Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @SchoesjeR, balen meis! Ik heb ff je NOD ingevuld, heb ff 29 dagen vooruit geteld.. Je hebt een hele nette ronde trouwens 29 dagen! Volgende ronde nieuwe kansen :)

Proberen zwanger te raken:
    -Kowalski (26 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 1 Februari?
    -Jeansflower (26 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 9 Februari
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Februari
    -Shirleymommy (20 jaar), ronde 2, 1e kindje NOD 11 Februari
    -Leetje25 (25 jaar), ronde ?, 1e kindje, NOD 18 Februari
    -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari
    -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari
    -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari
    -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart
    -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart?
    -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ?
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 september
    MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Haha grappig he. We lijken wel een stel oude zeik wijven met alle krampjes & steekjes. En je voelt werkelijk alles als je op t wachtbankje zit waarvan je normaal niet eens op zou kijken haha.

@shirley: ja dat klopt. Zie onderstaand:
    Bij mannen stimuleert HCG de rijping van de zaadcellen en bevordert het de ontwikkeling van mannelijke geslachtskenmerken. (Apotheek.nl)
    En ook jouw steekjes zijn spannend ;)

3. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@all heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes en jullie support deze dagen heeft me door de spannende tijd echt geholpen hoor.
    @Mamavan1 ja balen inderdaad maar het werkt allemaal gelukkig nog zo kan ik t ook zien toch. Ja ben super blij met m'n cyclus dagen super. Had even gegoogeld en schijnt perfect te zijn.
    @kaatje dank jewel voor het berekenen van mijn NOD hihi had ik inderdaad nog niet gedaan jij om bedankt voor je lieve berichtjes :)

Vraagje als je zo als ik nu een cyclus van 29 dagen hebt en misschien daarna weer 28 of 27 en dat elke keer weer anders is dat erg???

Slaap lekker allemaal

4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @schoesjeR.. Ik zou tekenen voor een cyclus van wisselend 29,28 of 27 dagen!! Haha maar volgens mij maakt dat niet uit hoor.. Je ei kan dan 1-2 dagen verschillen, maar als je ruim eromheen klust zit je altijd goed!

5. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @jeansflower haha ik vind jou krampjes en steekjes ook heel erg spannend hoor!! Ik hoop dat het deze keer raak is. Ook voor jou en alle dames hier die nog niet zwanger zijn. Ik heb tegen mezelf beloofd dat als ik zwanger ben dat ik bij moeders voor moeders ga aanmelden! Ik had sinds eerstgister ook ijzersmaak in mn mond. Dat is ook weinig voorkomende zwangerschap symtoom. Maar het kan natuurlijk ook tussen mn oren zijn. Dat mn lichaam mij voor de gek houdt omdat ik het zooooo graag wil. Mn vriend vind het ook wrl spannend hij wilt dat ik op de nod ga testen.

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @schoesjeR: nee maakt niks uit als t iets verschilt ik had eerst 35-34-31-30-29 zo ongeveer, en ik heb mijn ei niet eens in het midden gehad de laatste x althans. Volgens de computer zou ik mijn ei op de 17e moeten hebben maar had hem de 13e al geloof ik, kan geloof ik altijd wel iets eerder of iets later.

Jeansflower, cupcake, kowalski en Shirleymommy: Haha ben gewoon zenuwachtig voor jullie. ;) er moet er toch wel zowieso 1tje zwanger zijn, en zou natuurlijk mooi zijn als iedereen t is.

Hier vandaag moeders voor moeders thuis gehad, en zo'n heerlijk zachte wikkeldoek gekregen als cadeau wat ze altijd weggeven, kan nu al niet wachten om m te gebruiken.;) En dan kan ik vanaf volgende week beginnen met plassen, ietsje minder leuk om te doen maar das t waard. :)

7. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavsnm1: leuk zo een wikkel deken. 3 jaar geleden kreeg ik een dvd! Ook leuk ging over een zwangerschap en was gefilmd ook soort van in de baarmoeder, dus kon je het goed volgen.

@schoesjer: Nope maakt niet uit! Vind hem erg netjes :)

@all: nou ik dacht na de roze afscheiding en de krampen dat mijn menstruatie toch wel snel zou komen, maar nu niets meer!! Ook geen kramp, alleen de lichte steekjes die ik al een tijdje heb! Vind dit wel irritant, wil gewoon NU ongesteld worden dan!:)

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @kowalski: Ja echt leuk en zacht dat ie is, haha! Oke, ik kreeg bij mn dochter een ketting/armband, vind dit toch wel wat leuker en bruikbaarder. En ga je weer testen dan of niet? wel beetje raar zo lang, of je gaat weer richting je 46 dagen dan maar snel ongesteld worden of gewoon nu een positest! :O wel vervelend.

En wanneer gaat de rest testen? :D

9. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wanneer ik weer zal testen, wat denken jullie? Wanneer is weer lang genoeg om weer te testen? Dinsdag was negatief!

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oke, ja hcg verdubbeld elke 2 dagen, dus misschien vandaag wel anders morgenochtend? doe je altijd kruidvat testen dan?

11. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb nog een kruidvat test liggen. Oke misschien morgen dan als er nog niets is.

12. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @kowalski ik denk eerder dat her een innesteling is misschien heb e een late ei gehad!!!

@mamavanM1 aaah ik vind het zo leuk voor jou! Ik wil ook zo graag andere mensen helpen.

@alle dames ik denk dat ik toch ongesteld ga worden binnenkort want mn temperatuur is gedaald helaas.

13. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Kowalski: Oke, spannend als je dan morgen gaat testen! :) Hoop echt dat het raak is voor je.

@Shirleymommy: Ja, voel me bijna gemeen dat ik het al wel ben en jullie nog niet, hihi. Ik gun het iedereen zo. :)
    Oke, dat zou wel jammer zijn, maar geen innestelingsdip ofzo? weet t niet hoor, omdat je nog maar op dag 25 zit, kan wel even duren voordat het zich innestelt toch?

14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hier mezelf dit ook aan het afvragen.. Zaterdag nog getest. Maar voel me echt niet zwanger dus twijfel nog of ik dit weekend ga testen..
    Lastig hè! Je wel een teleurstelling voorkomen, maar ook weten als het misschien toch zo is!

15. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @mamavanM1 ik heb geen idee mn temperatuur is echt dan omhoog dan omlaag. Maar ik hoop dat ik wel zwanger ben natuurlijk.

@cupcake ik voel hetzelfde hoor. Zo onzeker. En hopen dat je maar zwanger ben. Maar ben bang voor een teleurstelling.

16. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Vervelend meiden, die onzekerheid! Wat ik zou doen is denk ik ongeveer om de 4 dagen testen, zolang je niet ongi bent. Tenzij je t langer vol kunt houden zonder testen, natuurlijk.

Succes dames, hoop op een positief bericht!!

17. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

o dames wat vervelend zeg, snap die onekerheid helemaal. houd vol. hopen op positests.

18. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Femmes Het begint te komen dus zo langzamerhand...

@ all...wat een spanning hier! Gelukkig dat we het kunnen delen ;)

@hier...volgens mij ziek aan het worden, keelpijn de hele dag, hoofdpijn...blegh...
    Enne ...dat testen...tjah, dat de ik pas als de menstruatie uitblijft...hij is erg regelmatig de laatste maanden, dus vandaar..

19. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @kowalski.. Zou ook morgen testen Hihi.
    Op welke dag zit je nu? Kan natuurlijk best dat hij weer wat langer is dan de vorige cyclus van 36..
    Roze bloed kan natuurlijk innestelling zijn' spannend!!

Ik kan echt niet wachten :(
    Wachten is niet zo mijn ding

20. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @jeansflower jaaah ik haat wachten! Maak niet uit wat ik haat het gwn!

Deel Deze Pagina