@Shirleymommy: Ooh balen is dat, nou je hebt veel kans dat dat van zondag nog leeft hoor, kan wel tot 5 dagen ofzo. @Kowalski: Ooooh ik was ook de hele tijd duizelig vanaf begin vorige week geloof ik, dus kan een bijzonder goed teken zijn! jij gaat testen op nod of niet? hihi ben eeeeerrug benieuwd.
@mamavanm1: ja ik weet dat dit daarmee te maken kan hebben, maar so heb ik wel meer vage klachten. Blauwe aders op mijn borsten, opgeblazen borsten, geen zin meer in zoet (ben een snoepkont), opgeblazen buik, af en toe krampjes beneden buik, puistjes maar geen grote rode onder grondse puisten zoals ik elke maand heb, duizelig dus, honger maar ook weer geen trek, vanmorgen was ik erg misselijk. Maar deze dingen kunnen ook wel betekenen dat mijn ongi er gewoon aan komt. Er is geen pijl op te trekken helaas. Ik ga morgen bij de kruidvat testen halen (2v5) als ze die voorradig hebben en dan denk zaterdag testen. Ik heb jou nog niet eens gefeliciteerd geloof ik! Gefeliciteerd meid! Duidelijke cb test!! Geniet van je zwangerschap!
Jaaa, dat zijn allemaal van die rottige dingen wat met allebei te maken kan hebben. Maar bij mij was het duizelig zijn wel iets van hee, dit heb ik nooit, en wel gehad bij de zwangerschap van mijn dochter. Oke, morgen halen dus. Kun je wel wachten tot zaterdag? ben super benieuwd, zou geweldig zijn, dan lopen we bijna gelijk op! Ooooh dankjewel, haha geeft niks beter laat dan nooit. die test was idd meer dan duielijk!
@kowalski Zo spannend OMG!!!! Ik hoop dat je zwanger ben hihi! Het kan inderdaad wel een teken zijn van een zwangerschap. @mamavanM1 Ik denk niet dat sperma tot 5 dagen vol houdt hoor. Ik dacht meer aan 48-72 uur. Maar ik hoop gwn dat die sperma van zondag nog tot mn ei het vol houdt!!!! Ik ben er echt aan toe om zwanger te worden.
@Shirleymommy: Nou ik ben ook geen expert, had namelijk wel eens gelezen dat vrouwen 5 dagen voor ei voor het laatst seks hadden gehad en toch zwanger waren. Maar het gemiddelde zal wel iets lager liggen. Ik hoop het voor je deze maand!
@ Kowalski, spannend meis! Ja, valt idd geen pijl op te trekken he! Jammer dat de zwangerschaps en menstruatiekwaaltjes zo op elkaar lijken! Nu zit je nog een aantal dagen in spanning!
@jeansflower denk je dat? Want vorige maand had ik hele lange cyclus. Ik heb altijd al wel meer dan een maand.
Aha, maar als je dus nu je ei hebt gehad.. Kan je idd over 2 weken al testen.. Scheelt toch ff een week
Hi! Kan best dat je eerste ronde langer was door de nuvaring en nu dus een kortere en volgens mij zijn de dagen na je eisprong altijd max 14. Soms korter. Maar uitgaande van 14 kun je over 2 weken testen en heb je nu dus een cyclus van 27/28 dagen Mijn cyclus is nu ook anders dan voordat ik aan de pil ging. @allen: heb nu steeds van die vage ongestelheidskrampen.. Hebben jullie dat ook paar dagen na de eisprong? Of zou m'n ei onderweg zijn haha
@jeansflower thanks voor de tip! Ik heb niet echt last van menstruatiekrampen rond mn eisprong. Meer dat steken in dr rechter eierstok.
@SchoesjeR: klinkt heftig het verhaal van je familie! Lijkt me voor jou ook wel enorm spannend, of jij dat ook niet hebt. Heb respect voor je dat je eerst gaat proberen, en pas daarna gaat laten kijken of alles wel goed is. wel goed om te weten inderdaad dat jou cyclus wel gewoon mooi en vrij regelmatig is, al weet ik niet of dat betekend dat je ook automatisch een eisprong hebt.... Ik heb geen idee of ik mijn eisprong voel eigenlijk. dacht hem deze maand wel gevoeld te hebben, maar heb er hiervoor eigenlijk nooit zo op gelet. @leetje: jammer dat je het gevoel hebt dat het niet gaat lukken. Weet je ook waarop dit is gebaseerd? Twee rondes is inderdaad nog niet veel. Hoop voor je dat je gevoel niet juist is!! @shirlymommy: mooie positieve ovulatie test!! Volgens mij is het antwoord op je ei vraagje al door iemand anders geantwoord , maar hup aan de sex jij!! . dat zou trouwens wel je cyclus een tijdje korter maken zo aan je banner te zien had je pas je eisprong over 10 dagen moeten hebben . @mamavanM1: Wat goed dat je je hebt aangemeld bij MvM. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook gedaan. Maar mijn god wat werd ik misselijk van dat spul wat in die flessen zat zeg! ik heb van 6 tot 20 weken iedere dag wel meerdere malen gespuugd, en die flessen maakte het allemaal maar ergen. Ik moet me echt over die drempel heen zetten om nu weer mee te doen mocht ik zwanger raken. heb er zo een 'nare' ervaring mee gehad. Wat leuk dat je nog zo jong bent. Vat me niet verkeerd op hoor, vind jonge moeders leuk . en ik ben heel nieuwsgierig aangelegd, maar weet niet of ik nu een hele brutale vraag stel. bedoel er niets mee, oordeel niet oid, maar ben dus gewoon echt oprecht nieuwsgierig . Wat jullie dochtertje een bewuste keuze? of ben je ongepland (dus niets ongewenst, maar ongepland) zwanger geraakt? sorry als ik te brutaal ben, en als je geen antwoord wil geven, ook prima hoor .... ik vind het erg moeilijk om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen, ze noemen me ook vaag genoeg aagje @koekenpan: spannend. Zaadjes kunnen wel een aantal dagen overleven. ik geloof goed zaad 48-72 uur inderdaad. en als de omstandigheden bij jou ook optimaal zijn @all: zo ik heb weer tijd gehad om te reageren. jullie kletsen aardig door ... gister dus na het sporten weinig zin meer gehad, ivm duizeligheid. Sinds zaterdag heeft mijn dochtertje overdag geen luier mee om, ik ben zo trots!
@mamavanM1: Wat goed dat je je hebt aangemeld bij MvM. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook gedaan. Maar mijn god wat werd ik misselijk van dat spul wat in die flessen zat zeg! ik heb van 6 tot 20 weken iedere dag wel meerdere malen gespuugd, en die flessen maakte het allemaal maar ergen. Ik moet me echt over die drempel heen zetten om nu weer mee te doen mocht ik zwanger raken. heb er zo een 'nare' ervaring mee gehad. Wat leuk dat je nog zo jong bent. Vat me niet verkeerd op hoor, vind jonge moeders leuk . en ik ben heel nieuwsgierig aangelegd, maar weet niet of ik nu een hele brutale vraag stel. bedoel er niets mee, oordeel niet oid, maar ben dus gewoon echt oprecht nieuwsgierig . Wat jullie dochtertje een bewuste keuze? of ben je ongepland (dus niets ongewenst, maar ongepland) zwanger geraakt? sorry als ik te brutaal ben, en als je geen antwoord wil geven, ook prima hoor .... ik vind het erg moeilijk om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen, ze noemen me ook vaag genoeg aagje Jaaaa, dat stinkt echt ja, was op een gegeven moment echt even adem in houden, gauw er in gieten en weer dicht en buiten adem van de wc afkomen haha ! Maar dat je er echt van over moet geven dat is niet wat nee, snap dat je dan je twijfels hebt. Vervelend is dat, mar je moet ook lekker doen wat je zelf wil, doe je het niet dan plas ik nog wel wat extra flessen voor je vol ahah. Haha geeft niks hoor, vraag maar raak. Ja op een gegeven moment had mijn man (toen nog vriend) een huisje gehuurd, en ben er na een paar weken bij in komen wonen. En toen kwam het ter sprake, en vroeg zullen we ervoor gaan. En toen gingen we ervoor en het was direct al raak nadat ik was gestopt met de pil, had ik echt niet verwacht. dacht dat het wel een paar maand zou duren. Maar nu hebben we een prachtige dochter en nog 1tje op komst. Niet iedereen zal t er wel mee eens zijn een 2e kindje op zo'n jong leeftijd maar ik ben er gelukkig mee, daar gaat t om