oh dames wat is het weer spannend voor iedereen. Ik leef zo met jullie mee. Ik weet hoe vreselijk die onzekerheid is en hoe lekker het is om het niet meer te hebben. Ik gun het jullie ook zo en het liefst zo snel mogelijk. Mijn man weet wel dat ik op een forum zit. Voor de zwangerschap wist hij het niet echt. Hij weet niet hoe actief ik ben. Houd ik ook lekker voor mij zelf. Hij begrijpt dat ook iets minder. Ieder zo zijn ding. Morgen is mijn big day. Eindelijk heb ik mijn 1e afspraak en echo. Ik ben zo benieuwd hoe het is en of alles klopt en of ik idd op schema zit. Ik laat het jullie morgen horen. En dat er maar geen bloed mag vloeien (even een smakelijke afsluiter)
@schoesje: vind t super spannend! Voelde van de week van alles en nu helemaal niks meer.. Dus we wachten maar af! Mijn vriend wil ook samen testen dus gaan we zondag doen als ik nog niet ongi ben! En mijn vriend weet dat ik hier schrijf. @ femmes: wat spannend!!! Wil je de echo foto erop zetten? Lijkt me leuk om te zien @shirley, dat is heel vaag. Wil je geen (valse) hoop geven maar die dingen reageren ook op HCG. Maar had je echt een mega mega knaltest de 29e? Of een beetje?
Heej meiden... Ik ga ook even proberen op wat dingen te reageren! @shirleymommy & @jeansflower.. Wat spannend, bijna jullie NOD!! Hoop positieve testen te zien voor jullie!! @JackieSt.. Klus-ze de komende dagen meid! Hoop ook met resultaat! Bij ons vraagt ook iedereen waar wij heengaan op vakantie (eind sept) maar zeg steeds dat we rond Mei gaan kijken. We weten natuurlijk ook niet hoe het gaat lopen dit jaar vorig jaar zijn we naar de Malediven geweest, we zouden graag terug willen maar dit kan natuurlijk niet hoogzwanger. Dus we zien het wel : D @schoesjeR & Koekepan.. ook succes met testen dit weekend!! Hoop ook bij jullie dikke strepen te zien!! Mijn man weet wel dat ik meelees op een forum, maar wil liever niet dat ik dingen schrijf hihi doe het lekker toch! @kowalski, hier ook nog steeds geen ongi.. Hoop dat je woensdag positief test! Ik ben van plan nog wel minimaal een week te wachten.. Ik ben natuurlijk niet 'echt' overtijd vanwege onregelmatige eerste cyclus. @Femmes, suuper veel plezier met je echo morgen!! Hoop dat alles goed is, dan zal hetbwel wat meer werkelijkheid worden!! Laat je een fototje zien als het lukt?? Hier dus ook nog alles rustig 'van onder'. Heb nog wel een zere onderrug maar niet meer zo duizelig of misselijk. Ik wacht het gewoon af.. Begin het een beetje los te laten. Hoop wel dat ik snel naar een volgende ronde mag, tot die tijd doe ik elke 1,5 week ongeveer een testje. Slaap lekker allemaaal!
Hier is de foto van de ovu testen. Op 28 knal test. 2 dagen later minder. 8 dagen later opeens weer bijna een knal test. Maar mn temperatuut is gwn 37 graden terwijl de eerste test was mn temp 36 graden.
Hm shirley dat lijken inderdaad 2 positieve ovulatietesten. Vreemd.. Heb je je hele cyclus de ovulatietesten gebruikt? Ik weet dat die dingen altijd positief/ knaltesten/ lichte streepjes geven als je bijv PCOS hebt, dan is er altijd LH in je lijf aanwezig. Maar ze kunnen bijvoorbeeld ook op HCG reageren omdat die dezelfde chemische reactie weergeeft als lH dus test Eem ovulatietest altijd positief bij zwangerschap. Maar dat lijkt me een beetje vroeg gezien je pas op 29e je ei zou hebben gehad. Zou t straks gewoon ff aan de huisarts vragen, daar moest je vandaag al heen toch?
Ik lees trouwens op internet ook de volgende oorzaak: Je lichaam is t niet gelukt de 1e keer de eisprong, dan blijft hij proberen en blijft hij dus LH aanmaken. Maar ik heb werkelijk geen idee of dit inderdaad kan, maar dat weet jouw huisarts vast wel! Heb je ze wel alledrie in de middag gedaan? Want s morgens is bij ons allemaal de LH geconcentreerder dus kun je een vals positieve test krijgen. Want we hebben altijd wel een klein beetje LH in ons urine..
Ik ben 31. Voor mijn gevoel ook niet zo oud hoor. In mijn omgeving begint iedereen later aan kinderen. Maar het is wel een aantal jaartjes ouder dan de meeste meiden hier.
Even snel een heel kort berichtje (lees alles vnv bij!) Ben zo avond ongesteld geworden. Cyclus van 30 dagen, best netjes vind ik dus nu op naar ronde 2!!
Proberen zwanger te raken: -Kowalski (26 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 1 Februari? -SchoesjeR (26 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 5 Februari -Jeansflower (26 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 9 Februari -Koekenpan (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Februari -Leetje25 (25 jaar), ronde ?, 1e kindje, NOD 18 Februari -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari -Shirleymommy (20 jaar), ronde 2, 1e kindje NOD 23 Februari -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 14 september MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober
@Shirley, ik vind het ook vaag van je ovutesten! Weet er eigenlijk geen antwoord op! Ben je al bij je huisarts geweest? Ben benieuwd wat hij zei! @Femmes, veel plezier vandaag meis!!
@jeansflower ik ben niet helder gewirden door mn ha -__- hij wou niet eens de helw verhaal luisteren. Ik was nog maar op de helft van mn verhaal over de ovu testen en toen begon hij al te praten. Ik heb hem nog niet eens vertel dat ik het raar vind in combinatie met mn hoge temperatuur. Ik heb alle drie in de avond getest dus daaraan zal het niet liggen. En zwangerschap kan het niet zijn ik testte net omo wit negatief met zwangerschapstest ik heb geen idee. @tralalala wat balen zeg! Maar je hebt gelukkig geen lange cyclus.
Hoi hoi, Nog geen positieve testen las ik en Tralalala op naar ronde twee! 30 is netjes dacht ik...ik zit elke maand rond de 31...ben blij dat het elke keer daar om en nabij is...grote schommelingen lijken me heel vervelend... Mijn vriend weet dat ik hier zit en ook dat ik berichten plaats. Hij is mij te nieuwsgierig, haha ik vind dit iets voor mezelf Hij wil graag eens lezen wat ik schrijf enzo @Shirley wat balen dat je je niet echt gehoord voelt bij de dokter... Wat ik vaak lees is dat meiden in de ochtend temperaturen, voordat ze uit bed stappen op een regelmatige tijd....? Is dat een idee? @Femmes....vandaag is de dag!!! Ben erg nieuwsgierig, hoopte dat je al wat geplaatst had, haha @all....de eerste ronde...tjah.... Merk wel dat NU de spannende tijd is...ben er ook veeeel te veel mee bezig, ook al had ik voorgenomen dat niet te doen.
Hallo dames, zo weer even reageren. Ga niet overal op reageren haha, ben ik morgen nog niet klaar. Maar, 2 van de 3 zit dus nog in onzekerheid. :O ik hoop het zo voor jullie, en Tralala wat fijn dat je zo'n mooie cyclus nu hebt, in ieder geval niet te lang! En las dat Femmes vandaag echo had, haha ik wil ook! ben benieuwd naar de echo.. ik mag 27 febr dus nog even geduld. Voor de rest hier is alles rustig, wel duizelig en begin nu ook een beetje moe te worden maar vertik het nog om smiddags even op de bank te liggen, al kan ik savonds wel goed merken dat ik dat soms wel even moet doen. Verder nog niet zo heel erg veel last al is mijn buik ontzeeeeeettend dik :O echt opgezwollen zooi daarbinnen haha. het lijkt alsof ik al wel 18 weken op weg ben. En om m'n buik in te houden hou ik niet vol, en voelt vervelend aan. Zie dat er weer nieuwe testen gedaan mogen worden aan t einde van de week of in 't weekend, weet niet precies wie, maar hoop op positieven! Mijn man weet trouwens wel dat ik hier op zit, vind ie echt niet erg hij weet wel dat ik er best veel mee bezig ben en volgens mij vind hij he wel fijn dat hij het gezeur niet hoeft te horen . weet niet of ik al had gereageerd op meisje jongen ziekenhuis of thuis bevallen, volgens mij deed de site toen niet, maar alsnog: ik wil graag thuis bevallen (vorige niet gedaan, wilde ruggeprik maar die werkte niet dus had net zo goed wel thuis kunnen blijven). En wil nu ook graag borstvoeding geven ( dit vorige x ook niet gelukt ivm tepels die zooooo veel pijn deden na 2 dagen) En ik denk dat het nu een jongetje word, zou t ook wel erg leuk vinden!