Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @shirleymommy: ik snap wel dat je vroeg voor je huwelijk begint, als t allemaal niet zo vanzelfsprekend is dan zou ik dat denk ik ook gedaan hebben. Wanneer ga je trouwen?
    En ik zie dat je bijna mag testen.. Al weet je natuurlijk nog niet precies hoe lang je cyclus is. Wie weet is het zo snel raak!

@la palma: leuk dat je voor een broertje of zusje gaat! Ik ben trouwens 26 dus zeker niet per se 30+ ;)
    Enne nu kan je je ervaringen delen met ons, ook van je vorige zwangerschap :)

Ik heb het aan niemand verteld hoe moeilijk dat ook is! Ik wil het graag aan m'n beste vriendin vertellen maar ben bang dat ze het door zal vertellen. Ze vertelde het mij namelijk ook over een andere vriendin van haar... En mijn vriend heeft het verteld aan zijn tweelingbroer, die hebben toch een speciale band he.. En die had gedroomd dat mijn vriend vader werd dus toen kon mijn vriend zijn mond natuurlijk niet houden haha

2. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Welkom La Palma. Ik denk eigenlijk dat hier meer twintigers dan dertigers zijn. Maar maakt niet uit toch, we hebben allemaal dezelfde wens.

Spannend morgen je NOD net als voor Shirleymommy. Ik duim voor jullie en hoop dat je snel een mooie cyclus mogen hebben na het ontpillen.

3. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @jeansflower de datum staat nog niet vast maar waarschijnlijk 27 augustus. En jah ik weet niet precies hoelang mn cyclus is. Dus ik gokte op 32 dagen ipv 28.

@femmes jaaah best wel spannend allemaal ook al weet ik diep van binnen dat het niet zo makkelijk gaat. Als het deze ronde al raak is ik zal gek worden. En he wrg verbaasd zijn. Want ten eerste het is mn eerste ronde. Ten tweede ik weet niet precies wanneer mn eisprong is. Ik gokte op de slijmvocht uit mn vagina. En en ten derde ik weet niet nog niet precies hoe het werkt met je temp meten. Ik had ook niet elke ochtend gemeten. Het is voor mij nog nieuw allemaal.

Maar weten jullie misschien hoe duur ongeveer zo'n ovu-test kost?
    En vandaag nog geen bloed te zien.

4. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @Femmes

Ga je vandaag ook weer testen of ga je nu wachten?

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Bedankt voor jullie warme welkom. Net als bij Shirley, geen bloed. Maar ik vrees dat ik toch langer moet ontpillen dan verwacht. Vorige keer was mijn cyclus meteen goed, dus daar ging ik van uit! Wel even een tegenvaller!

Femme, misschien heb ik het gemist, maar ik zie dat je overtijd bent?

6. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @Palma

Jah vorige maand was het voor mij ook 32 dagen dus ging er van uit dat deze maand ook weer 32 dagen is. Ik heb voor de zekerheid wel maandverband in mn tas zitten.

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Nou hopelijk voor jou is het nu ook dat ger,ijn. Dan heb je tenminste een cyclus :)

Ik ben moe, lusteloos, bij vlagen misselijk. Geen hoofdpijn terwijl ik dat altijd heb voor mijn menstruatie!
    Onzeker onzekerrrr

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Spannend meiden!!! Succes met afwachten/testen!

ik hoop vandaag m'n ovu testen binnen te krijgen, dan weet ik ook of/wanneer ik m'n ei heb.. Maar voel nog helemaal niks dus misschien duurt het even zit nu op dag 13.

9. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hi,

Even snel vanaf mijn werk!
    Mijn ovu testen zijn als t goed is nu binnen thuis.

@shirleymommy: ik heb ze besteld voor 30 euro. 50 stuks met ik geloof gratis 3 of 4 zwangerschapstesten.
    Via zwanger en kids
    Van die dipsticks en ga morgen maar gewoon daarmee beginnen. Ik weet namelijk niet of die 2 dagen ongesteldheid was of iets anders. Ben normaal namelijk zeker 7-8 dagen ongesteld.

Voordat ik aan de pil begon was ik altijd precies 28 dagen maar ja dat zal wel veranderd zijn. Anders zou ik 12 Jan aan dag 28 zitten.. Zal me eens verdiepen hoe ik zon banner haha.

10. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @Jeansflower Owh! 30 euro voor 50 stuks + gratis zwangerschaptest. Dat is niet eens zo gek duur. Maar waarom maken ze de zwangerschaptest dan zo belanchelijk duur?? Die van clearblue bedoel ik dan. Ze doen gwn precies hetzelfde. Alleen plas aflezen. Alleen de samenstelling en de reactie van die strips zijn anders. Maar toch. Zo veel prijs verschil.

Maar ik ga nog geen ovu-test gebruiken denk ik. Ik wil het eerst op natuurlijke wijze doen. Ik en mn vriend hebben nu gwn sex wanneer we zin in hebben en niet omdat ik in vruchtbare periode zit. Als het echt niet op een natuurlijke wijze lukt. Dan ga ik naar de ha voor advies.

@Alle dames

Vandaag nog geen bloed te zien. Alleen kreeg wel steken in mn borsten en mn rechter eierstok/baarmoeder deed ontzettend zeer bij het uitrekken vanmorgen. Ik ging echt op mn hurken zitten en moest bijna huilen. Toen deed het nog paar uurtjes pijn maar niet zo erg als daarvoor. En nu doet het alleen pijn bij een harde beweging. Hoesten, uitrekken, bukken etc.
    Weet echt niet waar dat vandaan kom. Hebben jullie misschien ervaring dames?

11. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Shirleymommy: Ik heb mijn ovu-testen ook van Zwanger en Kids en vandaag binnen gekregen. Ik heb er 25 besteld voor 15,65.

@ de rest: Hier ook nog steeds niks. Ik ga vandaag niet testen. En het lukt me aardig om me er aan te houden. Steeds die teleurstelling. Manlief vraagt ook elke dag of de ongi al is begonnen. Als het er woensdag nog niet is, moeten we maar een test overwegen;) De schat.Nog maar niet gezegd dat ik er al een paar aan gewaagd heb. Grappig ook om te zien hoe anders mannen ermee omgaan. "Oh nog niks, nou dan wachten we nog weer even".
    Ik houd jullie op de hoogte.

@ Jeansflower: als je hulp nodig hebt met de banner, moet je het maar even laten weten. Ik ben er ook nog niet lang achter;)

12. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    het zou van alles kunnen zijn. het zou nog een innesteling kunnen zijn. Wellicht was je ei toch later. Of het komt misschien nog door het ontpillen. Daar ben ik ook echt ziek van geweest.
    Is het nu wat weggetrokken?

13. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @La Palma:
    Ik ben idd. 4 dagen overtijd. Om gek van te worden. Maar ja het kan nog. Ik zit nu op 32 dagen en de eerste keer nadat ik stopte met de pil, had ik ook een cyclus van 32 dagen. Hoop het natuurlijk niet.

14. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Geen idee waarm die zwangerschapstesten veel duurder zijn. Die dipsticks stellen in principe natuurlijk ook niks voor, geen plastic kastje, geen digitaal afleesschermpje etc.
    En misschien is het duurder om hcg te testen dan LH ofzo?

Ik herken je klachten een beetje, ik had dat gevoel voordat ik met de pil begon altijd rond mijn eisprong... Dus ik gok dat het iets hormonaals is... Ontpillen of misschien ook wel je eisprong?

15. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @femmes @jeansflower

Ik heb geen idee. Het kan zijn dat ik nog aan het ontpillen bent want ik had die implanon iets meer dan half jaar in gehad. Maar eisprong zal toch niet zijn? Want ik ben aan einde van mn cyclus.

En Femmes, wat goed van jou dat je vandaag niet had getest. En nu kan ik niet wachten haha. Ik liep net langs de etos en wilde het zo graag halen. Maar ik had het toch uit mn hoofd gezet omdat ik snel naar huis wilde door de vreselijke rugpijn. En dankjewel voor heg vragen hoe he met me gaat enz. De pijn is er nog alleen niet meer zo vreselijk als toen vanochtend.

16. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @Shirleymommy: haha we wisselen elkaar wel af met die testdrang.

Eisprong wellicht niet. Maar misschien een innesteling. Als er een eitje bevrucht is gaat die zich na ongeveer 6 dagen (maar kan ook later) zich innestelen. Sommigen hebben daar verschillende klachten bij. Maar ja het kan ook het ontpillen zijn.
    Fijn dat de pijn wat is afgenomen.

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hee meiden,

Hoi La Palma, gezellig dat je ook mee kletst! :)

Zoo heb alles ff doorgelezen, jullie hebben wat gekletst zeg vandaag haha!
    @Shirleymommy, Lastig he! Ik heb zelf al een paar keer gedacht dat ik zwanger was.. En heb tot 2x toe een test gedaan en werd dan de volgende dag ongesteld! GRR!
    Ik ben al een dik jaar van de pil af en kan nu pas zeggen dat mijn menstruatiecyclus weer een beetje normaal begint te doen..
    Maarre het kan natuurlijk wel in de eerste ronde gelijk raak zijn! :)

@Femmes, lastig he dat wachten! Maarre geen bloed geeft moed ;) Ik duim voor je!

18. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Jah echt lastig. Ik word er gwn gek van en ik weet niet wat ik moet doen. Enige wat ik kan doen is wachten. Maar ik ben zo ongeduldig haha.

19. Sammini

Sammini Lid

2 jan 2013
    41
    0
    0
    Workaholic in Retailbranche
    Noord Holland
    Wauw, ik krijg het bijna niet meer bijgelezen!

Femmes; dapper hoor, niet testen! Succes..
    Shirleymommy; erg aan t wachten dus, en zo bewust van alles wat je voelt, pfoe, lastig hoor.

Ik vermoed dat ik midden in een eisprong zit, had natuurlijk van t weekend al best last van vanalles en heb nog steeds een opgezette buik, zit aardig wat druk op zeg maar.. (Herkenbaar voor iemand)??

20. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Dank je!
    Jij hebt idd erg misselende cyclussen achter de rug. Ik hoop echt voor je dat het nu wat regelmatiger voor je gaat worden. Dan weet je beter waar je aan toe bent.

Haha ik doe dan lekker ongeduldig met je mee. Als we dan toch ongeduldig zijn, dan maar met zijn tweeën;)

Dank je.
    Ik heb zelf niet zo heel veel klachten rond mijn eisprong. Soms wat steken. Ik zou zeggen: voor de zekerheid maar extra klussen de komende dagen. Je weet niet waar het goed voor is;)

Deel Deze Pagina