Goed dat je het zegt. Goed om te weten. Volgens mij wat ik zo hoor en lees is het inmiddels al beter gesteld met de Joolz. Ja en die kamer.... nog maar even wat nachtjes/weekjes over slapen.
Dank je wel! Leuk om te horen zeg! Ik ben er pas een keer geweest maar de sfeer is zo geweldig! Echt een heerlijke plek om nog even bij te komen voor we de winter in gaan (denk dat ik er rond oktober weer heen wil). @femmes82 Mooi hoor die babykamer! @Xprincess: Van mij ook welkom! @debbi Oooooh spannend! Lastig he dat wachten! @katten Leuk al die katten die ik voorbij zie schuiven, ik zal dat stel van mij ook eens posten, en mijn fret natuurlijk. Dit zijn die twee van mij. @all Oh ik zie dat ik gewoon de oudste ben in ons "nog niet zwanger" lijstje! Ben even aan het bijkomen van dit heftige weekend verjaardag vieren. Vl is net vertrokken richting duitsland die zie ik donderdagnacht pas weer terug. Vind er eigenlijk niets aan hoor als hij er niet is, we hebben het toch wel erg gezellig samen. @jeansflower Ik heb even mijn gegevens in zitten voeren in die FF kaarten en die roept ook dag ik de 17de mijn ei had. Dus dan zal het wel. Ik heb in ieder geval de 16de, 18de en 20ste geklust...zou goed moeten komen toch? Wel raar dat mijn test zo licht was, en de 16de zelfs wit. Nog 9 dagen.....vind het zo spannend! Voel natuurlijk weer van alles maar dat zal wel psychisch zijn want dat kan nog helemaal niet.
Ik heb vanaf vrijdag al echt buikpijn, het is lang geleden dat ik een kruik tijdens mijn menstruatie heb gebruikt (voordat ik begon met de pil). Ik heb vandaag ook heel erg hoofdpijn dus niet echt puf om alles bij te lezen. Sorry!
MamavanM1.. Wat leuk dat je meisje zelf gaat lopen!! Dan mag je helemaal al je spullen wel in de gaten gaan houden hahah Jeansflower..gelukkig nemen je kwaaltjes alvast wat af! Het lijkt mij ook dat je beter kan 'wennen' aan maagzuur dan aan misselijkheid. Femmes. Wat een mooi kamertje zeg! Ik hou ook wel van witte meubeltjes! Xprincess.. Welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen. succes op het wachtbankje! Sari.. Beterschap voor jou! Erminea.. Sterkte zonder je mannetje mijne is ook elke week een nachtje weg.. Kan er niet aan wennen.. Voor jou is het helemaal lang! Fijne avond allemaal
@erminea oooo jij ook al, ml van mij is ook 4 avonden per week weg niks aan he bleeehhhh, mis hem dan ook echt heeeel erg niet normaal @cupcake zo zie ik dat ik(we) niet de enige zijn gelukkig...
Kletsers.. Haha, ja het was echt geweldig om te zien vandaag hoe ze liep, heb echt in een deuk gelegen. Beide handjes in de lucht en daar stuntelde ze heen. Maar nog niet constant hoor, echt af en toe stukjes nog. maar geeft niks met 1.2 jaar, is nog vrij aan de vroege kant. Kan straks inderdaad wel oppassen dat ze me niet ALLES los trekt, maar over het algemeen kon ze nu ook wel overal tegen aan staan en kastjes open doen, en ze weet dat ze dit niet mag en doet ze het wel, dan kijkt ze me aan, en dan zegt ze: OHH. En schud ze zelf nee met haar hoofd omdat ze t wel heel goed weet. Kleine muiter! @Femmes: wat een moooooi kamertje zeg. Maar pfuu duur man die kamertjes van de babypark. Kinderwagens: ik moet straks een dubbele, haha goed voor de spiertjes maar wel lastig in het begin om te sturen.. wil wel graag 2 zitjes achter elkaar en niet naast elkaar, want dan kom ik de kruidvat niet eens door met die smalle paadjes. @zonder man: daar hou ik ook niet van, bah! Mijn man werkt in de bouw, en als ze erg ver weg moeten dan moet ie ook nog wel eens een paar weekjes in de kost. Vind dat maar niks, en ben blij als die weer terug is dan.
welkom princess! @femmes82: ik wacht ook op de 20 weken echo (als het goed gaat) even alles bijgelezen, maar morgen weer start van een lange 6daagse werkweek, dus geen puf om op iedereen te reageren... sorry!
welkom x princess, @mammavanm1: we hebben nog geen datum. We moeten er wel een gaan prikken eigenlijk, maar durven niet goed door de gezondheid van mijn schoonmoeder... @all gezien het complete gebrek aan ongesteldheid gaan we morgen maar weer eens testen kijken wat ie aangeeft, ben benieuwd...
@madera: Ohja, dat heb ik gelezen inderdaad (beetje vergeten). Ik hoop dat het goed mag gaan en jullie een heel bijzondere dag gaan hebben over een tijdje. En testen morgen, spannend hoor. Ik hoop het echt voor je.. wanneer was je nod dan ? je bent flink wat over tijd of niet? @all: ben zo zenuwachtig voor morgen.. grrr heb er zo zin aan!!!
nou hij was weer heel mooi omo wit hoor... begin toch wel een beetje te balen moet ik zeggen. zit inmiddels op dag 38 van de cyclus en ofwel de ene ofwel de andere kant op geen uitsluitsel....
Balen Madera! Is dit je eerste menstruatie na het stoppen met de pil? Soms duurt het langer voor je lichaam om zijn eigen cyclus weer te regelen. Helaas. Hoop dat je snel meer weet! @all: Pfff hier echt een rot nacht. Om1.00 wakker geworden kokend! Pff wat had ik het heet! Daarna bijna niet meer kunnen slapen, niets voor mij! Ben een echte slaapkop, slaap altijd goed! En moet tot 17.00 werken haha! En vervolgens word ik met hoofdpijn en behoorlijk misselijk wakker! Beloofd wat voor vandaag!
hier ook met keelpijn opgestaan, weet niet wat ik mag nemen en heb toch niets in huis denk ik (en moet toch werken tot 19u dus tegen 19u35 pas thuis)
@Femmes: wat een schattig kamertje! Kan zelf ook niet wachten om te gaan kijken. Wij gaan ons een beetje orienteren als we de eerste echo hebben gehad. Ik denk dat wij voor een vrij strak wit kamertje gaan. Ik vind een aantal kamertjes van Bopita wel mooi. @Madera: wat balen zeg dat je niet weet waar je aan toe bent. Als je dan toch niet zwanger bent dan maar gauw door naar de volgende ronde. @Jeansflower: veel plezier bij de verloskundige! @MamavanM1: héél véél plezier bij de echo vanavond! Ik ben enorm nieuwsgierig wat het wordt. Ik heb een gevoel dat je een jongetje krijgt maar mijn gevoel heeft me wel eens vaker in de steek gelaten. @All: wat vliegt het weekend altijd voorbij hè? Ik heb totaal geen zin om te werken!
@madera o dat is balen ik zou na dag 45 even de ha bellen om t te vragen hoe of wat... @weekend ja echt super snel gegaan blehhhh @zieke dames bbeterschap
@schoesjeR als het goed is krijg ik vandaag de ha aan de telefoon voor bloeduitslagen. dus denk dat ik t even opwerp dan @jackieSt; nou inderdaad, zei vanochtend ook al tegen mn vriend het maakt me weinig meer uit of ik nu wel of niet zwanger ben, ik wil zekerheid, want hier wordt ik knettergek van...
spannend mamavanm!!!! Ben heel benieuwd wat het is!! Hier gaat t weer rustig zn gangetje, heb het weekend gewerkt en thuis samen met mn vriend spullen uitgezocht en opgeruimd. Hij is vanmorgen weer naar de kazerne gegaan en ik heb strakjes avonddienst.