@kowalski: jammer zeg.. Op naar je pendels @madera: 41 is niet slecht voor 1e ronde na de pil! Ik had de dipsticks van zwanger & kids zijn goedkoop en werken goed! @jackie: ik vind dan o.livia m.ae het leukst. Mia vind ik wat ouderwetser dan m.ae. M.ae vind ik ook een leuke naam maar VL vindt t niks
Ze zeggen dan altijd dat je een jongen krijgt haha. Zou betekenen dat wij een meid krijgen want we hebben wel 3 jongensnamen maar nog niet zoiets van: JA dat is de naam! Meisjes wordt dat stukje makkelijker
Even een kort berichtje op de smartphone, lig nog in bed haha. Alles was goed, beeb lag volop te bewegen, hij zwaaide zelfs naar ons! <3 Als ik dalijk beneden ben zal ik via de laptop een fotootje uploaden! Oh ja, ben 3 dgn vooruit gezet, uitgerekende datum staat nu op 14-11!
Om die reden valt M.ia waarschijnlijk ook af. M.ae vind ik zelf ook wel leuke eerste naam maar vriendlief denkt dan steeds aan M.ae, ga je mee?
Hmm jackie zo had ik die naam nog niet bekeken.. Ik bekijk m meer vanuit Engels oogpunt May.. Maar ja uitspraak is inderdaad als mee. Hmm
@Tralalala, fijn dat alles goed is! leuk he om een bewegend kindje te zien! Ik zal je uitgerekende datum even aanpassen! Ben wel heel benieuwd naar je echo! @Jackie, ik zou ook kiezen voor O.livia M.ae! Leuke naam trouwens! Hoor je niet zoveel!
Proberen zwanger te raken: -xprincess (25 jaar) ronde 3, 1e kindje, NOD 24 April -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 1 Mei -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei -Simoontje123 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 9 Mei -Leetje25 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 11 Mei -SchoesjeR (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ± 14 Mei -Sari123 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 17 Mei -Koekenpan (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 18 Mei -Kowalski (27 jaar), ronde 4, 2e kindje, NOD 31 Mei -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen. Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ? Afspraken/Echo's April: 25: Femmes82: 20 weken echo 29: Kaatje87: Termijnecho Mei: 1: JackieSt: intake en termijnecho 13:Jeansflower: Geslachtsbepaling 14: Tralalala: Extra echo Fontys 21: Femmes82: controle afspraak vk 23: Jeansflower: controle afspraak vk 28: Jeansflower: 20 weken echo Juni: 3: Babyflower: 19 weken echo
Zo, daar ben ik weer. Eindelijk mezelf uit bed kunnen slepen In m'n fotoalbum heb ik 2 foto'tjes gezet! Bij beiden ligt het hoofdje links, bij de ene zie je naast het hoofdje een armpje, en op de andere zie je rechts ook de beentjes. Het was echt zo leuk, manlief vond het ook leuker dan de vorige echo's, alles was veel beter te zien, het is nu echt al een kindje ipv een vruchtje! Volgende afspraak staat op 24 mei, is een gewone controle. Wat een leuke namen komen hier voorbij zeg! Jullie hebben allemaal ongeveer dezelfde smaak als wij denk ik Lekker simpel, niet te geknutseld. Jasmijn staat bij mij bovenaan m'n lijstje voor een meisje maar manlief vindt dat helaas helemaal niks. Erg jammer. Ik vind het trouwens veeeeel makkelijker om meisjesnamen te verzinnen dan jongensnamen. Voor een meisje heb ik er nu 19 op m'n lijstje en voor jongens 9. Op zich dus nog keus genoeg , maar merk wel dat meisjesnamen veel makkelijker te verzinnen zijn voor mij
ik vind Olivia Ma.e mooist Tralalala: goed dat de echo goed was! ik vind meisjesnamen ook gemakkelijker dan jongensnamen...
Ja, met de vorige echo bij de verloskundige sowieso een heel groot verschil, die 3 weken maken er echt ineens een mensje van! Met de echo bij het Fontys vorige week iets minder verschil natuurlijk, maar die foto vind ik niet de moeite in m'n album te zetten haha, daar is echt alleen maar een vlek op te zien (tja, gemaakt door een student natuurlijk ).
Ik neig zelf trouwens naar I.sis. Vriendlief vind O.livia mooier (zouden we eventueel nog roepnaam Liv van kunnen maken) maar ik heb toch een beetje twijfels. Vind O.livia misschien een beetje te zoet voor ons. Ach, stiekem ga ik er gewoon vanuit dat het een jongetje wordt. Zou echt een beetje schrikken zijn als het toch een meisje blijkt te zijn. Al is dat natuurlijk even welkom!
Hé even iets heel anders he.... Wisten jullie dat je ook een besloten club kunt starten? Is dat misschien een idee...? Dan kunnen we ook iets persoonlijkere info en foto's delen misschien, omdat andere mensen die geen lid zijn dan toch de inhoud niet kunnen zien.
@namen ik vindt O.livia M.ae een hele mooie naam net als I.sis pfff moeilijk, Ze zeggen dat je tijdens je zwangerschap de namen moet gebruiken en dan tegen de beeb praten dat schijnt je keuze makkelijker te maken @tralalala ja dat lijkt mij ook wel wel een gesloten groep deze groep...We zitten ook al behoorlijk vol maar hoe moet dat dan???
Ik vind een besloten groep goed hoor! Ik kom ook eigenlijk alleen in dit topic en niet nog in andere gedeeltes van het forum Hahaha