Ja dat is ook wel zo Femmes, maar toch is de moet al wel beetje weg gezakt. Baal een beetje dat me lichaam me zo voor de gek kan houden. Maar goed, nu hoop ik dat ik dan snel ongesteld mag worden zodat we aan ronde twee kunnen beginnen. en mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn, dan doe ik dan weer een test.
Jammer zeg!! Maar inderdaad wat femmes zegt, misschien is je cyclus wel langer.. Mijn ei was nu ook pas bij dag 22.. En anders inderdaad snel ong dan kan je opnieuw beginnen.. Maar die blauwe aderen blijven vreemd inderdaad.
Ja toch? Kijk ik snap dat als je heel graag wil je in kan beelden dat je misselijk bent, of krampen hebt oid. Maar kan ik me ook indenken dat ik blauwe aders op mijn borsten heb?
Ja die aders blijven een vreemd geval. Ik blijf voor je duimen en hoop voor je dat je woensdag alsnog een positieve test in handen hebt.
Heej meiden.. Mijn test was ook spierwit!! Maargoed, ik zou ook best een langere ronde kunnen hebben omdat ik niet zeker wist of m'n ei er was 2 wk geleden.. Maar blijkbaar niet dus als hij in de tussentijd toch nog is geweest heb ik nog een kans. Dus we gaan nog maar afwachten.... Toch hoop ik dat ik dan snel ongesteld mag worden zodat we een nieuwe, hopelijk kortere ronde in kunnen! Kowalski, ook balen voor jou meid!
oh balen balen balen. Maar wat niet is kan nog komen. Ik blijf voor je hopen. Wie was ook alweer de derde? We wachten af.
Oh wat balen dames. Ik hoop voor jullie dat jullie niet te lang in deze onzekerheid hoeven te zitten en snel weten waar jullie aan toe zijn.
Hee dames. Zo vanochtend direct wezen kijken of jullie positesten hadden. Maar zie dat t bog niet is gelukt. Super jammer zeg. Hoop niet day je lang in onzekerherheid.zit en gauw naar ronde 2 mag, als de testen geen strepen geven.
Ja dat hoop ik ook! Hoe is het met de zwangeren Femmes en MammavanM1?? Hebben jullie last van kwaaltjes? Wanneer hebben jullie een eerste afspraak bij VK?
@kowalski @cupcake @tralalala Wat jammer zeg! Maar zolang de duivels er nog niet is hwbbwn julliw nog hoop dames! Femmes testte ook pas 6 dagen na nod positief.
O dames wat jammer echt balen. Ik op mijn nod over 2 dagen als t goed is maar ga las testen als ik echt overtijd ben. O echt k*t zeg. Geen bloed geeft moed. Leuk om te lezen hoe ieder er mee bezig is. Ga nu lekker eten met me man. Fijn weekend dames Kop op hé
Daarom! Ik wacht gewoon af en doe elk weekend een testje voor de zekerheid! Echt balen dat het bij alle 3 nega is zeg! Had toch wel iemand verwacht nouja komt goed!
Moe. Al drie avonden deze week om 9.00 gaan slapen, maar ook nachten met wakker liggen. Verder zijn (.)(.) nog altijd gevoelig (niet meer zo pijnlijk) en erg gegroeid. Verder zo nu en dan een wat rommelig gevoel in de buik. Dinsdag mag ik voor het eerst naar de vk en krijg ik het kleintje te zien. Nog maar 3 nachtjes
Ik wens jullie het niet toe om nog zo lang te moeten wachten. Ik hoop dat jullie al wat eerder duidelijkheid mogen hebben.
Jammer zeg meiden! Maarre geen bloed geeft moed.. @Femmes, ooh nog 3 nachtjes! Leuk zeg, krijg je de kleine te zien!!
Ja, ik heb er zo zin in. Het wordt dan eindelijk een stukje echter. Ik laat het dan wel weten hoe het was.
Geen bloed geeft idd moed, maar vooral ook onzekerheid... Ik hang momenteel een beetje tussen 'hoop dat ik snel ongesteld word want dan kunnen we weer door met proberen' en 'please laat me niet ongesteld worden want ik wil zwanger zijn!' in... Spannend femmes! Alvast heel veel plezier dinsdag