@NdNk, haha ik weet wat jij vanavond gaat doen Haha grapje, zag op je banner dat het je meest vruchtbare dag is vandaag @Shirley, vervelend dat je ha niet echt wilde luisteren naar je verhaal! Ik temperatuur trouwens! Leer je ook veel van over je cyclus! Iedere ochtend voordat ik uit bed stap ga ik temperaturen.
@Shirleymommy: Balen dat je het gevoel hebt dat de huisarts niet naar je luistert. Maar wat zei hij over die 2 positieve ovu testen?
hey allemaal, hier nog steeds geen ongi te bekennen ook geen klachten dat het er aan komt, heb me man wel gezegd zullen we anders donderdag testen als het er dan nog niet is. Dat vond hij een goed idee hahahaha, zo dus toch eerder ben dan zo'n 4 dagen overtijd en zou dan zeker als het zo is een positest moeten hebben toch??? Ik las gisteren iets raars op google, een homemade zwangerschapstest. Een 2 eetlepels ongeveer met Bleek en de rest met urine mengen, gaat het bruisen en schuimen dan zou je zwanger zijn... Ik dacht nou wie niet wacht wie niet wint toch, geloof er niet in maar ach had niks te doen. Ik een paar uur niet geplast en toen in een potje, bleek erbij en jah hoor bruisen en schuimen als een gek hahaha. Dacht misschien een leuke test doen hier. Als jullie dat willen? Dat de zwangeren het doen en de gene in hun cyclus ook en dan de reactie kijken. Als je in net in je cyclus zit kan je nog niet zwanger zijn. Als de zwangeren het doen wel voorzichtig met de bleek niet inhaleren. Dacht is misschien een leuke theorie om te doen toch??? @femmes succes vandaag en veel plezier, erg spannend hoor. @Jeansflower leuk, ben zo benieuwd naar je tests
@shirleymommy o wat balen zeg zo voel je je ook niet gehoord, zou gewoon even wachten nog je zit pas in ronde 2 nu en misschien een ander merk kopen. je cyclus kan nog van slag zijn he. En anders volgende ronde terug gaan naar de HA. Succes meid
@SchoesjeR: Ik heb dat ook een keertje gedaan toen ik (uiteraard) is niet kon wachten, bij mij deed het niks, was toen ook niet zwanger. Maaaaaaar zou dus wel eens kunnen, maarja kan dus ook een fabeltje zijn, we zullen zien. Ik hoop het van harte voor je!
@Mamavan1 ja ik weet het kon het gewoon niet laten en niet wachten inderdaad hahah, weet ook geloof er ook niet in maar ach dacht ik. Ga jij t nu ook doen??? Of niet.
@alle dames Ik meet mn temperatuur elke ochtend voordat ik uit bes stap. De ha zegt dat het soms lang duurt voorsat je eisprong gaat springen drm heb ik nog positieve test. Maar het kan helemaal niet mn temp is nu hoger dan gemiddelde. @shoesjesR wat grappig!! Ik ga ook proberen!!!
Haha, nee ik toen ook niet. dacht probeer het gewoon. Wat heb je gebruikt dan?? dan wil ik wel ff voor je kijken of ik het zelfde resultaat heb.
Nou heb het even geprobeerd, beetje mini plasje. Maar, hij bruisde wel maar het kwam niet omhoog ofzo en het was ook zo weer weg, wel anders als toen ik het de vorige x deed.
Ik had het net net net gedaan. En hij ging schuimen maar niet extreem ofzo. Ik ging echt van afstand kijken nadat ik bleek erin had gedaan. Want ik verwachtte echt een explosief ofzo hahaha. Maar hij ging heeeeeeel rustig schuimen. Maar geen dikke schuim ofzo. Ik ga morgen ochtend nog een keer proberen. Ik had trouwens alleen bleek in mn urine gedaan maar niet geroerd ofzo. Moet je dan ook roeren?
hihihi wat grappig, Ja gewoon bleek merkloos had ik van de lidl, @mamavan1 o hmmmm dat is spannend kan nu al helemaal niet meer wachten tot donderdag hahaha. @shirleymommy, hij moet bruizen en blijven bruizen en een schuimlaag krijgen en houden. nee hoeft niet te roeren. wat leuk hahah. misschien ben ik dan toch zwanger??? welke test zou ik kopen voor donderdag?
Oke, ja bij mij bleef het er eigenlijk niet op liggen ofzo, er kwam niet eens schuim, maar komt denk omdat het maar een klein laagje plas was van 1.5 centimeter, en heb natuurlijk gewoon gedronken de hele tijd. Haha ik zit hier in spanning met je mee te wachten. Ik zou een kruidvat test halen, die gaven bij mij een duidelijkere streep als van zwanger&kids testen die je 6 dagen voor nod kon doen. Duuuus op naar de kruidvat zou ik zeggen.
hahaha ja bestel ze online denk ik van de kruidvat, ken mensen die daar werken dus ja hmmmm. ik heb ook gewoon niet het idee dat ik ongi wordt. wel een opgeblazen buik en sinds gisteren erg moet en vaak hoofdpijn maar ach dat heb je ook als je ongi moet worden. kan gewoon niet meer wachten maar als ik het nu doe alleen dan wordt me man echt pissig hoor en begrijpelijk haha. aaaa lief van je/jullie allemaal ook zo spannend vinden. kan nu gewoon nog niet geliven dat het raak zo kunnen zijn.
Oke, goedzo. haha ja das vervelend. Ja ik had dat deze maand ook hoor, dat ik nu ECHT zon idee had van ja het is raak. Ja het is ook zo frustrerend dat je het in principe symptomen van ongie en zwanger zijn. Haha word die dan pissig ja? wel schattig. Die van mij maakt het niet zo veel uit, maar laatste x wel met de cb digital samen gedaan, en zat op de wc maar durfde nog niet te kijken, en heb hem toen gauw aan mn man gegeven, en kijkt ie me eerst aan van he noh is niet gelukt, en toen zegt ie in een keer : Ja, hij is wel positief! Hihi, nee ik snap dat je het nog niet kan geloven, maar kan toch echt z zijn, en ik hoop het echt van harte voor je! Bij mij met mijn dochter ook de eerste ronde.
Ik zou gewoon een test doen als je niet langer kunt wachten en niet met allemaal onbetrouwbare middeltjes aan de gang gaan. Mijn vriend zou het niet erg vinden als ik zonder hem zou testen. Heb toch het idee dat mannen het op een andere manier beleven. Al is mijn vriend nu wel ineens nieuwsgierig naar wanneer ik ongesteld moet worden en wanneer de vruchtbare dagen zijn.
Is ook wel zo dat je eigenlijk gewoon moet testen. Deed ik ook altijd wel ook zonder mijn man, die vind het ook niet erg. En mannen beleven het inderdaad veel anders dan ons vrouwen. Die van mij in ieder geval wel. Wel leuk dat die van jou daar nieuwsgierig naar is. Hoop dat het jullie lukt deze maand, na even goed klussen nog. zie dat je eisprong bijna is!
ja ik ga er nog even over nadenken of ik het vandaag nog doe of toch donderdag, @Jackie ja weet ik ook wel vond het gewoon grappig. lief bedankt voor de reactie. @Mamavan1 ja ik denk dat ik het pas geloof als het echt zo zou zijn en een positest heb, weet gewoon niet waar ik aan toe ben nu, laat me gewoon ongie worden of dadelijk een positest bedankt meis voor je reactie. Ik laat het jullie vandaag nog weten hoor.
@schoesjer, spannend meid!!! Hoop het voor je!! Wat grappig van die test haha! @all: stiekem vanmorgen toch getest, maar nog steeds negatief. Ik wacht nu gewoon op ongi, want denk toch echt dat ik niet zwanger ben ondanks de klachten! Helaas