@cupcake: da's idd niet leuk dat je schildklier niet naar behoren functionneert... hopelijk krijgen ze dat snel geregeld! @jeansflower: vind dat perfect gaan als tweede naam, voor een meisje zou ik met een Y schrijven, maar hoeft zelfs niet hoor
Cupcake hopen dat je snel verder kunt Ik heb al wel wat namen in mijn hoofd (ben nog niet zwanger hahaha). Mijn man vindt het belangrijk dat de namen een betekenis hebben. Het hoeven niet per sé islamitische namen te zijn. De 2 namen die ik heb zijn wel islamitisch. Wij doen wel 2e en 3e namen geven. Zijn en mijn vader/moeder.
Sjoerd is een leuke naam! En ook heel mooi om het overleden broertje van je vriend op die manier te herinneren. De naam waar het bij mij om gaat is G.eert. Mijn vader heet G.eert met z'n tweede naam, zijn moeder heette G.eertruida (ook als tweede naam) en de moeder van mijn moeder heette G.eertje met d'r eerste naam. Dus zou echt een perfecte naam zijn om zo'n beetje de hele familie te vernoemen hahaha. Zou bij ons dan denk ik wel de tweede naam worden, dan kunnen we als eerste naam zelf iets verzinnen Broers of zussen vernoemen lijkt me ook heel leuk, alleen wordt dat wat ingewikkeld denk ik. Voor een jongen zou het nog kunnen, mijn man heeft één broer, maar voor een meisje wordt het wat lastiger; ik heb één zus en mijn man twee. Dus welke kies je dan he haha. Sari, ben jij zelf ook islamitisch? Of alleen je man? Ik vind islamitische meisjesnamen vaak wel heel mooi!
Kaatje: mooie manier om je kindje zo te vernoemen maar kan inderdaad niet voor een meisje Tralala: lekker Hollandse naam Mijn vriend heeft ook 3 broers en ik 1. Maar gezien het een tweeling is denk ik niet dat iemand zich gepasseerd zal voelen dat we zijn naam gebruiken. Is toch een speciale band die die 2 hebben
Hee meiden ik bedacht me ineens dat ik hier bij op de lijst stond! Ik heb op 102cd positief getest! maar ik meld me gelijk ook even af zodat jullie weten dat ik niet meer langs kom! veel succes met zwanger worden en/of zwanger zijn!
@ Kaatje: wat een mooie gedachte! @ Alle zieke: Beterschap. Het is toch niet besmettelijk zo via het forum? @ Cupcake: wat ontzettend vervelend. Daar had je inderdaad niet op gehoopt en verwacht. Sterkte en hopelijk heb je volgende week goed nieuws en kun je snel aan de slag. Dikke digi knuf @ Jeans: Ja idd, nog 1 nachtje slapen. Vanavond eerst een bijeenkomst over bevallen en kraamtijd dan nog een dagje werken en dan is het zover!!! @ Kowalski: Mei wordt idd jullie maand. Ik voel het aan mijn wateren En ik heb dat tegenwoordig genoeg @ Vernoemen: Wij willen ook vernoemen. Het liefst wil ik nu 2 ouders vernoemen en evt. bij een tweede de andere twee ouders. Op 1 naam na kan ik er wat van maken dat het ook voor het andere geslacht kan. Alleen zitten wij ook met Geertruida. Voor een jongen kan ik er Geert van maken, maar wat kun je ervan maken zodat het wat hipper is. Vind het wel leuk om die naam te gebruiken. Mijn schoonmoeder heet zo, maar ook mijn oma en ik ben in mijn tweede naam naar haar vernoemd.
Ja ik zou G.eert ook wel wat hipper willen maken maar weet ook niet hoe! Maar als we het als tweede naam gaan gebruiken hoeft het van mij niet persé hip te zijn, een tweede naam gebruik je toch amper. Mijn eigen tweede naam is ook niet hip, maar wel een duidelijke vernoeming naar mijn beide ouders en dat maakt dat het toch een mooie tweede naam is. Ik zit ook te denken hoe je G.eert/G.eertruida kunt gebruiken voor een meisje. Want G.eertje en G.eertruida vind ik niet leuk, maar kan niks verzinnen wat én een duidelijke vernoeming is, én een leuke meisjesnaam..
@ Tralalala: heb je de termijnecho al gehad? Of mag je straks nog. In het laatste geval, veel plezier!
@Femmes, hoop idd niet dat het besmettelijk is via het forum @Femmes en Tralalala, de naam Geert/Geertruida/Geertje iets hipper maken.. Hmm lastig! Zou het zo 1,2,3 ook niet weten. Als het voor een 2e naam is, is het niet heel erg toch? Kies je een hippere 1e naam, dat is dan toch zijn/haar roepnaam
ik ken een meisje die Trui heet, vind ik op zich niet slecht in de oren klinken, maar dat is natuurlijk persoonlijk
@Tralalala, oooh ja de termijnecho vandaag! Hoe was het?? Of moet je nog? Iig veel plezier! @Femmes, jij alvast veel plezier voor morgen! Hoop dat alles goed is met de baby! Morgen weet je ook gewoon of het een jongen of meisje is! Op de lijst sta je op roze, dus ben benieuwd of ik dat kan laten staan
Zit nu te wachten in de wachtkamer bij de vlos... Had om 18.45 een afspraak, maar de vrouw voor mij (18.30) zit ook nog te wachten... Zucht... Gaat dus nog even duren vrees ik! Vorige keer waren we netjes op tijd aan de beurt, maar die andere vrouw zei dat ze vorige keer 45 minuten heeft zitten wachten... We zullen zien.
@namen, Wat een leuke namen allemaal...Vernoemen doen wij ook en wij hebben al namen voor zowel een jongen als een meisje en ze krijgen dan 2 namen wij zijn super trots op die namen en ik denk dat niemand die zal hebben wahahah nee weet ik niet maar het staat al wel vast @tralalala succes en veel plezier
Ach zal ik het ook maar gewoon zeggen dan hihihi vindt het te leuk om geheim te houden voor jullie hihihi. Meisje wordt Marley Noa of Noa Marley de volgorde weten we nog niet hihihi. Jongen Lukas Anton Noa is hebreeuws en betekent rust/troost ik ben voor een deel joods Mijn eigen naam Rachel is ook hebreeuws vandaar en ik ben er erg trots op, Marley omdat mijn moeder Marja heet en mijn schoonmoeder Lia hebben we dat op een leuke mannier samen gevoegd en krijg je Marley Lukas is ook naam van de bijbel en betekent licht dat vinden wij erg mooi ML vindt het mooi om ook bijbel namen te hebben en ook nog leuk klinken, Anton ja mijn vader heet Ton net als mijn schoonvader en de opa en overgroot opa van ML zijn kant met allemaal als voledige roepnaam Antonius vandaar dan Anton Wij zijn al helemaal verliefd op de namen en erg trots op de betekenissen ookal zijn we nog niet zwanger hihi Pfff lang verhaal
Leuke namen schoesje! Noah vind ik ook super voor een jongen trouwens, maar VL vindt t niks haha. Marley is ook leuk! Wij hebben een lijstje met Hollandse namen maar kunnen nog niet kiezen. Dat gaan we doen als we weten wat t is.
Ja he super leuke namen Thanks Ik vind noa ook eerder een meisjes naam eigenlijk maar t kan inderdaad wel... Ik vindt zoe ook zo/n leuke naam moeilijk he... wil je delen waar je tussen moet kiezen