Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Jaaa hoorr.. Had ik van alles getypt, is het ineens weg!!! Stomme ipad!

Ik wilde net even heel sociaal op iedereen reageren..

@Jeans.. Wow, wat super leuk voor jullie.. Een jongen!! Gefeliciteerd!! Heb al even gespiekt naar je kleertjes en die zijn super schattig!!

@Ndnk.. Fijn, die bevestiging!! Nu helemaal gefeliciteerd meid!!

@Schoesje... Balen van je ongi :( wel een nette cyclus gelukkig.. Hoop dat je volgende ronde raak is meid!! Wat een verhaal van je vriendin zeg!! Dat lijkt me echt even omschakelen, maar wel super fijn voor ze!

@Kowalski... Klus-ze meid!! Ik duim voor je!

@Jackie.. Wat een spannende situatie op je werk zeg! Fijn dat je baas zo goed reageerde! Veel plezier met vertellen aan je collega's!

@Madera.. Hoop dat je schildklier snel weer op orde is :( wil jij wat van mij trage schildklier, dan wil ik dat beetje extra van jou wel ;)

@Koekenpan.. Wat maak jij het spannend zeg!! Hoop echt dat hij over een paar dagen positief is!! Duim heeeel hard voor je! Zou leuk zijn, 3 zwangeren in 1 maand, toch?

@Tralala, leuk dat je weer hebt kunnen gluren! Super dat je regelmatig een extra echo hebt zeg!

@Femmes, veel plezier bij Yoga.. Lijkt me heerlijk ontspannend!

Update hier:

Mijn ongi is inderdaad doorgezet.. Gisteravond al helderrood bloed. Vanmiddag gebeld naar de gyn en mag gisteren als dag 1 rekenen. Morgen begin ik met Clomid en volgende week donderdag mijn eerste echo/ follikelmeting om te kijken of er iets gebeurd! Spannend!

Wil iemand min NOd op 11 juni zetten?

2. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ohhhh nu gaat het echt beginnen cupcake!!! Hoop zo dat de clomid aanslaat...ik duim voor je hoor!!!!

3. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Cupcake: wat fijn dat je ongi eindelijk heet doorgezet. Nu kunnen jullie echt beginnen.

@ Tralalala: fijn dat alles weer goed was.

@ Jackiest: dat was idd een spannende situatie. Fijn dat er zo goed gereageerd wordt. Als je maar voldoende laat zien/hebt laten zien wat je waard bent dan doen ze wel moeite. Ik zit zelf ook in een onzekere situatie,maar merk wel dat mijn directrice heel veel moeite doet om mij te kunnen houden ondanks ik na de zomervakantie zo goed als gelijk met verlof ga.

@ All: de zwangerschapsyoga was echt heerlijk. Ik doe al aan gewone yoga. Dit was wel wat minder inspannend. Veel gericht op ademhalen ook voort tijdens de weeen en ontspannen. Echt een aanrader. ook omdat je zo ook bezig bent met het contact maken met je kindje.
    @ MamavanM1: ik weet dus een adresje voor je als je interesse hebt, maar ja de vorige keer kon je ook zonder.

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @femmes: oke, hoe gaat dit dan als ik vragen mag ?! ;) Misschien wel leuk en goed voor mij, aangezien ik nu al een beetje 'last' van mn baarmoeder heb, beetje zwaar lijkt ie wel! ;) misschien kun je me even pben over hoe en wat dit is en hoe het gaat?! :)

@Cupcake: wat fijn dat je kan beginnen ! ik hoop zo voor je dat t aanslaat en je nu voor t echie kan. :)

@tralala: wat leuk dat je weer mocht spieken :D, heerlijk dat. Ik mag volgende week woensdag weer voor 20 wkn echo!

@madera: Ik had nog niet gereageerd. Maar wat erg en vervelend voor je met je schildklier. Ik hoop dat het idd 'gewoon' met medicijnen kan, en je niet eerst -dat andere- meot doen. Sorry wist neit meer wat dat precies was, (tante van mij had dit ook).

@koekepan: ik zou echt even je testen bewaren ;) kun je kijken of ze oplopen?! maar dat had ik al gezed geloof ik :p ahha ik hoop t gewoon .

5. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @cupcake: oooowww nu mag je echt beginnen! Ik hoop zo dat de clomid aanslaat en je dus net zo veel kans als ons allemaal maakt!!

@madera: he bah.. Wanneer hoor je meer over medicijnen etc?

@tralala: wat leuk dat je weer hebt mogen spieken! Kan er zelf wel uren naar kijken

@jackie: lekker zeg zon reorganisatie.. Ik ben er gelukkig doorheen. Is heel naar vind ik zelf.. Veranderd de sfeer zo naar ieder voor zich ipv gezellig samen..

@koekenpan: ik vind je niet gek of hopeloos. Je wil t gewoon heel graag en dan steeds die lichte streepjes is dan gewoon heel verwarrend. Hopelijk wordt t nu een dikke vette knalstreep!

@femmes: leuk dat de yoga leuk was! Ik heb me vandaag voor de gym aangemeld.. Start 12 juni!

6. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @babyflower: hoe is t met jou? Al een lekker buikje?
    Wanneer ga jij kijken wat t is? Bij de 20 weken echo?

@debbie: ook voor jou hoop ik dat deze ronde een knaller is :)

@simoontje: vervelend he dat moe zijn! Gaat over na de 1e 3 maanden ;)

7. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Morgen allemaal!

@Jackie....is dat even een opluchting! Fijn dat het zo meeviel!

@Madera Dat is balen...hoop dat het allemaal weer goed komt en het met medicatie op te lossen is zonder dat je een half jaar moet wachten!

@Koekenpan....2 dagen voor je nod weer testen! Ik zag nu niets maar als je zelf iets lichts zag, dan is er iets, toch? Spannend, hoop dat het raak is!

@CupCake....Spannend...het gaat beginnen dus! Hoop dat de follikelmeting goed is dan!
    En dahk, die bevestiging is heel erg fijn....maar eigenlijk heb je hem dubbel, want mijn afscheiding is spierwit doorzichtig...niets geen bruin ofzo te herkennen en voel me ook heel erg zwanger en heel erg moe...

Even een misschien ontzettend domme vraag....
    Maar hoezo moet kraamzorg apart geregeld worden? Dat doet de verloskundige toch waar je je bij aan meld...? Die zijn er toch ook in de dagen na je bevalling...?

8. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Nee, de verloskundige begeleidt alleen de bevalling. De kraamzorg helpt je bij de verzorging van de baby en doet wat dingen in de huishouding.

9. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @femmes: leuk dat het is bevallen gister!

@jackie: Wat fijn dat ze zo relaxt reageerde op je werk!! Nu opgelucht dat je het verteld hebt denk?

@debbi: spannend dat je ei er weer bijna aan komt! Wel balen dat je lichaam raar aanvoelt :(

@tralala: leuk dat je weer even hebt mogen kijken :)! En dat alles goed was!

@cupcake: jaaaa wat fijn dat je nu echt kan beginnen!!! Ik duim ook voor je dat alles nu voorspoedig gaat!!

@ndnk: nee verloskundige doet inderdaad niets met kraamzorg.

@all: Vandaag ben ik alweer 4 jaar getrouwd met mijn lieve man!! Jeetje wat vliegt de tijd!
    Vandaag heb ik diarree en tot nu toe heb ik dat iedere keer gehad op de dag van de eisprong. Ga voor het gemak even uit van vandaag mijn eisprong, maar ga nog niet stoppen met klussen voor de zekerheid!!
    We zouden vanavond lekker met het gezin uit eten gaan, maar dat moesten we even verzetten, ik denk dat we nu vrijdag gaan.

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ndnk: ja krijgt bij de vk wel te horen dat je kraamzorg aan moet vragen. En dan krijg je geloof ik n lijstje ook mee of je zorgverzekrraar dit regelt.of dat je het zelf.moet regelen. (niet veel verschil) en dan bel je even op dan zeg je dat je kraamhulp wilt, paar dingen vragen ze. En dan krijg ke een.mapje thuisgestuurd en dan komen ze tegen de 30 weken.

Kowalski: gefeliciteerd met je 4jarige huewelijk :D wel jammer dat je dit.elke x hebt tijdens eisprong. Hopelijk niet voor lang meer ;)

11. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    gaat goed hoor, dank!

druk met van alles, de dagen vliegen voorbij!
    3 juni weten wij t, dan idd de 20 weken echo.
    echt heel spannend allemaal!
    verder barst ik van de energie en voel me helemaal top.
    geen misselijkheid en moeheid meer! buikje groeit iid! heb wel super
    veel vlekken rondom mn navel. t schijnt iets onschuldigs te zijn
    omdat k n dunne huid heb, mooi is het niet.
    ook heb ik een hele zachte huid, nog nooit gehad!

ben jij al helemaal gewend aan het feit dat je n jongentje krijgt?
    super gaaf! zagen ze het ook goed?

12. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    kowalski gefeliciteerd!

hier gaat t inmiddels wat beter dan gister, wat gekalmeerd en alles rustig met vriendlief besproken. we gaan eens kijken wat de internist zegt over een paar weken en dan kijken we weer verder. Tot die tijd proberen we gewoon nog steeds zwanger te rakenwie weet gebeurd er een wonder :)

13. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @ndnk: proficiat!!!

@simoontje: ook proficiat!!!

geweldig dat er weer een aantal meiden zwanger zijn, goeie hoop voor iedereen

ja, vind clubje voor privédingen goed en hier is het gemakkelijker om terug te vinden vanaf wanneer je moet lezen, en de leuke banners en zo

@jeans: een jongetje, je voorgevoel was de juiste!

@schoesje: wat gek van je vriendin, best dat ze gewoon 2 weken heeft afgewacht.... rilling

@cupcake: hopelijk kun je idd vlug starten met de behandeling

@tralalala: nee denk niet dat het uitmaakt of je wat later gaat voor de 20 weken echo hoor
    tof dat de echo goed was, wil je het geslacht weten of mogen ze niet kijken?

@madera: wat vervelend van je schildklier! gewoon verder proberen, jullie zien wel, maar geeft dat ook problemen tijdens de zwangerschap?

@koekenpan: ik zie niet echt iets op je test, binnen 2 dagen zou het al duidelijker moeten zijn hé

@femmes: leuk die yoga!

@babyflower: ik ben er ook nog altijd niet gerust op hoor

@jackiest: leuke reactie van je baas, idd een geruststelling

ik moet zeggen dat ik vind dat de vermoeidheid misschien minder is dan de eerste 3 maanden, maar ben nog steeds meer moe dan anders hoor

14. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @babyflower: wat fijn dat je je zo goed voelt :D. en nog 3 weekjes tot 20 weken echo! Hihi, raar he hoe je lichaam verandert. Hoop dat dat goed is dat je huid zo zacht is en je geen striae krijgt, hihi!

@Madera: Hmm, ik hoop dat t allemaal goed gaat. Vind t echt erg voor je dat je dit hebt. en gewoon blijven proberen en dan zie je wel toch?

@all: pff, wou dat ik me net zo goed als babyflower voelde:p, hha voel me soms echt nutteloos.. Ik kan 's ochtends eeecht NIET uit mn bed komen. soms is t wel 9 uur of 9.30. :O en das echt veel te laat. Ik wil gewoon om 7 uur half 8 uit bed zijn. Maar mijn bed is 's ochtends veel te lekker om uit te gaan !! :p

15. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @Eda ja het kan problemen geven tijdens de zwangerschap, je hebt bijvoorbeeld een grotere kans op een miskraam of vroeggeboorte. Hiervan zijn wij ons ook goed bewust. maar om nu de komende 5 weken helemaal niets te kunnen doen zien wij ook niet zitten. Opnieuw aan de pil wil ik niet, dan krijg je dadelijk weer het ontpillen enzo. En ook tijdens een eventuele zwangerschap zou de schildklier gewoon behandeld kunnen worden.

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Even topic bovenaan zetten, hihi ! ;)

17. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Tussen de middag even een lijstje gehaald en een gedichtje uitgeprint. Aanstaande zaterdag is vriendlief zijn opa jarig en dan willen we vertellen aan zijn opa en oma dat ze weer een achterkleinkind verwachten. Dit wordt zijn cadeautje. Wat vinden jullie? Ik vond het zelf wel leuk geworden. Ben er benieuwd naar de reactie!

18. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel leuk Jackie!!

19. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Leuk hoor!!! Leuke manier om het te vertellen.

20. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met shirly? Klopt het dat ik die al een tijdje niet gezien heb?

Deel Deze Pagina