ik test zondag....1 dag voor NOD, maar dan is mn vriend thuis. Beetje late reactie maar ik had nachtdienst
Oke dan zal ik ook maar zondag testen 1 dag vor mn nod dus wie teste allemal zondag? Wilt iemand even een lijstje maken want ik ben op mn stage.
Aaaaahhhhh!! Gewoon twee duidelijke strepen!! Super meid! Hoop dat het doorzet en over een paar dagen een KNALtest!, Alvast voorzichtige gefeliciteeeerd!!
JAAAAAAAAAAAAAAAA, ik zie ook 2 hele mooie strepen vooral zo voor je nod. JEEEEEEEEHHHHHHHH Voorzichtig GEFELICITEERD meid. Geweldig dit
Ik zou gewoon een cb doen die kan al 4 dagen voor je nod. en aangezien deze echt wel volgens mij posi is, gewoon dus hoppa naar de winkel hahahah
@Jeansflower: Wat geweldig, mijn streepjes begonnen nog lichter, dus van harte gefeliciteeerd! misschien gauw idd een cb erachter aan gooien. Wat suuuuuuper!!!
hahaha....nee ik word nu ook een beetje gek...IK WIL OOK vooral ook omdat ik ook al dagen krampjes in mn onderbuik heb....maar ja, zal je zien dat ik maandag gewoon ongesteld word
@koekepan jaah ik word ook gek zeg! ik heb krampjes en steken in mn lies en al 4 dagen geen smaak in mn mond!?? maar ik dnek ook dat ik ongesteld ga worden >.<
Hahahah iedereen word gek nu denk ik hihih, zo gaaf. o ook spannend zie wie er allemaal snel gaan testen . gewoon doen niks te verliezen toch. is t nu niet zo ook niet over 4 dagen loop je je op te vreten. Zou 1 keer testen en de volgende keren gewoon wachten tot nod. Denk dat ze ff aan het genieten is die Jeansflower hihi of een cb aan het doen. me like en me want too Super meis. S