Ik zie hem op deze ook hoor @koekepan lief hoor, mooi beestje Ik duim voor je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard Ja zal best teleurstelling zijn ja...
hahaha gelukkig, weer een bevestiging dat ik geen dingen zie alleen omdat ik ze wil zien. Ja lief katje he heb er 2, zijn broertjes. De meest zachtaardige katjes die ik ken.
even een kort update: Terug van de echo: het kindje bewoog veel en alles zag er normaal uit... een hele geruststelling! moet nu vitaminen bijnemen en niet meer foliumzuur alleen...
wat een schatje koekenpan... die van ons is ook lief hoor, maar die showt zichzelf nogal eens voor het raam...
wat een mooierd!! door op dat paperclipje een foto toe te voegen? fijn eda dat het goed gaat met je kleintje! En nu ophouden met piekeren en eindelijk echt gaan genieten! Lekker aan de hele wereld vertellen, leuke babyspulletjes kopen etc. Je bent zwanger en je kleintje heeft het goed!!! geniet!!!
Aaah wat een lieve beestjes allemaal..... Ik wil ook een kat Maar manlief houdt er helaas niet van. M'n ouders hebben wel een kat, die is eigenlijk van mij. Had ooit afgesproken dat als ik het huis uit zou gaan dat ik dan de kat mee zou nemen, maar dat is er nooit van gekomen omdat ik dus ging samenwonen met iemand die niet van katten houdt. Dus nu woont ze nog steeds bij m'n ouders.
Hee dames . Oooh het word al flink spannend hoor. Koekepan ik zag denk heeeeel ietsje verschil de onderste was iets donkerder, al zie ik het heel ver weg op de foto, terwijl jij het in het echt wel gewoon ziet!!! @Shirley: haha, ja die van mij is boller omdat A: ik ietsje meer vetjes heb dan jij . B: Dit ons 2e kindje is (groeit sneller) en C: ik ook al een paar weken verder ben. En jou buik komt echt wel hoor, kan zijn dat je hem net iets verder naar achter draagt.. Het kan ook zijn dat ik erg veel vruchtwater heb, mn baarmoeder zit ook al erg hoog nl. Dus die van jou komt echt wel hoor . @beestjes: wat een schatjes allemaal, aaah zo lief. ik heb ook een katje, maar die is bij m'n ouders gebleven, mn vader is helemaal dol op dat beestje. En daar heeft ie het heel goed! M en hondje zijn er ook dol op, vinden ze heel leuk ahha.
had net wat krampen en bruin bloed met beetje rood. Is nu weer even weg. Maar zo begint het bij mij meestal. Waarschijnlijk gaan over een uur ofzo de sluizen open
Ik zag mooie buikjes voorbij komen!! Leukk!! Kan niet wachten om dat zelf mee te maken! Koekenpan.. Owww balen, hoop dat t niet doorzet hoor Eda.. Fijn dat je echo goed was!! Ik heb geen buikje om te showen, maar doe ook mee met de kattenshow Bekijk bijlage 319627 Ons schatje wordt volgende week 1 jaar!! Het is echt m'n kindje
@koekepan ooh neeeee!!! Balen zeg. Op naar de volgende ronde dan maar. @katjes wauw mooie katten allemaal!! En jeansflower je hebt echt veel katten zeg! Wat leuk.