Goh, verkeerd om. Stom ding @femmes: Hmm, ik dacht eerst heel sterk een jongetje, en toen een meisje en nu twijfel ik. Maar toch meer neiging naar een jochie! EN jij ?
haha, ik moest even kijken naar hoe het nou zat, maar nu zie ik het, de foto staat op de kop. Mooie buik. Mijne volgt nog.
Haha ja, weet ook niet waarom. gaat vanzelf. Maar die groeit al flink hoor, tjee! Ben heel benieuwd naar die van jou, en wat het geslacht van jullie kindje word!
Ik zal kijken of ik er morgen aan toe kom en anders van het weekend. Ik zit nu al in badjas dus nog even geduld.
Getverderre heb ik weer. Zwangerschapsischias nual!!! Vanavond toen ik mijn dochterboppakte en weg wou lopen schoot t erin alst ware.. Hoop dat t weer.wegtrekt en nog 6 maand kan huppelen. Vorige.zwangersch ook gehad.maar later pas.. We zullen zien
Test is ongeveer weer net als gister, had hele waterige urine, beetje jammer. Ik rwacht t maar af. Heb er niet zoveel vertrouwen meer in eerlijk gezegd...
Koekenpan.. Misschien morgenochtend of vanmiddag proberen als je even niet geplast en gedronken hebt?
zo weer bijgelezen.Jullie hebben aardig doorgekletst gisteren wij zijn gisteren lekker uit eten geweest. lekker genoten
@ MamavanM1: dat is vervelend. Hopelijk trekt het snel weg. @ koekenpan: even geduld nog. Ik zie ook dat je nog drie dagen voor je nod zit of heb je je cyclus ruim genomen deze maand. Iid. net zoals jeans zegt: morgen of later vandaag nog eens proberen met geconcentreerde urine. Een streepje is namelijk wel een streepje. Succes @ Madera: lekker
@ madera! Oh lekker uit eten! Wat heb je gegeten? @ mamavanm: wat vervelend hoop dat het snel weg gaat! @ koekenpan: jammer van je test maar wat Femmes ook al zegt over een paar dagen gewoon nog een keer. Je zegt zelf al dat je urine zo licht was. @ All: als het gelukt dan zou het vandaag kunnen gaan innestelen . Een leuk idee!
Heb lekker genoten van carpaccio, een biefstukje en als toetje een soezenberg lekker ruim 2,5 uur getafeld... Heerlijk.
alles even bijgelezen.. ik ben heel slecht in turen, dus ga me niet uitspreken... ben voor de eerste keer wat zenuwachtig voor de echo deze namiddag... tja, we horen het wel
Koekepan: Beetje hoop houden meid.. je hebt ook 2 dagen na elkaar getest, dus dan kun je ook nog niet zoveel verandering zien, had ik ook niet hoor bij mn superlichte strepen. Ik zou de testen even bewaren en morgen nog een keer testen, en dan moet je ff checken of je enig verschil ziet. @ischias: ja heel vervelen, het is gelukkig nog niet zo erg, meer pijnlijk bij grote stappen zetten.. dus t mag gauw weer weggaan. @madera: Lekker hoor uiteten. ( en eten alles nog wat je wil) 2,5 uur is wel erg lang zeg, haha . @Eda: Veel plezier bij je echo .. je ziet een prachtig popje nu!
@femmes Aaah wat leuk zeg! Ik had het ook 2 keer achter mekaar gevoeld eergister het voelde echt heel grappig aan alsof ik en scheetje laat in mn buik hahahahaha. En toen zei ik tegen mn man je moet jou hand op mn buik leggen misschien gaat tie weer schoppen ofzo en toen voelde ik niks meer. En gisteren ook niet. Misschien vanavond weer (A). @jeansflower aaaah wat is het toch schattig!!! Ik wou dat ik het ook kon. Ik bak er echt niks van. Maar mn moeder kan wel haken en breien maar ze heeft geen zin. Jammer. en btw zo groot buikje al zeg! ben echt jaoers die van mij is nog steeds hetzelfde als toen met 4 weken oud -.- ik snap het niet ik ben ook helemaal NIKS aangekomen. @koekepan misschien wordt het morgen wel donkerder! Keep trying!!!
@mamavanM1 Jou buik is echt al groot en bol. Die van mij is nog steeds plat en bol. Die is alleen een beetje groot wanneer ik heb gegeten. Dus asl ik niet hebt gegeten dan is tie gwn plat. Is hetw el normaal??? Want julllie hebben al zo grote buik.