4. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Tralalala: altijd genieten he zo'n echo. Vooral nu het kindje wat groter wordt. Nog een week en dan mag je weer

@Jackiest: Fijn dat je je kat weer mee naar huis hebt kunnen nemen. Hopelijk knapt die op.

@ Eda: hoort er volgens mij gewoon bij. Heb ik hier ook weleens. Vooral 's avonds

5. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @tralala: leuk doel om studie object voor te zijn hahA :)

@jackie: mmm hopelijk heeft de dierenarts gelijk. Heb je ook dat krachtvoer van Royal canin meegekregen? Wij hebben hier vorige zomer een virus gehad bij t kleintje en m'n lieve rode man, gelukkig zijn ze beide weer beter. Maar de rode hing echt aan een zijden draadje.
    1,5 kilo afgevallen, niet willen eten, koorts en amper rode bloedlichaampjes. Hebben we met een spuit 20x per dag krachtvoer gegeven, de dierenarts dacht dat hij t niet ging redden maar hij is er nog!
    Hoop dat jouw katje ook opknapt.. Geeft zoveel stress hè?

@eda: ik heb dat met bewegingen en niezen enzo. S avonds wel last van moeie buik en harde maag... Gaat toch allemaal groeien.

@erminea: handig hè die testen!!

@all: buikje groeit ineens hard!! 2,5 cm omvang erbij in 2 weken. Hen wel echt een buik nu! Ondanks gewichtsverlies.

6. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @jackie ik hoop dat het gaat werken!

@tralalala wat leuk!! Het is leuk hea om je kindje te zien bewegen.

7. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    net thuis van nachtdienst, moest enorm nodig plassen, dus snel opgevangen :)
    de test is nog niet helemaal droog, maar volgens mij heb ik een heel licht lijntje. Zit nu 3 dagen voor nod ongeveer.

8. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend koekenpan!! Ik zeg fotoooooo ;)

9. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    oew zou gaaf zijn koekenpan!ben benieuwd!

10. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    hahaha ja die foto lukt niet zo...hij is heeeeeeel licht. Maar ja ik had dat vorige maand ook en toen werd ik uiteindelijk toch ongesteld. Dus ik test morgen/vrijdag wel weer of ie donkerder wordt.

11. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend koekepan !!!!!

12. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik weet niet of jullie het zien....hij is heel vaag hoor :)

13. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Koekenpan: spannend zeg. Zie wel in de verte een streepje. Kun je m in negatief zetten? Dan zie je t soms beter

14. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@tralalala fijn dat alles goed is met de baby :)
    @koekepan ik zie wel iets in de verte ja spannend, duim voor je...

@all net terug van de HA en ik had de vervanger :( ze wilde nog een week wachten met een bloedtest omdat mijn cyclus de laatste keer 33 dagen duurde kan het zijn dat ik na dag 40/45 pas positest...vrijdag doen we weer een testje en mocht die negatief zijn moet ik woensdag 24 April terug komen en dan krijg ik een bloedtest en misschien ligt aan de uitslag een doorverwijzing naar de Gyn...
    Aangezien me klachten moe/duizelig en steekjes en krampjes denkt ze toch dat ik zwanger ben maar pas laat positest, gebeurt net zo vaak als al vroeg positesten voor sommige vrouwen...
    Ze zei je bent of zwanger of gewoon ongie geweest maar dat kunnen we dan in je bloed mooi zien, of er is iets anders aan de hand maar laat je op verschillende dingen dan prikken...

Ik wacht gewoon af...wel fijn dat ik even ben geweest...

15. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Ik heb je test even in het negatief gezet :)
    koekepan testnegatief.jpg

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    #4976 Kaatje87, 17 apr 2013
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
    Proberen zwanger te raken:
    -Yvy H (30 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 16 April
    -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April
    -Sari123 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 19 April
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 april
    -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April
    -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April
    -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 1 Mei
    -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei
    -Simoontje123 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 9 Mei
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 11 Mei
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ± 14 Mei
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 November
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ?

Afspraken/Echo's
    April:
    18: Eda: Echo
    22: Jeansflower: Controle vk, MamavanM1: Geslachtsbepaling
    24:Tralalala: Termijnecho, MamavanM1: Controle vk
    25: Femmes82: 20 weken echo
    29: Kaatje87: Termijnecho

Mei:
    1: JackieSt: intake en termijnecho
    13:Jeansflower: Geslachtsbepaling
    14: Tralalala: Extra echo Fontys
    21: Femmes82: controle afspraak vk

Juni:
    3: Babyflower: 19 weken echo

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Koekenpan, oooh spannend meis! Mijn test begon ook echt met een tuurstreep!

@SchoesjeR, hmm afwachten dus! Nou ik ga heeeeeel hard duimen voor een positieve test vrijdag!

@Tralalala, Leuk om te zien he zo'n klein spartelend babytje!

18. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    SchoesjeR: hopelijk alsnog een positieve test en anders moet de huisarts je maar verder helpen zodat je toch snel in verwachting mag zijn.
    koekepan: ik zie ook wat op je restje, hopelijk snel wat duidelijker!! Spannend!!!

@hier: weer zo'n rare ongi gehad. Donderdag op nod dag krampen gekregen en vloeien helder rood. Twee dagen daarna heel licht oud bloed. Daarna twee dagen niets als af en toe oud bloed, niet eens voldoende om tampon in te doen. Gisteren niets en vandaag ook niet, raar he??

Net met de baby van mijn gastgezin gaan baby zwemmen. Gaaf! Kan ik iedereen aanraden joh! Dat snoetje helemaal glunderen als hij aan het spatteren is in het water. Echt leuk! Wel een heel gedoe met spulletjes mee sjouwen, hem snel aankleden enzenz maar zeker volgende week weer. Heerlijk

19. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @koekenpan: spannend!

@schoesje: ah, dat wachten is altijd zo moeilijk hé

20. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @koekenpan: op negatief zie ik m niet.. Hmmz
    @schoesje: blijft spannend dus! Zou wel heel gaaf zijn als je zwanger bent!!! :) en anders kan een bloedtest inderdaad uitkomst bieden..

@simoontje: ik wil ook gaan babyzwemmen straks :) lijkt me zo leuk!

Deel Deze Pagina