Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

@Kaatje lief dat je het vraagt! het gaat verder prima hoor, maar neem afstand van zwangerschapspagina. Ik lees af en toe nog mee om te lezenhoe het met iedereen gaat! Ik was hier te veel en te vaak en het kletsen hier gaat zo snel, is moeilijk te volgen en te reageren. ;)

Succes all!

2. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @cupcake: veel succes :D haha, nu wel spannend, en hoop dat t nu gauw lukt!

@kowalski: Zoooo wat een flinkerd.. Is ze natuurlijk bevallen?! :) Wel een heel leuke naam.

3. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is natuurlijk bevallen ja, ingeleid wegens slaapgebrek ivm rugpijn en hoge bloeddruk. Uiteindelijk met ruggeprik omdat ze vanwege de vermoeidheid de weeën niet kon opvangen!

4. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    jammer meis! maar snap het wel hoor. Laat wel af en toe ff wat van je horen hoe het gaat!

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @NdNk, jammer! Maar ik snap het wel! Hoop dat we snel een leuk berichtje van je horen! :)

@Kowalski, idd een flinke jongen!

@Schoesje en jeansflower, ik sluit me bij jullie aan.. Ben ook ziek :(

6. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    hier is keel iets beter, alleen als ik praat voel ik het vlug weer branden...

7. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Even hallo zeggen snel, zit hier te proberen te ontspannen (6 dagen nog!) En heb me maar op mijn werk gestort. Hele dag al met polyester en glasvezel aan de gang. Net alles met de flex bewerkt en alles jeukt....ik hou van flexen hihihi. Iets minder van glasvezel. *stuitert weer verder*

8. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hier ook weer even bijgelezen. Zit te wachten op vriendlief bij de oogarts. Hopelijk kunnen ze wat vinden. Hij heeft maanden geleden een stukje tegel in z'n oog gekregen en hij blijft daar last van houden.
    Kan nu ook echt gaan aftellen. Ben vandaag precies 9 weken, nog 1 week wachten tot de echo!
    Fijne dag allemaal!

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hoi hoi..

Helaas niet zo'n positief nieuws als ik gehoopt had.. :(

Vanmorgen naar de gyn geweest.. Bloeduitslagen waren niet helemaal goed. Ik heb een trager werkende schildklier. TSH en Prolactine waardes waren allebei te hoog. Moest net nog een keer op prolactine prikken omdat dat ook met tijdstip v prikken te maken kan hebben en moet aan de medicijnen om de TSH lager te krijgen. Hier moet ik dan over een maand weer voor prikken. Over een week word ik gebeld met de uitslag van prolactine, als deze goed is mag ik gelukkig wel starten met de Clomid!! Dus dat hoop ik heel erg, anders word ik doorverwezen naar de internist voor m'n schildklier voor verder onderzoek pffff niet wat ik had gehoopt!
    Dus even afwachten maar weer!

10. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @cupcake wat vervelend zeg. Ik kreeg half jaar geleden te horen dat ik te snel werkende schildklier had. En ik had op internet gelezen dat als je schildklier te snel of te langzaam werkt dan raak je niet makkelijk zwanger. Dus ik was helemaal stress out. Maar ik ben toch wel snel zwanger geraakt gelukkig. Ik hoop dat je ook snel zwanger wordt!

11. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    @Cupcake: niet leuk!!!
    hopelijk toch snel starten met de Clomid!

Jeetje wat gaan jullie snel!

@femmes: gaat ook alweer snel dat je weet wat het wordt, ben ook voor jou zeer benieuwd ;)

@jackie: damn wat ga je alweer snel, volgende week echo, leuk meid!!
    @zieke dames: heel veel beterschap

@kowalski: wat lief van je man! Mei wordt inderdaad gewoon jullie maand!
    En ook al een flinke jongen van je vriendin.
    Die van mijn vriendin was ook zo flink

@all: hier duidelijk op het wachtbankje :(
    Probeer er iets minder mee bezig te zijn en me te fixeren op dingen die ik voel...
    Alleen af en toe de 'vlinders' in de onderbuik, verder nog niet echt veel.
    Maar ja, had ook pas eisprong afgelopen weekend.

Dus afwachten maar weer ;)

12. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Cupcake: wat een rot nieuws zeg!
    Dat verwacht je niet.. Echt heel goed dat je naar de huisarts gegaan bent anders had je dit pas over een jaar ontdekt!!

Kaatje: beterschap.. Hier is de koorts iets gezakt maar rest nog in volle glorie aanwezig :(

13. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@ALL bedankt voel me iets beter koorts ook hier gezakt gelukkig. @kaatje beterschap knap maar snel op. @jeans jij ook hoor. Bah ziek zijn is niet leuk.@nd snap je wel hoor ik zit er ook over na te denken maar vind t zo gezellig hier en fijn hihi dus misschien minderen voor mij. Dat legt de druk niet zo hoog en ben ik er minder mee bezig.
    @cupcake o meis toch dat is inderdaad minder nieuws maar je weet t wel op tijd nu daardoor kunnen ze je wel snel helpen toch. Rustig aan meis komt echt goed@kowalski o balen stomm ongie. Mei wordt jou maand kop op meis

14. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Dames:

Even ander onderwerpje :)

Wij willen ons kindje graag als 2e naam vernoemen naar zijn tweelingbroer r.obin
    Als het een jongen is doen we exact die naam.
    Meisje zit ik te twijfelen tussen r.obin of r.obyn, uitspraak hetzelfde maar schrijfwijze iets anders.

Wat vinden jullie?

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    @zieke dames, beterschap allemaal! Echt niet leuk, zien zijn... Hopelijk knappen jullie allemaal snel weer op!

@cupcake, jeetje wat een vervelend nieuws van je huisarts (of was het de gyn?) zeg... :( Maar goed dat je zo snel hulp hebt gezocht anders had je dit nooit geweten, en nu kunnen ze in ieder geval meteen behandelen! Hopelijk mag je snel met de clomid starten en kunnen jullie er echt helemaal voor gaan!

@jeans, ik zou gewoon voor Robin gaan. Duidelijke vernoeming, en ik vind het met een i ook leuker dan met een y. Maar da's natuurlijk heel persoonlijk :)

Wij hebben gisteren (of ja, ik vooral hahaha) ook eens na zitten denken over vernoemingen.... Ik zou heel graag de vader of moeder van mijn moeder willen vernoemen. Die zijn beiden gestorven toen mijn moeder nog een tiener was, ik heb ze dus ook niet gekend. Ik weet alleen niet of mijn moeder een vernoeming naar haar ouders op prijs stelt, het kan zijn dat dat te pijnlijk voor haar is dus ik moet dat maar eens met m'n vader gaan bespreken denk ik.

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @jeansflower, Denk dat ik voor een meisje R.obyn zou doen.
    Wij gaan als we een jongen krijgen het ook vernoemen. Hij krijgt dan als 2e naam de naam van mijn man zijn broertje die overleden is aan wiegendood. Meisje vernoemen we waarschijnlijk niet.

@cupcake, vervelend nieuws zeg meis! Echt goed dat je zo snel naar de huisarts bent gegaan! Hopelijk is de prolactine waarde volgende week goed zodat je met clomid kan beginnen!

17. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Nou zeg, kom ik er net zomaar achter dat de voornaam van mijn moeders moeder (de oma die ik dus nooit heb gekend) hetzelfde is als de tweede naam van mijn vader, én de tweede naam (zij het in vrouwelijke vorm) van de moeder van mijn vader (mijn oma die ik wel heb gekend)! Alsof het zo moet zijn! Komt dus aan beide kanten van de familie voor! En het is ook nog eens een naam die zowel manlief als ik leuk vinden :D

Haha sorry moest het echt even kwijt, ben er zo verbaasd en enthousiast over! Voelt voor mij echt alsof het 'zo moest zijn', terwijl ik daar normaal echt niet in geloof haha

18. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Tralala: wat grappig!
    Wil je vertellen wat de naam is of niet?

19. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Pff wiegendood, bah! Zo eng is dat.
    Wil jij vertellen welke naam dat is of liever niet?

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    #5400 Kaatje87, 24 apr 2013
    Laatst bewerkt: 24 apr 2013
    @Jeansflower, ja vreselijk om je kindje te verliezen aan wiegendood. Als we een jongen krijgen, krijgt hij als 2e naam S.joerd. Dit wil mijn man graag.

Deel Deze Pagina