Is nog wel even leuk om te vertellen. Wij zijn nog niet zo lang geleden verhuisd van een appartement naar een vrij grote eengezinswoning en hebben nu een aantal kamers over. Ik was gisteravond de was aan het ophangen in de kamer die nu dus de 'waskamer' is maar wat met de tijd hopelijk de babykamer wordt en toen hadden we het even over de inrichting. Vriendlief was ook helemaal enthousiast aan het meedenken en dat vind ik dan toch wel heel erg leuk. Verder wil ie er namelijk pas meer over praten/nadenken als ik echt zwanger zou zijn.
@shoesjesR jah het ging bij mij bruizen en schuimen. Maar ik ga daar niet op vertrouwen. Ik testte vanochtend nog negatief dus. En ik zal kruidvat test gebruiken. Kan je niet naar andere kv gaan dan? Bij de etos hebben ze ook 2v5 testers bijna hetzelfde! Ik vind het zo raar ik heb echt een dikke buik ik weet dat het nu nog niet kan maar ik ben echt super slank en laatste dagen lijkt hwt net dat ik al 2 weken niet had gepoept ofzo hahaha.
@schoesje, ik zou gewoon lekker morgenochtend testen hoor. Is ie negatief, wacht je een paar dagen en test je dan gewoon weer opnieuw. Dan ben je in ieder geval voor nu even uit die onzekerheid! @femmes, hoe was je echo?!?! Ik heb m'n banner inmiddels weer aangepast, heb er nu een cyclus van 30 dagen van gemaakt. Heb al helemaal uit zitten rekenen wanneer m'n vruchtbare dagen zouden kunnen zijn en hoop dat ik vriendlief zo ver kan krijgen om rond die dagen om de de dag te klussen. Ben er alleen achter gekomen dat ik in die periode precies heel veel avonddiensten heb waarbij mijn vriend al slaapt als ik thuis kom en er dus weinig te klussen valt @all, een vraagje: hoe zit het precies met je vruchtbare dagen? Als je een cyclus hebt van 28 dagen valt het precies in het midden (in theorie dan he). Maar als je een lange cyclus hebt, is het dan ook het midden, of is het altijd ongeveer 2 weken voor je ongi? Dat je bv. bij een cyclus van 40 dagen dus pas na 26 dgn je ei hebt? Weet iemand dat? Want de calculator op vruchtbaredagen.nl zegt bij mijn cyclus van 30 dagen dat ik na 17 dgn m'n ei heb. En dan na 14 dgn ongi. Dus niet midden in de cyclus. (hoop dat jullie me snappen, vaag verhaal haha)
Hallo daar ben ik dan!!!! Stralend van oor tot oor. Alles is goed. Ik ben wel een kleine week terug gezet. Maar ik ging daar al wel vanuit ivm mijn ei heel laat was. Ik ben nu dus 7w en 4 dagen en uitgerekend op 20 sept ipv 14 september. Heell bijzonder om te zien en het hartje klopte goed Ik voeg ook even een foto'tje toe. Het stukje waar het lijntje overheen loopt is het ukkiepukkie. Over 4 weken mag ik weer.
@Femmes: ik heb je echo even bekeken, ooooooh wat fijn he om te zien!! echt geweldig. ik kan zelf ook bijna niet wachten haha. Fijn dat alles goed is, en ja die paar daagjes doen t m niet!
@tralala ik ging ook altijd van het midden uit, maar uiteindelijk bleek het bij mij een kleine week later te zijn.
Sorry hoor, maar met die ovulatie, kunnen jullie dat niet zien/voelen aan je slijm? ik heb nog nooit een ovutest gebruikt maar weet altijd wel wanneer mijn ei is of er aan komt. :O
Heej meiden.. Ff over de urine met bleekwater.. Ik zou dit niet doen! Als je bleek met urine mengt kunnen er giftige stoffen vrij komen. Dit heb ik als kind met ehbo eens geleerd en dacht er nu weer aan.. Heb ff op internet gekeken en vond het volgende: Het gebruik van bleekwater wordt afgeraden vanwege het schadelijke chloorgas en chloramines die kunnen ontstaan. Chloramines zijn chloor-stikstofverbindingen die de ogen en luchtwegen irriteren. Chloorgas is een erg giftig en bijtend gas dat kan vrijkomen als je bleekwater mengt met andere stoffen en producten. Met name het toevoegen van zuren zorgt voor een chemische reactie. En dan: Bedenk dat ook urine een zuur product is. Samen met de ammoniak in urine kunnen chlooramines gevormd worden. Gebruik daarom geen bleekwater als wc-reiniger. Dus ik zou het maar niet meer uitproberen... Sorry dat ik me ermee bemoei hoor, maar ik moest het toch ff kwijt..
Ik heb mijn uitgerekende datum even veranderd Proberen zwanger te raken: -Kowalski (26 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 1 Februari? -SchoesjeR (26 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 5 Februari -Jeansflower (26 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 9 Februari -Koekenpan (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Februari -Leetje25 (25 jaar), ronde ?, 1e kindje, NOD 18 Februari -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari -Shirleymommy (20 jaar), ronde 2, 1e kindje NOD 23 Februari -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 september MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober
Wil iemand mijn nod op 5 maart zetten? Lukt mij niet op de smartphone! Thanks. @mamavanm1, nee ik heb afgelopen cyclus de hele periode mn slijm in de gaten gehouden maar helaas geen duidelijke verandering opgemerkt tijdens de vruchtbare dagen!
Tralala ik heb je nod toegevoegd Proberen zwanger te raken: -Kowalski (26 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 1 Februari? -SchoesjeR (26 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 5 Februari -Jeansflower (26 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 9 Februari -Koekenpan (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Februari -Leetje25 (25 jaar), ronde ?, 1e kindje, NOD 18 Februari -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari -Shirleymommy (20 jaar), ronde 2, 1e kindje NOD 23 Februari -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart Zwanger! Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 september MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober
@all: ja het is idd erg bijzonder dat zoiets gewoon in je buik groeit. Ik kon het hartje ook zien kloppen. Heel speciaal. Ik hoop dat jullie dit ook snel mee mogen maken.
@femmes: wat bijzonder!! Een minimensje' nu is t echt echt @shirley: dat kan zijn van vocht vasthouden door hormonen, ik heb dat altijd vlak voor ongesteld worden zon bolle buik en dan op de dag van ong heel veel plassen haha @schoesje: wat spannend!! Hou je ons op de hoogte? Ik Moet nog een paar dagen wachten