Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ja, ik mis Shirley ook... :( Volgens mij had iemand haar al een prive berichtje gestuurd. Ik weet niet of daar nog reactie op is gekomen.

Ik vergeet jou trouwens helemaal te feliciteren met je trouwdag Kowalski!

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Kowalski gefeliciteerd!! Wij waren zaterdag één jaar getrouwd, time flies :)
    Jackie, leuk kadootje!!

3. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    ook gefeliciteerd kowalski!

4. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Kowalski: gefeliciteerd

@ MamavanM1: ik zal je straks even een pb'tje sturen over de yoga.

@ Jackiest: leuk cadeautje

@All: Shirley idd al even niet meer gezien. Hopelijk niks ernstigs aan de hand.

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Jackie, leuk lijstje!

@Kowalski, gefeliciteerd met jullie trouwdag!

@Shirley, vroeg ik laatst ook naar idd! Heb haar de hele maand mei nog niet gezien geloof ik!

@Cupcake, ik ga je NOD ff aanpassen! Fijn zeg dat je menstruatie is begonnen en je kan beginnen met Clomid van de week.

@Femmes, hoe was de yoga?

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -Sari123 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 17 Mei
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 18 Mei
    -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei
    -Kowalski (27 jaar), ronde 4, 2e kindje, NOD 31 Mei
    -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei
    -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni

-Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Juni
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD ?
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 november
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november
    Simoontje123 (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 15 Januari
    NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 20 Januari

Afspraken/Echo's
    Mei:
    14: Tralalala: Extra echo Fontys
    21: Femmes82: controle afspraak vk
    23: Jeansflower: controle afspraak vk
    24: Tralalala: controle afspraak vk
    27: JackieSt: controle afspraak vk
    28: Jeansflower: 20 weken echo, Kaatje87: controle afspraak vk

Juni:
    3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling
    6: Simoontje123: 1e echo
    25: Kaatje87: 20 weken echo

Juli:
    1: JackieSt: 20 weken echo

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Femmes, had ff je stukje over Yoga gemist, inmiddels gelezen ;)

8. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Haha, oke. Ik wilde je al net antwoorden.

9. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Idd shirley is gone.. Hoop ook dat er niet wat is. Maarja misschien is ze wel zo druk op haar werk.

Femmes ben heel benieuwd.hoe dat gaat en welke vrouwen daar allemaal aan mee.doen. :)

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Laatste activiteit 1 mei van shirley.. Hmm

11. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Hele tijd niet meer op dit topic gegeken...FOEI IK!!

Aardig terug gelezen :)!
    Inmiddels zit ik alweer halverwege de nieuwe maand sinds mijn vorige bericht hier..
    Het was een rare periode die 1e helft van de maand!
    We besloten om vanaf deze maand de ovulatietesten een kans te geven.
    Keurig op dag 13 van mijn cyclus (zoals de tabel aangaf) begonnen, de streepjes bleven licht. Heel verbazingwekkend vond ik dat niet verwachten mijn ei zowieso later.
    Maar toen ik na 4 dagen testen ineens wat heel licht bloedverlies in mijn urine vond gingen mijn gedachten al malen. Toen savonds er nog een flinke klodder slijm en buikkrampen bij kwam was ik overtuigd...mijn ei komt er aan!
    Bij thuiskomst gelijk een test gedaan, nog steeds licht..
    Begon me toch een beetje zorgen te maken "heb ik hem al gemist? krijg ik er wel 1? klopt mijn lichaam wel? innesteling?
    Vanaf die dag eigenlijk constant het gevoel gehad dat ik ongesteld moet worden..
    Zaterdag had ik de hoop eigenlijk opgegeven we hadden een verjaardag en ik had het van me af gezet.. maar na het eten..BOEM weer heel licht bloedverlies nu wist ik het zeker dat ei van mij laat me mooi in de steek!
    Compleet verward en ergens ook wel angstig gaan slapen die avond, gelijk de angst in mijn hoofd dat er iets niet goed zit bij me.
    Zondag ochtend was ik vroeg wakker, ik weet niet waarom maar ergens kwam de gedachten kommop doe nog is een test.
    Dus zo gezecht zo gedaan.
    Er zeker van zijnde dat het toch weer een lichte streep zou zijn er eigenlijk niet meer na om gekeken tot een uur later ik de test ineens in mijn ooghoek zag liggen...
    de verwarring in mijn hoofd was compleet want wat zag ik daar...Een dikke streep!! besloten om er nog 1 te doen aangezien ik ver over de aflees tijd heen zat en ook deze gaf een mooie dikke duidelijke streep..
    Helemaal in de wolken zo blij als een kind ben ik mijn vriend wakker gaan maken om het goede nieuws te vertellen..
    (even voor de lol) zo heb ik hem het nieuws verteld zingend: "ik heb een ei, ik heb een ei, het is moederdag en een ei die hoort erbij" haha!
    natuurlijk gelijk gekozen om het moment niet voorbij te laten gaan, achteraf maar goed ook savonds weer een test gedaan en de streep was weer licht.

Nu paar dagen later ben ik toch aardig in de war van dit hele gebeuren... is mijn eisprong eerder geweest en heb ik innesteling gehad en verklaart dat het beetje bloedverlies en de krampen? of heb ik me eisprong zo erg gevoeld en heb ik daar nu nog steeds last van?

De verwarring is voor mij compleet ik heb de testen voor nu de kast in gegooid ga afwachten om meer verwarring te voorkomen, gun mezelf nu de komende dagen wat rust in de hoop dat ik het wat los kan laten..

12. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @jackie: heel mooi gedaan dat gedichtje!

@kowalski: idd gefeliciteerd. We zijn volgende week 2 jaar getrouwd

@princess: heb je een ovutest of zwangerschapstest gedaan? 't is me niet heel duidelijk... hoeveel is je cyclus normaal? heb je dat vaker wat bloedverlies tijdens cyclus?

13. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    @Eda

Dank voor je reactie :D
    Ovulatietest sorry haha!!
    mijn cyclus is gemiddeld 30 dagen (echt stabiel is het niet).
    Nee nooit eerder bloedverlies gehad, dat slijm is me wel bekend

14. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    tja, kan er niet heel veel van uitmaken, maar het lijkt me dat als je om de 2 dagen geklust hebt, dat jullie wel goed bezig zijn, en dan uitkijken naar je vermoedelijke NOD hé... Succes!

15. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames!

Er is weer zoveel gekletst, kan t niet bijhouden ;)

@babyflower; ja ben wel gewend aan t feit dat t een jongetje is :) ik dacht t zelf ook al namelijk!
    Volgens mij zei ik eerder dat ik dacht dat jij een meisje krijgt maar begin ineens te twijfelen haha, kom er later op terug ;)

@all: shirley zei toen dat ze t super druk had met school.. Hopelijk is dat nog steeds zo!

@xprincessa: wat kan je al blij zijn met een ei he haha. Ik was ook zo blij dat ik überhaupt een ei had ;) wel raar die bloedingen tussendoor.. Kan nog ontpillen zijn natuurlijk

@eda: onzekerheid blijft denk ik altijd wel. Maar voor mijzelf is de truc om me max 5 minuten te verliezen in onzekerheid en dat dan weer los te laten, anders kun je nooit genieten.
    Mijn moeheid is trouwens wel echt voorbij. Kan weer tegen 6-7 uur slapen per nacht. Natuurlijk geen week achter elkaar. Maar in t begin had ik echt minimaal 8-9 uur slaap nodig.

@jackie: leuk zo gedaan! Wij hadden dat ook gedaan voor alledrie de ouders/stiefouders. Vonden ze een super verrassing!

@all: we weten gewoon echt geen naam haha.
    We willen een Nederlandse of Engelse naam maar zijn niet van de aparte namen. Lastig!!

16. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Jullie hebben het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Daarom doe ik dit deel dicht. Maken jullie een nieuwe aan?

Deel Deze Pagina