Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ja, denk dat ik even bel om te horen wat ik mag nemen

tis gewoon dat ik veel moet praten voor werk en dat is lastig, voor de rest valt het nog mee

2. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Jeetje wat praten jullie veel hihi!!
    Hier gaat alles goed hoor..
    Van t weekend m'n ei gehad en we hebben donderdag en zaterdag geklust...
    Vanavond waarschijnlijk weer :p
    Nu weer op t wachtbankje...
    @madera: ik had dat ook de eerste ronde..
    Bij mij duurde het 37 dagen.
    Soms duurt die eerste cyclus best lang..
    Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt!!

@mamavanm1: spannennnnnd! Ik gok een meisje :)

Ik zie ook allemaal leuke ideeën voor kamertjes voorbij komen..
    Helemaal leuk!!

M'n vriendin is van de week bevallen..
    Het is echt een lekker meissie!
    4200 gram!!

3. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Spannend Keef! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen. Flinke meid heeft je vriendin gekregen. Maar ze liep ook al wat over tijd toch? Mijn nichtjes waren ook zo groot bij de geboorte. Ook allebei te laat... Hoe heet ze? Of vertel je dat liever niet? Ik ben tegenwoordig geobsedeerd door meisjesnamen. ;) We vinden het namelijk enorm moeilijk om een naam voor een eventuele dochter te bedenken. Een jongensnaam hebben we al wel gelukkig en ik denk ook dat het een jongen wordt. :)

4. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Keef: gefeliciteerd met je vriendin haar dochter! Flinke dame ja!

@all: mijn gevoel zegt toch morgen alvast een keertje testen met een kv. 3 dagen voor nod! Maar mijn verstand zegt iets anders..... Wat denken jullie???

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ik ben ook altijd benieuwd naar namen!

ik zeg niet testen voor nod, maar ja, dat is persoonlijk...

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik testte 5 dagen voor m'n nod al positief dus ik zeg DOEN! :D Maar is inderdaad heel persoonlijk. :) Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Dag dames, dankjewel :D heb er erg veel zin aan.

En beterschap zieke meiden.

Ben vandaag lekker bij mn mama geweest, even de stad in geweest (was markt) lekker gewandeld. :) Vanmiddag gauw op de fiets naar de kruidvat gegaan om even lippenstift (zalmkleur zoiets) en mascara gekocht, van de loreal was 1+1 gratis, altijd fijn weer een nieuw kleurtje erbij! :D

Ik laat het jullie meteen weten vanavond als ik thuis komt.. spannend spannend!;)

8. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @MamavanM1, geniet er van vanavond! Ben heel benieuwd! :)

@Kowalski, ooooh ik vind het zooo spannend voor je!

@Madera, hmm balen zeg! Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent!

@Femmes, weet niet meer of ik op het kamertje gereageerd heb, maarre heb het wel gezien en ik vind het een erg mooi kamertje!

@All, Jeeej! 1/4 zit er op! Vandaag 10 weken zwanger! :)

9. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hallo dames!
    Alles was weer goed bij de verloskundige.
    Hartje gehoord, baarmoeder zit goed op z'n plek ze kon t niet heel goed voelen door sterke buikspieren. Nou waar ik die vandaan gehaald moet hebben geen idee ?! Haha maar wel handig, minder snel kans op een slappe buik straks ;)

Meisjesnamen weten wij er genoeg van maar jongens echt niet haha. Dus precies andersom!

10. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Kaatje:
    Voor t lijstje: ik heb 23 mei controle VK en 28 mei 20 weken echo.
    :)

11. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Vandaag weer een dag gewerkt inmiddels nog maar 2 dagen tot ik mag testen.. vind het moeilijk om te wachten liefst doe ik er morgen ochtend al 1 maar mijn vriend is er dan niet dus wacht nog wel even die 2 dagen af..:D

Vandaag wel de hele dag al een "hang" gevoel in me onderbuik en me darmen rommelen zo erg dat bijna elke collega wel gevraagd heeft heb je honger?? Borsten zijn ook zeer gevoelig..
    Mijn hoop groeit met de dag geloof ik haha!!
    Maar probeer beide benen op de grond te houden en niet teveel te hopen we hebben immers niet fanatiek geprobeerd afgelopen maand

Wel vandaag op zoek geweest naar een echte mama fiets oudde is echt aan vervanging toe dus gelijk maar een mama fiets aanschaffen :D

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April
    -xprincess (25 jaar) ronde 3, 1e kindje, NOD 24 April
    -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April
    -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April
    -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 1 Mei
    -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei
    -Simoontje123 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 9 Mei
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 11 Mei
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ± 14 Mei
    -Sari123 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 17 Mei
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 18 Mei
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 November
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ?

Afspraken/Echo's
    April:
    22: Jeansflower: Controle vk, MamavanM1: Geslachtsbepaling
    24:Tralalala: Termijnecho, MamavanM1: Controle vk
    25: Femmes82: 20 weken echo
    29: Kaatje87: Termijnecho

Mei:
    1: JackieSt: intake en termijnecho
    13:Jeansflower: Geslachtsbepaling
    14: Tralalala: Extra echo Fontys
    21: Femmes82: controle afspraak vk
    23: Jeansflower: controle afspraak vk
    28: Jeansflower: 20 weken echo

Juni:
    3: Babyflower: 19 weken echo

13. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Jeans: Fijn dat alles goed was

@ MamavanM1: oh wat spannend. Het is bijna zover. Ik denk nog steeds een meisje.
    Ga jij trouwens woendagavond ook na de bijeenkomst: "bevalling en kraamtijd"? Oh nee het is natuurlijk jouw tweede kind.

@ Madera: Balen dat je nog steeds in onzekerheid zit. Maar helaas kan het erbij horen in de ontpilronde. Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.

@ Kowalski: lastig, lastig, lastig. Doen waar jij je goed bij voelt. En als je negatief test is dat met 3 dagen voor nog geen teken dat je niet zwanger bent, Kan dan ook nog.
    Spannend.

14. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    @zonderman nee er is niets aan he, ik vind het zo ongezellig! Hij stuurt wel af en toe lieve berichtjes en smilys.

@mammavanm1 spannend! Veel plezier!

@kiwalski Ik test ook altijd te vroeg maar als je het niet helpen kan zou ik gewoon testen.

@xprincess oh dat is al best snel, die twee dagen zijn vast snel voorbij. Ik moet nog acht, zucht ;).

Zo ik ben even lekker de stad in geweest, leuk bikerjack gekocht en wat leuke shirts. Ook nog bh's bij de hema gehaald maar die zijn ook niet maat vast zeg, tussen de zelfde maat zat soms wel 4 cm verschil! Dus die maar weer terug, wel jammer want degene die ik eerder kocht zit geweldig.

En ik heb weer buikpijn en zere tepels 8 dagen voor nod dus ik noem het maar pms. Merk dat ik het wel extra spannend vind nu ik ovutesten heb gebruikt...zo stom :).

15. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    8 dagen dat klinkt als een eeuwigheid ik ben blij dat ik er nog maar 2 hoef (sorry haha).
    Hoezo stom? ik zou ook veel zenuwachtiger zijn als ik ovulatietesten zou hebben gebruikt de kans is "groter" dus de spanning ook toch :D
    Hoop voor je dat het raak is !!

gr

16. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook een eeuwigheid! Hahaha.
    Tja ik moest wel aan de testen, heb alle eerdere rondes gewoon misgeklust omdat ik mijn ei pas later had. Maar twee dagen....niet een testje wagen?:D

17. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo ik lees nu mijn berichtje terug en denk wat een zeur bericht hahaha

Er zijn alweer bijna wat testers he :D
    Spannend!
    En ik ben ook benieuwd naar mammavan1

Mijn man werkt altijd voor uitzendbureaus, hij heeft nu al 2 maanden geen werk en met mijn loon komen we net uit.
    We hebben nog wel een klein spaarpotje maar ik zit alweer helemaal in de stress en ik ben nog niet eens zwanger.
    Hij wil als hij zijn paspoort heeft een opleiding gaan volgen, nu wordt hij steeds niet geholpen.
    Waarschijnlijk omdat hij toch geen uitkering aan kan vragen en dus geen geld kost.
    Als nood aan de man komt dan gaan we proberen, als hij zijn paspoort heeft, aanvullende bijstand aan te vragen want ik weet dat je dan wel geholpen wordt.
    Dit is eigenlijk te gek voor woorden natuurlijk, dat iemand die zich graag nuttig wil maken niet geholpen wordt.
    Nou ja we zullen zien.

18. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Heb afgelopen maanden vaak eerder getest.. zou het nu ook dol graag willen maar mijn partner is er morgen ochtend niet en ik heb (bewust) geen testen in huis haha!
    Ga morgen halen en dan als ik het vol kan houden woensdag ochtend testen:D

19. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @jeansflower: tof dat alles goed was, maar geen echo gehad deze keer zeker? wel met doppler hartje beluisterd?

ben benieuwd om het geslacht te weten van MamavanM1...

succes aan de wachtenden voor de testjes..

lig nu uitgeteld in de zetel en heb nood aan een voetmassage!

20. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh zo spannned voor mamavanm denk toch echt een jongetje hoor !!!!

Deel Deze Pagina