Sammini - 34 jr - 1e kindje Shirleymommy - 20 jr - 1e kindje Femmes - 30 jr - 1e kindje - Zwanger!! Jeansflower - 26 jr - 1e kindje - NOD 26 januari? Cupcake88 - 24 jr - 1e kindje Kaatje87 - 25 jr - 1e kindje - NOD 27 Februari LaPalma - 29 jr - 2e kindje Tralalala - 27 jr - 1e kindje NdNk - 27 jr -1e kindje Leetje25 - 25 jr - 1e kindje - NOD 18 Februari Koekepan - 26 jr - 1e kindje - NOD 11 Februari SchoesjeR - 26 jr - 1e kindje - NOD 5 Februari JackieSt - 31 jr - 1e kindje - NOD 29 Januari Eda - 30 jr - 1e kindje - NOD 5 februari Mellebel - 24 jr - 1e kindje - NOD ? Kowalski - ?jr - 2e kindje - NOD ? MamavanM1 - ?jr - 2e kindje - Zwanger??
@Kaatje87: Oooh dankje.. Ja dat is helemaal goed, @Sammini: Dankjewel ! Ja heb het eigenlijk nog wel even nodig een dikke vette streep. @all: wanneer zou ik eventueel een digitale kunnen doen? Kan ik dat nu al, of beter maandag ofzo?
Sammini - 34 jr - 1e kindje Shirleymommy - 20 jr - 1e kindje Femmes - 30 jr - 1e kindje - Zwanger!! Jeansflower - 26 jr - 1e kindje - NOD 26 januari? Cupcake88 - 24 jr - 1e kindje Kaatje87 - 25 jr - 1e kindje - NOD 27 Februari LaPalma - 29 jr - 2e kindje Tralalala - 27 jr - 1e kindje NdNk - 27 jr -1e kindje Leetje25 - 25 jr - 1e kindje - NOD 18 Februari Koekepan - 26 jr - 1e kindje - NOD 11 Februari SchoesjeR - 26 jr - 1e kindje - NOD 5 Februari JackieSt - 31 jr - 1e kindje - NOD 29 Januari Eda - 30 jr - 1e kindje - NOD 5 februari Mellebel - 24 jr - 1e kindje - NOD ? Kowalski - 26 jr - 2e kindje - NOD 1 Febr? MamavanM1 - ?jr - 2e kindje - Zwanger??
@kaatje: dat is weinig! Wel lekker snel aan de volgende ronde beginnen @mamavanM1: ja ik zie hem op de tweede ook duidelijker. Ik denk dat hij over een paar dagen nog duidelijker is . Alvast ook een voorzichtige felicitatie @Leetje: ja dat hoop ik ook. @all: ik krijg allemaal donkere adres op mijn borsten zag ik gister avond. Maar ik heb mezelf voorgenomen om niet meer naar de 'symptomen' te luisteren tot volgende week zaterdag. Ik ben zo bang dat ik mezelf gek zit te maken, en dus extra teleurgesteld zal zijn als hij negatief is. Heb vandaag wel weer wat meer krampjes, vanmorgen bij het ontbijt 1 hele felle steek, die echt oprecht gewoon zeer deed. kreeg helemaal een soort van tinteling/rilling over mijn lichaam :s.... Vanavond lekker op visite bij mijn nichtje, die is zwanger, en dan lekker spelletje doen en over haar babybuikje praten enzo Ik heb gister alle kleren van mijn dochter in het washok gezet. Nee ik ga ze nog niet wassen ... maar we zijn de zolder aan het opknappen zodat wij daar straks heen kunnen. Maar ik dacht, ja straks zit er allemaal zaagsel op. Nou ik schaam me bijna wat ik allemaal bewaard heb haha.... 2 grote blauwe vuilnis zakken, nog een kleine, en nog 3 van die plastic bakken . Waarschijnlijk ga ik een hoop weg doen, maar vond het toch zonde om gelijk weg te doen. Stel dat we het op dat moment gewoon even goed kunnen gebruiken om de kleertjes nog een keer te gebruiken, dan zou ik het zonde vinden als ik ze weg gegooit zou hebben. Zowel ik als mijn man denken dat we nog een meisje erbij krijgen. Wat doen jullie allemaal in het dagelijk leven? behalve een baby maken of zwanger zijn
ik ga gewoon niet eerder bevallen totdat, dat het geval is Moeten we alleen wel de mensen die vanaf nu komen maar niet mee tellen, anders gaat het niet goed komen met mijn buik en baby
@Mamavan1, spannend hoop het zo voor je ik zie hem ook hoor, voorzichtig gefeliciteerd. Op welke dag van je cyclus zit je. cb kan volgens mij 4 dagen voor je NOD weet het niet zeker. En al weer een testje gedaan vandaag? Elke 2 dagen verdubbelt je HCG dus zowiezo a.s. Zondag zouden jou waarden verdubbelt moeten zijn maar kan altijd testen toch hahahaha. Succes meid
@all Wanneer gaan jullie testen voor je NOD al of wachten jullie netjes tot je niet Ongie word. Ik het laatste wordt ik niet Ongie en ben ik 4 a 5 dagen overtijd dan ga ik pas testen anders maak ik me zelf elke keer weer gek. Of mocht ik raar Ongie zijn dan ook. Ben benieuwd na jullie reacties @Kowalski Ik werk 24 uur per week daarnaast zorg ik het meest voor het huishouden en de boodschappen, mijn man ver wisselende diensten en die helpt waar hij kan met alles. Ik ben nu bezig met wat kleine verbeteringen in huis, behangetje hier likje verf daar enz. Leuke bezigheden denk ik tenminste niet aan Baby's hahahaha O ja en mijn man wordt over 4 maanden 30 en ben een surprise party aan het regelen. En jullie.
Ik werk 25,5 uur, verdeeld over 3 dagen. Verder doe ik ook het meeste in huis en natuurlijk de boodschappen. En natuurlijk zorgen voor mijn lieve dochter van bijna 3 alweer! Verder zijn wij dus de zolder aan het opknappen, en ben ik alvast aan het kijken wat we gaan doen met D haar verjaardag! Verder gaan we over 3 weken op wintersport! Dus daar alvast dingen voor aan het kopen en klaarleggen! En ik sport twee keer in de week, tenminste dat probeer ik
Ik werk 4-5 dagen in de week bij een bank Vandaag mega posi ovu test Maar heb ook ergens gelezen dat die dingen ook op HCG reageren.. Misschien toch morgenochtend even zwangerschapstesten erbij doen. Heb een foto erbij gedaan van ovutest, als ik dat goed gedaan heb..
Dankjewel ( nog een beetje voorzichtig idd) ik zit op dag 26 van m'n cyclus dus heb nog 4 dagen te gaan. Ik heb nu een cb digital gekocht zonder weken indicatie, zal zo wel even op internet zoeken hoeveel hcg die nodig heeft. Ik heb vandaag wel getest, volgens mij wel foto van op gezet, hij was een heel klein beetje donkerder als die van gister lijkt wel, dus morgen even met een streepjes test testen, even kijken of die donkerder word, en dan heb ik nu dan nog 3 testen van de cb, daar kun je van die nieuwe teststaafjes in doen. Morgen plaats ik wel weer een nieuwe foto als die nog positief is, en als die beeeetje meer knal is doe ik er maar gelijk een cb achteraan. Stomme onzekerheid haha !
Oooh zag de foto, heb ik ook wel een aantal keren gelezen dat ze op hcg reageren. Hooooop het zo voor je, ben benieuwd wat die morgen zegt! Gooooodluck
@mamaM1: spannend zeg! Wel bizar dat t zo snel is en al Zo ver voor NOD lichte streepjes te zien zijn. Toch misschien zon digitale halen na t weekend?
Ja, idd heel snel. Maar heb al wel s gelezen mensen die ook 6 dagen voor nod dik positief testen dus zal wel niet onmogelijk zijn. Ja ik heb al een digitale gekocht nu . zonder weken indicator, iemand enig idee hoe gevoelig die is ?
Ik heb net weer getest, met een zwanger en kids, deze geeft ook een streepje, maar net heel iets minder duidelijk als die van de kruidvat van gisteren. Krijg m denk niet op de foto. Maaar, ik heb nog cb digital, dus die misschien proberen morgen ofzo.
Femmes, Net getest met kV en geen 2e streepje. Dus denk ik dan toch m'n ei! Gisteren en vandaag posi ovutest en gisteren geklust Wat is slim, vandaag weer of morgen weer? Want om de dag is beter toch? Of in dit geval niet? Groetjes!