Haha Jackie! Veel plezier met vertellen! Ik was toen ook zenuwachtig toen ik dat moest doen! Schoes! Wat een bijzonder verhaal! All! Ik denk dat ik vandaag of morgen mijn ei al heb, heb steken, doorzichtig slijm en baarmoeder zit heel hoog kan er niet meer bij. Old scool zo zonder ovu testen
Zo vroeg al? Oh gut dan mag ik nu wel eens gaan kijken waar ik heen wil Superspannend dat je het gaat vertellen! Succes en veel plezier
Hup hup jij....ik moet zeggen dat dat old school wel,goed heeft heeft gewerkt bij mij...door dat rekbare slijm wist ik wanneer het moment ongveer was...en wist ik hoe mijn cyclus liep....
@Jackie, succes met vertellen.. Het is toch leuk nieuws! Hoef je niet zenuwachtig voor te zijn joh! Ik heb kraamzorg ook al aangevraagd hoor! Dacht is dat maar vast gedaan! @Kowalski, Succes! @NdNk, is het bij jou ook half Januari? Net als Simoontje?
@Jackie, las net in het November topic dat het niet goed uitkomt op je werk.. Snap nu je zenuwen wel!
Proberen zwanger te raken: -Sari123 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 17 Mei -Koekenpan (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 18 Mei -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei -Kowalski (27 jaar), ronde 4, 2e kindje, NOD 31 Mei -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni -SchoesjeR (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni -Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD ? -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 november Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november Simoontje123 (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 15 Januari NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 20 Januari Afspraken/Echo's Mei: 14: Tralalala: Extra echo Fontys 21: Femmes82: controle afspraak vk 23: Jeansflower: controle afspraak vk 24: Tralalala: controle afspraak vk 27: JackieSt: controle afspraak vk 28: Jeansflower: 20 weken echo, Kaatje87: controle afspraak vk Juni: 3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling 6: Simoontje123: 1e echo 25: Kaatje87: 20 weken echo Juli: 1: JackieSt: 20 weken echo
Kan t niet meer bijhouden, weer niet meer wie wat gezegd heeft @miskraam die geen miskraam was: wat bijzonder en wat moet ze verbijsterd zijn geweest!! Je gaat toch met een hele andere lading naar het ziekenhuis! @kraamzorg: ik heb me bij 12 weken aangemeld @all: heb al 3 kleertjes gekocht, heb een foto in m'n album gezet ook van de echo
Vanmorgen weer getest haha Het is zo leuk om te lezen ofzo...hij was nu ook sterker... Ennuhm...ik ben emo, een plofbuik en heeeeel erg veel last van lucht...ik vind het fantastisch hahaha
Hihihi, ik ook! Dacht ik meld t maar niet is zo gek. Ik heb nu nog een cb zwanger/niet zwanger liggen en dan is het op ( die doe ik volgende week nog. Ga ook geen cb met weken indicatie kopen. Dat hoor ik wel als ik mun echo laat maken.
Puistjes, andere als anders, meer en kleiner. En veel gas. Dat waren mijn enige klachten. Nu ben ik er ontzettend moe bij. Maar nog geen pijnlijke borsten.
ik heb ze wel al weer hoor, wel veeeeeel minder dan vorige maand. gevoelige borsten aan de zijkant pijn in mn liezen hoofdpijn echt de meest rare dromen al 4 nachten lang ach ja.....ik ga er vanuit dat t m niet wordt deze maand, maar kan me toch niet beheersen om voor mn NOD al te testen hahahaha ik vind dat turen juist zo leuk en ben er niet erger teleurgesteld door ofzo.
gas en moeheid heb ik trouwens ook, maar ik heb sowieso prikkelbare darmen, dus dat is niet heel bijzonder bij mij. Moeheid heb ik ook vaker door al die wisselende diensten en studie-toestanden. Ach we zien het vanzelf Als ik deze maand niet zwanger ben, ga ik me de maand erna op het afvallen storten, wil weer enigszins strak in bikini en heb nu echt wintervet
Tjah...ik wel...opgezette buik, obstipatie, diarree, moe....veel plassen....pijnlijke tepels en heel erg veel jeuk op buik en borsten en heupen...