JAAAAAAAA Gefeliciteerd, ga lekker genieten meis. Lekker gevoel of niet dan Welke ronde was het raak voor jullie. En uhhhhh verander je banner even hihihi
Oeps zie t nu Jemig wat snel lekker zeg. Heb je voor de niet zwangeren nog tips. rond de ovulatie vaak klussen of om de dag... horen we graag. fijne avond
Bedankt meiden! Ik heb na positieve ovulatietest op zaterdag gewoon beide dagen geklust (zat en zon) en moet bekennen dat wij door zijn wisselende diensten niet heel vaak klussen. Dus heb niet netjes om de dag gedaan, voor mij waren de ovu testen de tip!
ik klus vanaf het einde van mn mesntruatie tot nu toe nog om de dag als het niet raak is weet ik het ook niet meer >.<
JAAAAAAAAAAAH!!! Ik zie een tweede streepje!!!! Ik had na een positieve ovu-test een zwangerschapstest gedaan en ik zie een licht streepje! Ik had 3 uur geleden voor he laatst geplaat dus mn hcg concentratie is nog niet zoveel. Morgen ochtend zal ik donkerder testen denk ik. Maar ik heb geen testers meer in huis liggen.
Ik ben zoooo blij! Mn vriend was sprakeloos. Morgen cb halen maar mn vriend wilt pas zondag of maandag doen met cb.
Jaaaaa!!! Super.. Gefeliciteerd!! Morgen snel een testje kopen en hopen op een donkere streep!! Hoop dat je nu een beetje kan slapen.. Haha weltruste! Benieuwd naar je test morgen!
Jeetje' wow! Ik zie inderdaad ook een licht streepje! Zal lichter zijn omdat Je verder voor NOD zit ben benieuwd naar de volgende test. En alvast voorzichtig gefeliciteerd
@ Jeansflower: Nu is het echt echt. GEFELICITEERD!!! Onwerkelijk gevoel of niet. Geniet ervan. @ Shirley: spannend ik zie idd een tweede streepje. Ik ben benieuwd naar de test van vandaag. @ Kowalski: al getest vandaag of durf je niet meer met al die posi testen?
Ik heb net getest, negatief inderdaad! Helaas! Ik had graag met de zwangeren reeks mee gedaan Vind het nu vooral irritant dat ik niet ongesteld wordt! Hoop dat dit toch wel eerdaags doorbreekt! Ben wel heel blij voor de positief testers hoor!
@kowalski: jammer dat hij niet positief is misschien laat ei of langere cyclus. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!
Ik stuurde mijn vriend voor t slapen gaan een berichtje: zullen we t nog even voor ons houden (ook voor je tweelingbroer)... Krijg ik net na z'n nachtdienst een berichtje terug: te laat, had t al verteld, haha. Bijzonder zon tweelingband haha. En hij zegt nu steeds dat hij turbozaad heeft haha, sorry wilde ik even met jullie delen @koekenpan: ga jij toch wachten tot zondag of ook al stiekem testen? @femmes: merk je al dat je aankomt/ je buik dikker wordt?
Dankjewel voor jullie felicitatie!! Ik durf niet eens meer met cb te doen vandaag. Ik moet steeds om de uur plassen echt heel irritant. Ook in de nacht uit bed komen daarvoor. Dus ik kan mn HCG concentratie steeds niet opsparen (als ik echt echt zwanger ben dan) dadelijk is het weer vals alarm net als vorige ronde met predictor. Maar mn vriend zit in dr auto om cb en 2v5 test te halen. Ik ga eerst met 2v5 trst doen en als tie positief aangeeft ga ik met cb doen. @kowalski wat jammer nou.. Ga je zondag dan nog testen?? Of je ga je nu wachten op je menstruatie. Maar misschien heb je late ei gehad. Als het eergister je innesteling was dan zal je over een week positief testen denk ik.