Zo ook weer even bijgelezen. Gisteren een bruiloft gehad dus weinig online geweest. Vandaag ook niet veel tijd want ik heb het megadruk op m'n werk. Weet niet meer precies wat iedereen geschreven heeft maar zag wel een paar mooie buikfoto's voorbij komen, leuk!!! Ik ben inmiddels de 8 weken grens voorbij en ik leef echt steeds meer toe naar de echo. Vind het allemaal zo spannend... Vannacht voor het eerst niet eruit gehoeven om te plassen en ben dan meteen bang dat er iets mis is. Nog maar even volhouden en vertrouwen proberen te hebben. Nog 1 week en 6 dagen tot de echo... @Eda: heel veel succes vanmiddag!
Kan best dat je t pas bij 20 weken gaat zien hoor! Niets om Je zorgen over te maken. Ik bn ondanks die buik 3 kilo afgevallen. Maar die buik groeit hard!
@jeansflower jaah mn man denk dat ik helemaal geen grote buik gaat krijgen. Maar we gaan het wel zien straks
jullie zijn lief ik zit inderdaad nog 2 dagen voor NOD ongeveer. Had alleen zo gehoopt dat dat streepje in 24 uur tijd toch duidelijker zou zijn
Heb je geen foto van de test van vandaag koekenpan? Of is er echt geen verschil te zien? Nou ja, gewoon doortesten, als het goed is wordt ie over een paar dagen wel wat donkerder! Ik duim! Mooie buik jeansflower! Die collage is inderdaad leuk ja. Ik heb nog geen foto's gemaakt, bij mij is er nog echt niks te zien. Heb van mezelf altijd al een buikje dus als ik nu foto's ga maken is het echt bedrog want is alleen maar vet hahaha. Denk dat het bij mij ook nog wel ff gaat duren voor er wat te zien is! Eda veel plezier met de echo vanmiddag! Ik mag over 6 dagen ook weer
Hahaha shirley heeft ook last van zwangerschapsdementie zoooo grappig om jullie reacties soms te lezen hahaha
@shoesjeR ik vind het gwn SUPEr spannend elke keer als er iemand gaan testen. XD ik wil gwn dat het allemaal zo snel lukt !
wel schattig dat jullie zo met me mee leven. Ik hoop zelf ook zo erg dat het raak is. Zou wel teleurgesteld zijn als het deze maand niet is gelukt eigenlijk.
op deze foto zie je het nog het beste, maar in het echt zie je de streepjes wel duidelijker. De onderste is van vanmorgen.
@shoejeR hahaha jaah sorry ik ben echt blind xD @koekepan ikv ind het zoooo spannend!!!! ik hoop het ook zo erg voor je.