Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@leetje, ja waarom jij ook dat gevoel???

2. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    graag gedaan. Inderdaad zou ik dat ook even doen die ovutesten.
    Gewoon om te kijken of er een mooi eitje springt! Dat je zo lang kan wachten daar mee zeg, jeetje echt respect ik was allang aan de ovutesten geraakt of naar de dokter geweest. Ik hoop voor je dat je mooi posi testje krijgt over een weekje. :)

3. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Dit is mn temperatuurkaart

4. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @mamavanM1 GEWELDIG! Ik ga me ook aanmeldn bij moeders voor moeders als ik zwanger ben. Een kleine moeite maar maakt talloze mensen super blij! Ik ben zo blij dat er nog geweldige mens op aarde zijn die andere mensen wilken helpen!

5. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @jeansflower oooohw!! Zo veel vertrouwen deze maand!!!! Spannend hea!?? Jou nod is vlak na de mijne. Hopen dat wij in in dit maand positief gaan testen zo vlak na mekaar!

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Jaaa, ik weet hoe het is om een kindje te krijgen, en mn wereld zou instorten als dat niet zou kunnen. Dus om even je urine in een potje op te vangen is ook niet zo veel moeite om iemand een gelukkige zwangerschap te bezorgen en misschien wel veel meer vrouwen. De vorige zwangerschap ook gedaan. Op een gegeven moment word t je t wel een beetje zat maar het is ook maar tot 16 weken dus valt nog wel mee, en voor een supergoed doel! :)

7. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @mamavanM1 gwn blijven doen. Ik kan best begrijpen dat het soms vervelend kan zijn elke keer in een kannetje plassen daarna in een fles gieten en al die flessen bewaren tot dat ze komen ophalen (allang informatie opgezocht, ben nog niet eens zwanger haha) maar als je denk dat het andere mensen gelukkig kan maken dan doe je het toch gwn? Ik ben trots op je haha.

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Shirleymommy: Jaaa dat doe ik ook zeker. Haha, ja t is echt ongemakkelijk plassen in zon maatbeker. :p en als je zon fles open moet doen dan echt even adem in houden ahah.
    Mijn man dacht eerder (toen een vriendin dit deed) dat het schoonmaakmiddel was ahaha, en kon het toen niet laten om even te ruiken om te kijken wat voor schoonmaakmiddel dit was, dus als je onwetende vrienden hebt, plak er dan even een sticker op ofzo haha om dit soort genante momenten te vermijden.
    Het was wel erg grappig na de tijd toen die vroeg wat het was. :p

9. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @SchoesjeR, vervelend zeg dat het in de familie voorkomt! idd van mamavanM1 zegt, misschien handig om eens een afspraak te maken bij een huisarts/gynaecoloog? Kan je het iig eens bespreekbaar maken!

Ik ga gewoon heeeeel goed duimen voor je! Hoop dat het snel raak is! :)

10. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik had gister al eisprong-pijn, maar vandaag nog steeds :( Meestal is het nog 1 dagje wel klaar. Nu afwachten tot 11 februari.... ga er maar van uit dat het niets wordt deze maand, hebben denk ik toch niet op t goede moment seks gehad. Of de zaadjes hebben geduldig in me liggen wachten tot het eitje sprong, maar zal wel niet :D

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wat super dat je een positieve ovutest hebt! Na een positieve ovutest springt je eitje binnen 24-48 uur! Dus aan de klus de komende dagen meid!!

12. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nouuu, voor de zaadjes duurt het ook wel even voordat ze er zijn en kunnen een aantal dagen overleven.. dus misschien wel raak.
    ik ben nu ook zwanger van 1 seks rond eisprong.
    Hoeveel dagen voor je eisprong heb je geklust dan?

13. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Haha ja inderdaad!
    Vanaf je eerste LH piek springt je ei binnen 24-48 uur. Ik meette m'n eerste piek zaterdagavond, en had zondagmiddag heel de middag bizarre krampen rechts onder en zere onderrug.
    Denk dus dat m'n 1e piek al zaterdag middag was maar toen had ik geen test gedaan. Dus ik zou zeggen vanaf t moment dat je merkte dat je temp zakte..
    Klusze!!

En duimen voor een positieve test :) :)

@ koekenpan: t kan toch best dat je dat langer voelt? Ik heb nu nog af en toe een krampje, maar lang niet zo erg als gisteren.

Nu begint t eindeloze geduldig wachten.. Haha

14. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    zaterdag voor het laatst seks gehad en dan gister of vandaag eisprong denk ik. Ach ja speculeren heeft ook helemaal geen zin, het is toch gewoon maar afwachten :) Ik ben alleen nogal een mevrouwtje ongeduld.... nu mn vriend eindelijk om is en ook een kindje wil, wil ik het ook gelijk NU :p Maar dat is vast wel herkenbaar

15. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou kan prima toch, dat duurt volgens mij wel 2 dagen voordat de zaadjes op bestemming zijn.
    Haha nee dat heeft inderdaad geen zin, maar gebeurt toch wel!
    Och jee je bent echt niet de enige, als het eenmaal definitief is dan is het nu nu nu nu en alleen nu! Echt erg haha :p.
    En nu nog 2 weekjes afwachten, duimen voor een posi.

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    heeeeelemaal!!!

17. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Zaadcellen doen er volgens mij ongeveer een uurtje over voordat de eerste er zijn :)
    Maar ze kunnen best lang blijven leven dus ze wachten geduldig op een eitje. En als je gister of vandaag eisprong had zouden ze zeker nog wel moeten leven hoor!!
    Gewoon even geduld, en ik snap dat NU gevoel helemaal!
    Al heb ik wel zoiets; als t zo snel lukt zou t leuk zijn maar anders proberen we gewoon nog even verder!

18. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Hahs bij mij wisselen die gedachtes per uur :D

19. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    fingercross!! Ik had gister super knal rode positieve ovu-test en mijn vrend wou gisteren neit klussen omdat hij wou slapen. ik baalde er enorm van. Ik was zoooooo boos. En nu oop ik alleen dat de sperma van zondag nog leeft want zondag hadden we 3 keer gedaan.

20. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik reageer vanavond weer op iedereen, druk druk ;)!

Gister even wezen sporten maar werd steeds zo duizelig. Dus maar weer snel naar huis.

Deel Deze Pagina