Dat zou ik echt niet weten kowalski. Wel gek. Misschien houd je vocht vast? 6 juni 09.10 heb ik mijn eerste echo!!
Gefeliciteerd Simoontje! Geniet er lekker van! Ik heb op wat vermoeidheid na ook helemaal geen klachten gehad en nu nog steeds niet eigenlijk. Hopelijk blijft het zo!
Kowalski: ik denk dat je vocht vasthoudt rond je eisprong. Ik hield ook altijd veel vocht vast door hormonen rond ong dus zou best kunnen dat dat rond ei dan ook gebeurt.! Om 13.40 geslachtsecho!!!!
@Simoontje: van harte met je zwangerschap!! Nog 1 erbij.. Heerlijk toch. @Jeans: oooooh wat leuk, heel veel plezier alvast bij de vk. Eens zien wie er gelijk hadden, hihi. Waren nogal verschillende meningen over geloof ik !
nee niet echt...volgens mij had ik vorige maanden gewoon pms met pijnlijke borsten en al die andere klachtjes. Nu ook wel weer, maar wat minder. Maar denk dat we te weinig seks hebben gehad rond eisprong. Ik had op zaterdag positieve ovutest, toen zaterdagavond seks gehad. Volgens mij zondagavond of maandagochtend eisprong....maar na zaterdag geen seks meer gehad. Ik had nachtdiensten dat weekend en was niet zo in de mood....Vriend had er ook weinig zin in
Koekenpan; 1 zaadje is genoeg hè!!! Ze blijven wel even wachten hoor dus zaterdag was misschien wel raak!! Mamam1: ja de meningen verschillen. Maar hier in huis ook hoor. Ik denk een knul en mijn vriend denkt een meisje. Straks weten we t!
Whahaha blijkt dus dat ik hier heel veel gemist heb, wist niet dat hier ook nog gepraat werd Jeansflower, hoe laat heb je de echo? Super spannend!
ik heb verschillende verhalen gehoord. Maar weet dat als ik deze puistjes blijf houden dat ik een jongetje krijg. Schijnbaar kun je dat daaraan zien, nou jaaa nog een paar weken wachten voor het zover is
hoi meiden, zal ook weer even wat laten horen.. Ik was een lang weekend weg en heb me bewust even niet met zwanger worden/ forum/ werk bezig gehouden. voel me de afgelopen week ook niet super, nergens zin in en best moe.. gisteren m'n laatste Primolut pil genomen en vandaag lijkt mijn ongesteldheid al te beginnen, dus dat is heel snel gelukkig! als het doorzet bel ik morgen voor een afspraak voor echo op dag 10 en begin ik Woensdag met clomid! nu gaat het dus voor ons ook echt beginnen! NdnK en Simoontje.. Heel erg gefeliciteerd! geniet van jullie zwangerschappen!
@Simoontje: haha nee je hoeft ook niks te voelen. Is beter dan misselijk zijn. Komt wel straks. Ik heb ook heel lang gehad dat ik het niet 'voelde' dat ik zwanger was. Mede door onze dochter, hihi daar ben ik nu ook heel druk mee. En je puistjes, dat hoeft niks te zeggen hoor. Mijn zus heeft ook wel puistjes gehad bij beide kinderen en heeft toch echt 2 meisjes. Ik geloof ik ook wel bij M. ook zeggen ze dat als je een voetbal buik hebt je een jochie krijgt. Nou puuuure onzin hoor . Dat ligt helemaal aan je hormonen geloof ik en hoe jou lichaam daar op reageert die puistjes dan je nagels je haren. sommige krijgen dof haar, en de andere krijgen het meest mooie glanzende haar ooit. Bij de 1 val het zo erg uit dat (heel som) kale plekjes krijgen en de ander krijgt een hele volle bos haar. @Jeans; ben heeeeel benieuwd wat je krijgt!! Volgens mij zei ik een meisje, maar weet t al niet meer (hallo geheugen).
@cupcake: wat fijn dat je dan kan beginnen met clomid. de eerste echte ronde nu of niet?! Hoop dat het gelijk lukt natuurlijk..