Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Fijn NdNk :D.. heerlijk die bevestiging!! helemaal super voor je. ;) nogmaals gefeliciteerd!

2. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Hey dames wat een geklets hier gezellig hoor, ik zie inderdaad weer 2 zwangere dames erbij gefeliciteerd NdNk en simoontje :)
    @jeans gefeliciteerd een jongetje wat leuk :)

Hier helaas vandaag ongie geworden :( en goed veel ook cyclus duurde nu 31 dagen...Vind me cyclus toch eigenlijk best wel netjes...Dan was dat beetje wat ik de vorige keer was toch echt wel ongie denk ik...Pfff hier ook al weer ronde 5 in :(

Vertelde jullie tijdje terug nog dat een vriendin van mij een miskraam had gehad met 8+ weken en dat ze 2 weken moest wachten of het vanzelf weg ging zeg maar nou is niet gebeurt zei vorige week dinsdag mocht ze eindelijk naar de gyn in het zkh die maakt een echo en wat denk je 14+ weken zwanger en het hartje klopte heel erg goed baby is gewoon gezond en ze is veel verder dan ze dachten maar omdat ze zo stevig is echt heeeeellll stevig konden ze het eerst niet horen whaaaaaaaa...super blij voor haar :)

Dacht dit deel ik even met jullie....

Hier even lekker weg geweest een paar dagen duitsland en lekker niet aan baby's maken denken enzo en dat gaat heel goed :)
    Alleen toen werd ik vandaag ongie en dacht deel dit even met jullie...

Mijn volgende NOD is ± 14 Juni zegt me app??? Mag ik er weer bij @kaatje

3. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Zo even een weekendje weg (bij familie geweest) en gelijk veel nieuws hier.

@ Simoontje: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Super! Geniet ervan. Vaderdag is trouwens de derde zondag van de maand.
    Ik heb ook alleen last van vermoeidheid gehad en verder niks. Dus vooral geen zorgen maken, maar er lekker van genieten.

@ NdnK: Super! gefeliciteerd. Geniet ervan!

@ Jeansflower: voor het eerst had ik het goed gegokt: "een jongen" daar kun je idd niet om heen. En je bent al begonnen met shoppen las ik.

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Yeah!!!! :)

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @SchoesjeR, aaah nee meis! Balen! Tuurlijk mag je er weer bij! :) Ik zal het lijstje ff aanpassen :)
    Lekker dat je er een paar dagen tussenuit bent geweest! Ff nergens aan denken!

Wat een fijn nieuws voor je vriendin zeg!

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    #5646 Kaatje87, 13 mei 2013
    Laatst bewerkt: 13 mei 2013
    @NdNk, dat nam ik ff aan als een seintje ;)..

Proberen zwanger te raken:
    -Sari123 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 17 Mei
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 18 Mei
    -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei
    -Kowalski (27 jaar), ronde 4, 2e kindje, NOD 31 Mei
    -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei
    -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni

-SchoesjeR (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD ?
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ?
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 november
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november
    Simoontje123 (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 15 Januari
    NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: ?

Afspraken/Echo's
    Mei:
    14: Tralalala: Extra echo Fontys
    21: Femmes82: controle afspraak vk
    23: Jeansflower: controle afspraak vk
    24: Tralalala: controle afspraak vk
    27: JackieSt: controle afspraak vk
    28: Jeansflower: 20 weken echo, Kaatje87: controle afspraak vk

Juni:
    3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling
    6: Simoontje123: 1e echo
    25: Kaatje87: 20 weken echo

Juli:
    1: JackieSt: 20 weken echo

7. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Jahaa de lijst van zwangeren wordt steeds langer. Ik hoop dat de andere dames snel mogen volgen.

8. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    #5648 Tralalala, 13 mei 2013
    Laatst bewerkt: 13 mei 2013
    NdNk gefeliciteerd, wat leuk!!! En gaaf is die digitale test he, ik was ook wel een beetje zenuwachtig toen ik die deed maar des te leuker is het resultaat :D

Ik mag morgen weer naar het Fontys, weer een klein uurtje (hoop ik) baby'tje gluren :) Hoop dat ze kunnen zien waar m'n placenta ligt (voor of achter) dan weet ik wanneer ik ongeveer beweging kan gaan voelen :) Natuurlijk hoop ik stiekem dat ze het geslacht al kunnen zien maar daar reken ik maar niet op met 13,5 week ;) Hoewel ze bij mijn nicht al met 10.5 week konden zien dat het een jongetje gaat worden!

9. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Tralalala, ooh leuk! Weer kijken naar je baby'tje! Veel plezier morgen!

@All, heeft iemand iets van Shirleymommy gehoord? Zie haar al een tijdje niet meer!

10. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Even een vraagje aan de dames die een stukje verder zijn dan ik:
    De 20-weken echo.. Wordt die altijd precies op de 20 weken gepland? Of kan dat ook eerder? Ik ben op 27 juni 20 weken zwanger, maar heb vakantie van 8 juni tot en met 30 juni.... We hebben niks geboekt dus ik zou in principe de laatste week kunnen zorgen dat ik thuis ben, maar handig is het niet natuurlijk..

11. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Dank je Kaatje, dat gaat lukken :D

12. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    De20 weken echo wordt gepland tussen de 18 en de 22 weken. Ik was zelf ook met 20 weken op vakantie en heb hem met 19 weken gehad.

13. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Leuk dat je weer kunt kijken!!
    Mijn placenta ligt grotendeels achter en klein stukje voor. Dus zou m goed moeten kunnen gaan voelen straks!

Mijn VK zei dat dat tussen 18 en 22 weken plaats moet vinden.

14. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Oh ok, dank jullie wel!
    Misschien kunnen ze hem dan voor onze vakantie plannen, dat zou wel zo handig zijn!

Edit: oh nee dat gaat helaas niet lukken. Ben aan het begin van onze vakantie pas 17,5 week dus dat is dan net wat te vroeg. Hmm dan toch maar eerder terug komen!

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Dank voor de felicitaties! Vind het super om met jullie te kunnen delen!
    We zijn helemaal gelukkig en al volop aan het dromen haha...hoewel het natuurlijk nog maar heel pril is!
    Kan ik deze week al bellen of is het verstandiger om nog even komende week te wachten? Gezien ik voor Nod al positief testte....ben ik morgen dan net 4 weken zwanger, gerekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie....;) Ingewikkeld hoor :p

@Kaatje....scherp als altijd....jup...dat was het seintje haha

16. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    jaaaa NdNk toch echt zwanger hoor :D Echt superleuk voor jullie! Hoop nu echt dat mijn gevoel het mis heeft en ik toch ook zwanger ben, dan loop ik gelijk met jou en simoontje, lijkt me gezellig :D

Jammer schoesje dat je ongesteld bent....balen

jeansflower een jongen!!! is niet te missen op die echo hahahaha leuk hoor!!

17. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Gezellie kom er maar bij * steekt een elenoog naar buiten zodat je kan aanhaken*. Gezellig!!
    Pff weer eens een xtje plassen.

18. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @Ndnk; gefeliciteerd met je zwangerschap! genietse
    @jeans; wow een knul! leuk hoor gefeliciteerd en veel plezier met het gericht shoppen

hier gisteravond weer een donkerdere ovutest, nu bijna even donker als de controle, dus ben benieuwd wanneer ie positief is:)

19. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Dank! We liepen de hele tijd gelijk op, dus zou top zijn als je ook zwanger bent nu!
    Ik hoop het...met jou nog 9 dames, ik hoop dat het snel zo ver is dat we echt allemaal zwanger zijn!

Dank, dat gaan we zeker doen! :D

Komend weekend ben ik vrij, nu nog eerst drie lange werkdagen doorkomen....het is zo gek als ik nu ineens op mijn werk kom...;)

20. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @SchoesjeR: wat een bijzonder verhaal van je vriendin en wat een mazzel dat ze geen medicijnen heeft gekregen om een miskraam op te wekken... Hopelijk is het bij jullie de volgende ronde raak. Zou wel heel leuk zijn om samen zwanger te zijn toch?

@NdNk: ik heb volgens mij op m'n nod het invulformulier op de site van de verloskundige ingevuld. Een weekje later werd ik terug gebeld om één en ander door te spreken en een afspraak in te plannen voor de eerste echo en een intake.

Ik heb gisteren al kraamzorg aangevraagd. Vind het bestwel vroeg maar ik hoorde van iedereen dat je hier niet te lang mee moet wachten omdat er anders misschien niemand beschikbaar is. Vandaag ga ik het ook mijn leidinggevende vertellen en dan donderdag bij de koffie de rest van mijn collega's. Ben zenuwachtig joh... Echt niet normaal! :$

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina