Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @Femmes Jah ik heb gisteren mn ei gehad. Ik voelde hem ook wel erg goed! En gister ook geklust dus hoop dat het bij het eitje komt en bevrucht wordt. Mn vriend zegt dat zn sperma supermancapetjes hebben. Hahahaha Ik zo jaajaa vorige maand was ik niet zwanger worden hoor. Die capetjes werken niet XD Kan je misschien al je symtomen beschrijven van voor je NOD en na je NOD. Dan kunnen we ook mee lezen.

@Tralalala Wat spannend! Wel volhouden tot zaterdag hea!! Ik ga voor je duimen!

2. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Ik denk zo rond dag 13 14 of 15, zowiezo rond die tijd krampen gehad, geen ovutesten gebruikt dus zeker ben ik niet. rond dag 18 of 19 bruin/geel/witte lange slier verloren. nu dit??? wat dan :)

3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja, het zou leuk zijn, maar die klachten kunnen ook voorkomen voor de ongi.. Ik denk ook dat ik zelf ga testen totdat hij positief is. Ik vind het wel een goed idee om dan samen nog een cb te doen!

4. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit elastische slier tussen mn vinger gehad. Ik had op de dag van mn eisprong echt alleen maar dikke witte creme achtige afscheiding. Is dit normaal? Iedereen heeft het over eiwit doorzichtige elastische sliertjes maar die heb ik nooit gehad.

5. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Volgens mij heeft niet iedereen dat..

6. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Kan een innesteling zijn.. Kan ook vage klachten zijn door ontpillen. Ze zeggen weleens dat ontpillen dezelfde klachten kan geven als een vroege zwangerschap!

Maar ik hoop op een positieve test voor jou!

Ik kan zelf ook niet wachten nu ik weet dat we t op de juiste dagen gedaan hebben haha!

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik ook niet.. Wel elastisch, maar niet doorzichtig.

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Dag dames zal morgen ff uitgebreid reagereb, is nu niet makkelijk met telefoon.
    @cupcake; kun jij niet al testen zie nu ff dat je al op dag 36 zit, ben je dan al niet overtijd?

9. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal!
    Ik reager even vanuit mn stage. Ik heb wat steekjes in mn rechter lies en mn rechter eierstok. Weet niet waar het vandaan komt. Is zo spannend om te wachten!!

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oh misschien heb je nu of over eenbpaar dagen een eisprong, zou wel mooi zijn. Heb je geen ovutesten om te kijken? Hihi succes.

11. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik reageer ook vanavond weer langer, nu op tel op mijn werk.

Sinds gister avond weer wat meer Krampjes. Denk dat mijn ongi er dus gewoon aan komt. Al hoop ik natuurlijk van niet.

Wat ik nu ga typen is misschien vies haha maar doe het toch. Sinds kort weet ik dat ik zelf mijn baarmoeder mond kan voelen, en doe dit dus af en toe, geen idee waarom eigenlijk. Nu deed ik dat dus gister avond en kwam ik tot de ontdekking dat A) de ingang van mijn vagina en binnen in gewoon gezwollen lijkt te zijn :s, en B) mijn baarmoeder al bijna direct bij de uitgang ligt :s. Dat is toch raar??
    Iemand die dit misschien weet?

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Nou dan heb ik meteen een 'vieze' vraag voor jou: hoe voel je dat?? :D
    Ik lees hier regelmatig over meiden die hun baarmoedermond voelen, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat moet voelen, en waar, enzo... Dus als jij uitleg kan geven.... ;)

Ik kan je dus niet helpen met je vraag want heb er zelf geen ervaring mee!

Ik wilde net een berichtje gaan plaatsen of iemand mij even een hart onder de riem kan steken omdat ik morgen mijn NOD heb en sinds vanmorgen behoorlijke buikkrampen en rugpijn heb waardoor ik vermoed dat ik vandaag al ongesteld zal worden.... :( Ik weet dat ik pas in ronde 1 zit en me dus echt nog niet druk moet maken, maar ik wil het al zo lang en zo ontzettend graag dat ik toch wel erg teleurgesteld zal worden als de rode duivels langskomen.... :(

13. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja nou eigenlijk is het heel simpel, je gaat met 1 vinger naar binnen en ik voel dan dus een uitstekend ja euh laat ik zeggen dat ik het vind lijken op de bovenkant van een peer. Dus zeg maar dt smalle gedeelte. En als je dus op het smalste stukje voelt, dan voel je een 'rondje' soort van lipjes haha, bij mij omdat ik al een bevalling heb gehad is het een streepje, nou dat is dus je baarmoeder mond

14. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik zal het straks op de wc eens proberen ;)
    Bedankt!

15. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes :p

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou misschien wel positief, want je vagina word meer doorbloedt als je zwanger bent. dat je baar moeder zo dicht bij de uitgang zit dat weet ik niet, ik voel er eigenlijk nooit aan.. ik kan wel even voor je opzoeken of dat er iets mee te maken kan hebben. Maarja misschien ook wel weer wat te maken met ongesteldheid die er aan zit te komen, maar daar gaan we maar even niet vanuit. ik ga wel ff voor je zoeken ;)

17. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

hahahahaha wat een lekker gesprek, maar wat @Kowalski voelt met dat bolletje soort van peer, kan ook ik voelen, weet ook niet wat dat is maar dacht dat je baarmoeder wat dieper lag of niet.
    Hier nog lekker even thuis blijven tot ik me beter voel.

18. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Kowalski: heb ff gecheckt. Ik las dat je baarmoeder tijdens de cyclus veranderd van plaats. Als je je ovulatie hebt dan gaat je baarmoeder hoger zitten en word je bmm zachter en komt er een opening in. en daarna gaat ie weer lager zitten en word je bmm weer harder en zit dan weer dicht. Dus het heeft denk ik niks te maken met wel of niet zwanger zijn of ongesteld worden.

19. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dank je. Tja mijne staat eigenlijk altijd stukje open omdat ik al keer bevallen ben, linkte het ook niet echt ergens aan maar vond het gewoon wat vreemd! :)

20. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL

Nou dat is echt je baarmoeder hoor :).

Beterschap!

Deel Deze Pagina