Meisjesnamen is een super lange lijst haha: Onder andere: Julia, Anna, Emily, Elle, Elynn, Evi, Desi en Eline. Mijn voorkeur gaat uit naar Julia. Maar die staat in de top 10 en dan vind ik t zo afgezaagd.. Aan de andere kant vinden wij t beide een super naam! Jongen is t lijstje stukje korter: Julian, Bas, Mick. Waarvan ik Julian t leukst vind en t best vind klinken met R.obin
@ Schoesje: Mooie namen @ Jeans: ook erg mooie namen. Ik ga je ongevraagd mijn mening geven, maar ik vind Julia en Julian ook de mooiste van je rijtje. Bij ons staan bij de meisjesnamen: Fabienne, Rozemarijn en Jasmijn bovenaan. En bij de jongensnamen: Florian en Thijmen. @ Tralalala: hopelijk inmiddels wel aan de beurt geweest. Hoe was het? @ Hier: vanavond bij een bijeenkomst geweest over bevalling en kraamtijd. Geregeld vanuit de vk en kraamzorg. Interessant. Morgen als ik hier weer ben (kan pas 's avonds laat zijn). Dan ga ik jullie hopelijk vertellen wat het is ( ben nog een beetje bang voor dat hij/zij het niet gaat laten zien.
Femmes: Thanks Dan ga ik dat ook doen: Fabienne en rozemarijn vind ik wel leuk. Jasmijn minder omdat dat afgekort wordt als Jas door vriendinnetjes later... En dat klinkt niet zo lekker haha. Fabien en roos nog wel En Thijmen vind ik ook leuk Je hoort m wel (net als Julia) steeds meer..
@tralala nee ik ben zelf katholiek. Vind inderdaad de meisjes namen vaak mooi. Wij gaan alleen niet voor een veelvoorkomende naam. Kunnen jullie een beetje er uit komen qua namen shirleymomma
dank je Jeans. Jasmijn staat onderaan. Het zal eerder 1 van de andere twee namen worden. Eerst maar eens afwachten wat het wordt.
tof dat jullie al zo'n goed idee hebben van namen... we zijn er echt nog niet uit, we zien wel tralalala: alles goed? femmes: geniet van de echo vandaag, we zijn zo benieuwd!
Leuke namen komen er voorbij! @ik kan weer onder in de rij, ben ongesteld geworden! Mijn volgende nod is 31 mei.
@namen o jullie hebben ook al zulke leuke namen moeilijk hé. Alles is mooi wat je zelf kiest toch. @kowalski ooooooo neeeeee hé baht, balen man. Maar je cyclus wordt wel mooi stabiel zeg maar daar heb je niks aan natuurlijk. Kop op meis
hmm kowalski ik wil onder jou ook hier vandaag ongesteld geworden op dag 41. wat zeker met oog op ontpillen redelijk is toch? Uitgaande van weer 41 dagen zou mijn nieuwe NOD 5 juni zijn.
@Kowalski, aaaah nee meis! Getsie zeg! 3 positieve pendels voor mei, dus ik ga heel goed voor je duimen! @Namen, Leuke namen komen er voorbij zeg! Wij zijn er ook al bijna uit! Geen 1 naam is hetzelfde als die jullie opnoemen, dus dat is wel leuk!
@ namen wij hebben hier allang een lijstje namen voor zowel jongens als meisjes. Wij doen niet aan vernoemen, valt alleen bij ons wel op dat we het met jongensnamen makkelijker eens zijn dan meisjesnamen. Hebben een waslijst qua jongensnamen en eigenlijk maar 1 of 2 meisjes namen....
@schoes! Ja daar ben ik wel heel blij mee! Ben alsnog wel blij dat alles gechecked wordt 21 mei! Maar ben nu wel blij dat hij nu al doorbreekt! Heb blijkbaar een lf van 13 dagen
Proberen zwanger te raken: -xprincess (25 jaar) ronde 3, 1e kindje, NOD 24 April -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 1 Mei -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei -Simoontje123 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 9 Mei -Leetje25 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 11 Mei -SchoesjeR (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ± 14 Mei -Sari123 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 17 Mei -Koekenpan (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 18 Mei -Kowalski (27 jaar), ronde 4, 2e kindje, NOD 31 Mei -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen. Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 November Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ? Afspraken/Echo's April: 25: Femmes82: 20 weken echo 29: Kaatje87: Termijnecho Mei: 1: JackieSt: intake en termijnecho 13:Jeansflower: Geslachtsbepaling 14: Tralalala: Extra echo Fontys 21: Femmes82: controle afspraak vk 23: Jeansflower: controle afspraak vk 28: Jeansflower: 20 weken echo Juni: 3: Babyflower: 19 weken echo
heeft iemand nog tips voor goede ovulatietesten btw? zeker gezien de mogelijke lengte van mn cyclus willen we toch graag weten waar mijn ei zit ongeveer..
@Madera, na het stoppen met de pil is dit een nette 1e ronde! (ik had 39 dagen) Wel balen natuurlijk dat je ongesteld bent geworden! Op naar ronde 2
Zo even weer bijgelezen. Hoop niet dat ik iemand vergeten ben. @Cupcake: wat een tegenvaller. Ik hoop dat ze je schildklier snel onder controle hebben met de medicijnen en dat je toch gewoon met de Clomid mag gaan beginnen. Wel fijn dat ze erachter zijn gekomen, dan kan er tenminste wat aan gedaan worden. @Jeansflower: leuke namen hebben jullie op jullie lijstje staan. Ik zou voor zowel een jongentje als een meisje Robin schrijven. Ik vind het echt een unisex naam. Mijn nichtje heet trouwens L.ynn R.obin. Zag dat jullie Elynn op jullie lijstje hadden staan. Julia en Julian vind ik het mooist en ook mooi staan met Robin. @SchoesjeR: leuk dat jullie er al helemaal uit zijn! M.arley stond ook bij ons op de lijst voor een meisje maar we kiezen toch voor wat anders. @Femmes: ook leuke namen! Mijn favorieten zijn Fabienne en Thijmen maar eigenlijk vind ik ze allemaal wel mooi. Heel veel plezier vanavond bij de echo! Ik hoop dat alles goed is met de baby en dat jullie vanavond het geslacht weten. @Tralala: hoe is jouw echo gegaan? @Madera en Kowalski: jammer dat jullie ongesteld zijn geworden. Maar op naar de volgende ronde! Hopelijk dan meer geluk! @namen: een jongensnaam hebben we maar een meisjesnaam vinden we echt moeilijk. We willen sowieso 2 namen geven en gaan niet vernoemen. De namen die we nu op de lijst hebben zijn: M.ia O.livia I.sis O.livia O.livia M.ae Welke van deze namen vinden jullie het mooist? We hadden eerst ook Norah en Liv op onze lijst maar deze zijn helaas al in de omgeving vergeven. Vriendlief vind dit trouwens niet erg. Het is ook niet heel erg bij ons in de buurt maar ik vind dit denk ik toch wat minder leuk.
@jackie: ik vind Isis de mooiste die ertussen zit! @namen: toen ik zwanger was hadden we 4 meisjes namen. Nienke, D.esi, Daniek en Mieke! Ben blij dat we voor deze naam gekozen hebben! Vind de naam iets eigenwijs ofzo hebben, en hij past heel goed bij onze dochter! Voor een jongen waren we er bij 10e week al uit en die hou ik voor mezelf want die willen we nog steeds gebruiken