Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    alles vlug bijgelezen, hier niet veel te melden

mijn gyn had ook geen bezwaar tegen sporten, je moet zelf aanvoelen hoeveel en wat je doet, maar als je je goed voelt, moet je dat niet laten...

madera: tof van je kleedje en ketting!

fijne zondag iedereen!

2. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Ik ben ook nieuw hier en hoop dit jaar zwanger te mogen worden :D!
    Droom er al jaren van maar nu gaan we er eindelijk echt voor!
    We zijn sinds december gestopt met de pil en volgends mijn berekeningen zou ik a.s. woensdag ongesteld (ofniet) moeten worden dus spannend spannend

3. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Xprincess: welkom! Spannend! Kun je wat meer over jezelf vertellen? Leeftijd, woonomgeving etc :)

4. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Kowalski, ooh spannend zeg!

Ik heb ook lichte voorkeur voor een meisje! Jongen is ook leuk hoor alleen mijn man komt uit een gezin met alleen maar jongens en zijn ouders hebben 1 kleinkind en dat is ook een jongen, dus ze zeiden al: een kleindochter zou wel heel leuk zijn!
    Zelf denk ik trouwens dat ik een jongen krijg! Maar goed moet nog een tijdje geduld hebben haha!

@Xprincess, welkom! Wil je ook op ons lijstje? Zo ja, zou je dan je leeftijd, ronde, hoeveelste kindje en Nod willen doorgeven? :)

5. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Ja natuurlijk :D

k ben 25 jaar (bijna 26) en eigenlijk heb ik al zolang ik me kan herinneren een sterke kinderwens, toen ik kleiner was vertelden ik de wereld al graag dat ik MOEDER wilde worden geen baan kan daar tegen op voor mij! Ik denk dat veel mensen mij wel zagen als toekomstige "tienermoeder"

Mijn partner en ik zijn inmiddels al weer 7 jaar zeer gelukkig samen en hebben ons leven aardig op de rit. ik werk 3 dagen in de week en hij studeert nog (het zwaarste jaar heeft hij gelukkig gehad).
    We werken hard aan een goede toekomst ! We zijn druk opzoek naar grotere woonruimte ivm met onze kinderwens maar laten ons lieve kleine huisje ons niet tegenhouden er voor te gaan

Als ik op mijn eigen jeugd terug kijk was er eigenlijk weinig zoals het hoort hoop meegemaakt en daar aardige littekens aan overgehouden dit zorgt er ook voor dat ik niet alleen omdat ik een kindje wil er zomaar aan wilde beginnen, ik kan wel een kind willen maar ik wil mijn toekomstige kind een goed/stabiel leven kunnen geven.

5 jaar terug is mijn zusje "(tiener)moeder" geworden op haar 17e beviel zei van een prachtige dochter, maar zoals bij velen (niet allemaal natuurlijk) was ze er nog totaal niet klaar voor. De kleine meid was dus al vanaf 3 maanden wekelijks bij ons op een gegevens moment was ze 4 van de 7 dagen in de week bij ons. Inmiddels komt ze minder vaak omdat de situatie niet meer toelaat dat ze wekelijks gezellig langskomt. Ze is wel nog steeds een deel van ons "gezin" we geven meer om dit kleine meisje dan om wie dan ook! Voordeel eraan is ook dat we samen hebben kunnen "oefenen" en we heel goed weten wat we willen voor ons kind.

Inmiddels zijn we sinds december zelf bezig en weten we meer dan ooit eerder dat we er klaar voor zijn dat een kindje welkom is en dat is een heel fijn gevoel. Ook wel beangstigend (gaan we goed doen, zijn we er klaar voor?) maar we gaan ervoor samen!

Op ons na weet maar 1 iemand dat we hier mee bezig zijn en dat vinden we fijn maar tegelijkertijd als mijn schoonmoeder het dan over haar toekomstige kleinkind heeft wil ik het wel uitschreeuwen en zeggen dat het (hopelijk) niet lang meer gaat duren voor ze echt oma is!

Een heel verhaal is het geworden maar nu weten jullie een beetje wie ik ben:D

6. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Xprincess: Welkom. Spannende dagen voor jou. Ik lees dat je vanaf dec. van de pil af gaat en er nu voor gaat. Is dit je eerste echte ronde of heb je er al een paar op zitten?

@ Jeans: ja jij moet idd nog even wachten, maar dan heb je het nog te goed;) (positief denken:)). Wacht je net zoals ik op de 20 weken echo of ga je eerder een geslachtsbepalende echo laten maken?

7. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Xprincess: ik zie nu dat onze berichtjes elkaar hebben gekruist. Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld. En die onzekere gevoelens herken ik wel. Ik heb al jaren een sterke kinderwens en wordt dit jaar 31 en werk met kleuters, maar toch dat gevoel van: ojee wat komt er op ons af en gaan we het wel goed doen". Dit hoort er gewoon bij en een teken van dat je het beste wil voor je kind.

Duim duim duim en woensdag weet je meer

8. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    @Femmes82 Deze maand zijn we er eigenlijk helemaal niet vol voor gegaan wel gewoon ons ding gedaan zeg maar haha! afgelopen 2 maanden zijn we er heel bewust en veel mee bezig geweest en we gunde ons zelf nu even een maand rust maar de spanning blijft hoor :D! we hebben het zonder dat we het wisten toch in de vruchtbare (volgends berekeningen nu) "geklust" dus het is spannend.
    Moet ook zeggen laatste paar dagen rommelt mijn buik onderin een zwaar gevoel & dit heb ik niet eerder gehad dus ben mezelf weer aardig gek aan het maken al haha!

9. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Ze hebben elkaar weer gekruisd haha!! ja ik vind het mega spannend allemaal hoop zo dat ik het goed ga doen straks :D
    ik zie dat je zwanger bent gefeliciteerd :D ben je lang bezig geweest?

10. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April
    -xprincess (25 jaar) ronde ?, 1e kindje, NOD 24 April
    -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April
    -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April
    -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 1 Mei
    -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei
    -Simoontje123 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 9 Mei
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 11 Mei
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ± 14 Mei
    -Sari123 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 17 Mei
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 18 Mei
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 November
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ?

Afspraken/Echo's
    April:
    22: Jeansflower: Controle vk, MamavanM1: Geslachtsbepaling
    24:Tralalala: Termijnecho, MamavanM1: Controle vk
    25: Femmes82: 20 weken echo
    29: Kaatje87: Termijnecho

Mei:
    1: JackieSt: intake en termijnecho
    13:Jeansflower: Geslachtsbepaling
    14: Tralalala: Extra echo Fontys
    21: Femmes82: controle afspraak vk

Juni:
    3: Babyflower: 19 weken echo

11. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18

Ronde 3 dacht zet het er ff bij :D spannend dames hopelijk snel allemaal zwanger !!

12. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel

Ja het blijft elke maand spannend. Ook omdat je weet dat je anders weer een maand moet wachten. Wachten duurt ook altijd lang als je iets heel graag wilt. Misschien heeft het geholpen dat je afgelopen maand er niet bewust mee bezig bent geweest.

In ronde zes was het bij ons raak. Mag dus nog niet klagen. Wanneer ga je een testje wagen? Ga je, je nod afwachten?

13. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Princessa: bedankt voor het voorstellen!
    Leuk dat jullie ervoor willen gaan!
    Spannend is het denk ik altijd en gaan we het wel goed doen en is dit het moment etc zijn ook allemaal van die twijfels die je wel houdt denk ik.

Femmes: bij 17,5 week hebben we een pretecho, over 3 weken!
    Wilde t al doen bij 16,5 maar pas vanaf 17 weken geven ze de garantie dat je gratis terug mag komen als t kindje verkeerd ligt
    Om het te zien. Dus dan nog maar een weekje wachten..

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    #5254 Kaatje87, 21 apr 2013
    Laatst bewerkt: 21 apr 2013
    Heb het voor je aangepast ;)

Proberen zwanger te raken:
    -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April
    -xprincess (25 jaar) ronde 3, 1e kindje, NOD 24 April
    -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April
    -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April
    -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 1 Mei
    -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei
    -Simoontje123 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 9 Mei
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 11 Mei
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ± 14 Mei
    -Sari123 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 17 Mei
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 18 Mei
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 November
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ?

Afspraken/Echo's
    April:
    22: Jeansflower: Controle vk, MamavanM1: Geslachtsbepaling
    24:Tralalala: Termijnecho, MamavanM1: Controle vk
    25: Femmes82: 20 weken echo
    29: Kaatje87: Termijnecho

Mei:
    1: JackieSt: intake en termijnecho
    13:Jeansflower: Geslachtsbepaling
    14: Tralalala: Extra echo Fontys
    21: Femmes82: controle afspraak vk

Juni:
    3: Babyflower: 19 weken echo

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @jeansflower, 3 weken zijn zo voorbij joh! Tijd gaat snel! :)

16. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Ja wachten is zoweiso al niet mijn sterkste punt haha!! Ik denk donderdag liefst had ik gisteren al getest maar de teleurstelling is ook groot als het negatief is dus ik stel het denk ik nog even uit tot donderdag ( als het lukt ) heb gelukkig geen testen meer in huis dus dat scheelt anders had ik er al 1 gedaan gok ik haha!!

Oh dat valt inderdaad mee! maarja elke maand duurt eigenlijk te lang als je het graag wilt vind ik! ik heb veel mensen in mijn omgeving die "verongeluk" poef zwanger zijn dat is ook vervelend haha!! ze weten niet eens of ze het willen en ik wil het maar moet afwachten maand na maand haha!! hoop dat het snel raak is :D

17. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Oh over drie weekjes al. Je hoeft nu 3 weken minder te wachten. Spannend! Ik ben zo benieuwd bij iedereen.

@ MamavanM1: was niet inmiddels al 19? Ik zag op het lijstje nog 18 jaar staan. Oh jee nu bezorg ik Kaatje nog meer werk:) Niet de bedoeling hoor en anders help ik wel met het bijhouden van het lijstje.

18. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Als je eenmaal zwanger bent,ben je het wachten zo weer vergeten.

19. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    @Jeansflower ja denk ik ook wel voorlopig praten ik en mijn partner er heel vaak over dat is fijn we weten goed wat we wel en niet willen :D
    jij gefeliciteerd met je zwangerschap :D veel klachten of valt het mee? geniet ervan in iedergeval volgends mij is er niks mooiers dan zwanger zijn

20. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Dat denk ik ook wel ja :D

Deel Deze Pagina