Ik zeg vandaag weer doen! en als je t morgen ook weer doet zal dat vast geen probleem zijn. veeeeeelsucces Op een goed resultaat over 2 weken.
Zou gewoon vandaag & morgen doen! Kan geen kwaad toch ze zeggen inderdaad om de dag in je vruchtbare week, en als het kan vaker rond je eisprong! Succes
@jeansflower: heb je het dan over de ovu-test of over de zw-test. In het eerste geval kun je het beste elke dag doen. In het laatste geval is om de dag het beste. Omdat er,mocht je zwanger zijn, er nog te weinig HCG in je lichaam zit. Dan heb je morgen meer kans dan vandaag. Succes en voor de zekerheid door blijven klussen
Hoi allemaal, En hoe is het hier? @SchoesjeR.....erna...anders kost het te veel en vreet het energie... @jeansflower...zo...ik ben benieuwd over twee weken... @allemaal...Mijn NOD is op 19 februari...hoe kan ik dit aan het lijstje toevoegen?? Ik ben echt zooo benieuwd hoe het ons allemaal vergaat volgende maand...ik zie dat sommigen zelfs misschien al zwanger zijn. Leuk!!! Dan is Femmes niet zo alleen
Sammini - 34 jr - 1e kindje Shirleymommy - 20 jr - 1e kindje Femmes - 30 jr - 1e kindje - Zwanger!! Jeansflower - 26 jr - 1e kindje - NOD 26 januari? Cupcake88 - 24 jr - 1e kindje Kaatje87 - 25 jr - 1e kindje - NOD 27 Februari LaPalma - 29 jr - 2e kindje Tralalala - 27 jr - 1e kindje NdNk - 27 jr -1e kindje - NOD 19 Februari Leetje25 - 25 jr - 1e kindje - NOD 18 Februari Koekepan - 26 jr - 1e kindje - NOD 11 Februari SchoesjeR - 26 jr - 1e kindje - NOD 5 Februari JackieSt - 31 jr - 1e kindje - NOD 29 Januari Eda - 30 jr - 1e kindje - NOD 5 februari Mellebel - 24 jr - 1e kindje - NOD ? Kowalski - 26 jr - 2e kindje - NOD 1 Febr? MamavanM1 - ?jr - 2e kindje - Zwanger??
Nou dames ga straks ff een cb digital doen, gewoon om even te proberen haha! even kijken of er al genoeg hcg inzit. laat t even weten.
Jahaaaa!!!! Gefeliciteerd.En dat al zoveel dagen voor je NOD. Super! Ik ben zo blij voor je En dat is nummer 2!!! Enjoy the club!
Jaa, ik kan het eigenlijk nog niet eens bevatten! Ik heb nu al zin om het bekend te maken aan de hele wereld, aha maar dat laat ik nog maar even zitten.. Verbaasde mij ook dat ie nu al zwanger zegt. Dat velen mogen volgen
Oh dat gevoel ken ik zo. Wij gingen gisteren uiteten in een tent met vooral steaks en ander niet door en door gaar eten (hadden we een bon voor). Met de bediende overlegd wat ik wel kon eten. Zegt mijn man: "Nooit bij stil gestaan dat we het als eersst tegen een bediende zouden zeggen"
@Mamavan1 GEFELICITEERD, jiepiieeeee, leefde helemaal met je mee hahahha, wat een knaller voor het nieuwe jaar zeg TOP. Hoeveelste ronde was dit voor jullie. Hoeveel weken zou je nu zijn???? Geniet ervan, we blijven je volgen. Nu hopen op nog meer PosiTesten dit jaar
@mamaM1: super zeg!! Snel resultaat op een mooie zwangerschap en op meer leden van de zwangerschapsclub bij femmes
Daaaankjewel iedereen, had het nooit verwacht deze maand. Echt een super begin inderdaad. Dit was de 5e ronde denk ik wel, nou niet direct vanaf t begin helemaal precies uitrekenen van je ei maar vanaf toen wel beetje bezig gegaan voor t echie. Ik ben nu dan bijna 4 weken.. (zie banner) Helemaal in de wolken hierzo
Sammini - 34 jr - 1e kindje Shirleymommy - 20 jr - 1e kindje Femmes - 30 jr - 1e kindje - Zwanger!! Jeansflower - 26 jr - 1e kindje - NOD 26 januari? Cupcake88 - 24 jr - 1e kindje Kaatje87 - 25 jr - 1e kindje - NOD 27 Februari LaPalma - 29 jr - 2e kindje Tralalala - 27 jr - 1e kindje NdNk - 27 jr -1e kindje - NOD 19 Februari Leetje25 - 25 jr - 1e kindje - NOD 18 Februari Koekepan - 26 jr - 1e kindje - NOD 11 Februari SchoesjeR - 26 jr - 1e kindje - NOD 5 Februari JackieSt - 31 jr - 1e kindje - NOD 29 Januari Eda - 30 jr - 1e kindje - NOD 5 februari Mellebel - 24 jr - 1e kindje - NOD ? Kowalski - 26 jr - 2e kindje - NOD 1 Febr? MamavanM1 - ?jr - 2e kindje - Zwanger!!
Sammini - 34 jr - 1e kindje Shirleymommy - 20 jr - 1e kindje Femmes - 30 jr - 1e kindje - Zwanger!! Jeansflower - 26 jr - 1e kindje - NOD 9 februari Cupcake88 - 24 jr - 1e kindje Kaatje87 - 25 jr - 1e kindje - NOD 27 Februari LaPalma - 29 jr - 2e kindje Tralalala - 27 jr - 1e kindje NdNk - 27 jr -1e kindje - NOD 19 Februari Leetje25 - 25 jr - 1e kindje - NOD 18 Februari Koekepan - 26 jr - 1e kindje - NOD 11 Februari SchoesjeR - 26 jr - 1e kindje - NOD 5 Februari JackieSt - 31 jr - 1e kindje - NOD 29 Januari Eda - 30 jr - 1e kindje - NOD 5 februari Mellebel - 24 jr - 1e kindje - NOD ? Kowalski - 26 jr - 2e kindje - NOD 1 Febr? MamavanM1 - ?jr - 2e kindje - Zwanger!!