Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik begon me al af te vragen of ik de enig was...;) ik blijf schoon ondergoed aan treken :x wat ik nu van zp heb geleerd is dat het gedurende je cyclus veranderd en dat het functioneel kan zijn....maar anders ;)

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Nee je bent zeker niet de enige! Ik gebruik inlegkruisjes, blijf anders ook bezig! Maar idd ik heb hier ook geleerd dat het veranderd en functioneel kan zijn! Maar ik werd er ook al dol van! Jakkie!

3. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @kaatje @leetje ik snap helemaal dat het wachten iedere keer zo lang duurt. Eerst wacht je tot je menstruatie voorbij is. Daarna wacht je op je ei. En de ergste periode is wachten tot je nod tot dat je kan testen. Het is voor mij nog zo moeilijk te gelovem dat ik zwanger ben en dan al zo snel. Het moet voor mij nog doordringen. Ik zal ook zo graag zo snel mogelijk de echo willen bekijken want ik wil weten of alles goed zit. Of ik geen bbz heb. Het is voor mij nog 4-6 weken wachten tot de eerste echo.

@ndnk je kan toch ook inlegkruis gebruiken ipv je onderbroek veranderen?

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Haha, nou wat een slijm. is inderdaad heeeel vervelend, en inlegkruisjes zijn inderdaad de beste oplossing.

@shirleymommy: snap dat je het nog niet beseft, heb ik nu zelfs nog niet. Zou wel fijn zijn ja als je iets eerder kon. ben je bang dat t een bbz is dan? Naja, het is ook gewoon verrekte fijn als je het zsm weet.

Ik heb trouwens soms zelfd het gevoel alsof ik een 2ling krijg, toen we het aan t proberen waren toen zat ik daar al mee, echt van ja dat zou ik dan wel weer hebben.. haha, 't zou niet erg zijn maar oh zo druk met dan ook nog een 1 jarige. Haha, we zullen zien over n paar weekjes. ;) Mijn buik is ook al zo bol, wel van de darmen voornamelijk maar toch haha.

5. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @mamavanM1 ik ben gwn zo bang dat er ieta fout gaat. Dit is natuurlijk mn eerste zwangerschap en ben zo bang voor alles. Ik wil dat alles goed gaat natuurlijk. Ik kan ook wel eerder een echo krijgen want er is hier in den haag zo'n organisatie speciaal voor tieners of jonge dames die zwanger zou kunnen zijn. Zr gaan dan met de echo checken of je zwanger ben en geven advies voor als je abortie wilt of adoptie of als je wilt houden. Maar ik ben geen tiener moeder met problemen. Ik ga binnenkory trouwen met de man waar ik van hou. En alles gaat goed en de mensen die daar naar toe gaan zijn echt mensen die niet zwanger willen zijn. Dus ik denk dat ik gwn ga wachten op de eerste echo. Maar ik wil gwn niet zo veel stressen dat is slecht voor mn baby.

Mn vriend begin nu ook spannend te vinden. Gisteren zei tie nog dat hij nog niet wilt vertellen aan mensen en vandaag in dr douch zei tie opeens ik wil zo graag aan mn vrienden vertellen ze gaan helemaal gek worden. En we gaan vandaag aan zn grote zus vertellen. Ik vind het zo spannend. En mn vriend zit op internet te zoeken over gezonde voedingen enz. Echt lief van hem dat hij er zo om geeft wat ik nu ga eten enz.

Hoe zit het met je man?

6. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook last van afscheiding mijn hele cyclus. :(

@shirleymommy: ik zou ook gewoon wachten op de eerste echo. En ik weet dat het moeilijk is, maar probeer gewoon lekker te genieten van je baby in je buik! Toen ik zwanger was heb ik nooit nagedacht over of het fout kon gaan oid, ik had een instelling van: Ja als het fout gaat kan je daar toch niets aan doen, dus ik geniet dan gewoon zolang het kan. En ik weet echt dat dit niet makkelijk is, maar het is inderdaad ivm stress wel het beste :).

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ja, dat snap ik heeeelemaal. Ik heb het nu ook hoor, dat ik iets voorzichtiger ben als de vorige keer. Oke, ja denk niet dat je daar dan heen moet gaan hoor. Ik zou gewoon wachten, en als je het echt niet meer vertrouwt, dan zou ik gewoon je normale verloskundige bellen en het zeggen misschien dat je dan iets eerder zou kunnen. Stressen is inderdaad slecht, heb ik ook heeel veel gehad vorige keer ben echt bij dat ons kindje er gezond en wel uit is gekomen. oooh en leuk dat je gaat trouwen, :D gefeliciteerd. Haha, jaaa wat leuk dat ie het dan wel wil vertellen, en er zo enthousiast over is geeft jou ook wel een fijn gevoel dan weer. Hihi, da's wel lief inderdaad dat ie dat allemaal op gaat zoeken, echt leuk.

Nou mijn man is wel relaxed daarin, die heeft zoiets van noh we zien wel hoe het gaat op de echo. En je kan je nu wel druk maken maar daar heb je niks aan.. Maar verder vind ie t hartstikke leuk hoor, we hebben het natuurlijk al n x meegemaakt dus hij gaat geen dingetjes opzoeken of iets dergelijks. Hij praat er niet super veel over, maarja das ook weer iets van mannen. Wij vrouwen kunnen er de hele dag wel over kwaken. :p Als de baby geboren is over 7/8 maand dan komt ineens overbezorgde papa naar boven, bij het eerste beste geluidje wat ie dan hoort als de baby wakker zou worden ofzo dan staat ie werkelijk met een tel boven. ;) wel lief.

8. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik ben ergens ook wel bang dat t een nepsignaal van m'n lijf is ofzo omdat t zo snel is, amper te geloven!

Alleen zijn tweelingbroer weet t en verder wachten we met vertellen aan iedereen als we echo gezien hebben en/of hartje gehoord hebben :) hoop wel dat ze bij 8 weken hartje gaan luisteren.

Heb een vriendin van mij gevraagd hoe t zit met doe echo's hier uit de buurt. Zij zegt bij 8 weken hartje luisteren, bij 10-14 echo, bij 20 echo en bij 30 echo als je overgewicht hebt en verder wel gezond bent. Dus denk echt dat jullie anderen mazzel hebben!
    Maar kan natuurlijk altijd op eigen kosten 1 doen.. Vragen ze voor 2D maar 35 euro voor, dus valt nog te overwegen als dat me gerust stelt :)

We gaan maandag even maar de baby & tiener megastore :) even kijken wat er eigenlijk allemaal te koop is!!
    Ga nog niks kopen hoor. ;)

9. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Was het maar zo simpel...het gebruik van inlegkruisjes en bijvoorbeeld ook tampons kunnen jeklachten alleen maar verergeren en je hebt sneller last van een infectie...en die wil ik echt niet ;) katoenen ondergoed is de boodschap...en bij bepaalde gelegenheden draag ik ze wel...maar no way dat ikmdat dagelijks ga gebruiken...

10. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    #1170 Shirleymommy, 9 feb 2013
    Laatst bewerkt: 9 feb 2013
    @kowalski jah ik probeer nu ook minder te stressen n te genieten van mn zwangerschap. En gwn positief denken ipv negatief. En omdat mn vriend vanavond aan zn zus en zwagrr gaat vertellen kan ik ook aan hun vragen on advies. Want ze hebben al twee kinderen. Dat stelt me ook gerust.

@mamavanM1 ja ik snap dat hij nu wat relax over doet omdat jullie al een keertje hebt meegemaakt. En wat grappig dat jij het gevoel hebt dat het een tweeling wordt. Ik heb het gevoel dat het een jongetje wordt. Mn vriend heeft ook zo'n gevoel er over. Maar het maakt mij nirt uit of ik een meisje of een jongen krijg. Ik ben allang blij als ze/hij gezond eruit komen.

@jeansflower jah ik voel precies hetzelfde. Sommige mensen doen er twee jaar over om kinderen te krijgen en bij ons lukte het in de tweede ronde. Het is gwn niet eerlijk. Maar ik ben blij dat ik nu zwanget ben want ik had altijd gedacht dat ik niet zo vruchtbaar ben.

@nknd oh, ik gebruike vroeger echt elke dag inlegkruis omdat ik elke dag een beetje bloed verlies door de inplanon. Ik was echt elke dag ongesteld maar niet zo erg. Was erg vervelend. Maar ik heb nooit geweten dat je sneller infectie gaat krijgen daardoor.

11. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Zwangerschap symtomen van dag tot dag

14 t/m 17 januari ongesteld
    28-01 - positieve ovulatie test
    29-01 - eisprong. Dik wit creme achtige afscheiding.
    31-01 - steken in rechter eierstok
    01-02 - pijn in onderrug en trekjes in de liezen
    02-03 - pijn in onderrug het loopt door tot rechter bovenbeen. En pijn in de borsten
    03-02 - innestelingdipje gemeten. Nog steeds pijn in onderrug en het loopt door tot rechter bovenbeen. Pijn in de borsten en baarmoeder.
    04-02 - ijzersmaak in mond en laat veel winden.
    05-02 - ijzersmaak in mond en laat veel winden
    06-02 - ijzersmaak in mond, laat veel winden en krampjes in de buik.
    07-02 - heel licht positief getest. Ijzersmaak in mond. Krampjes in onderbuik en pijn aan rechter bovenbeen.
    08-02 - positief getest met clear blue. Pijn in liezen, rechter bovenbeen, buik en borsten. Laat veel winden.
    09-02 - pijn in borsten, rechter bovenbeen en buik.

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Oke... dat je dat allemaal bijgehouden hebt zeg!

13. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Jah ik heb een app in mn iPhone en ik hou elke dag bij wat er gebeurt met mn lichaam.

14. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft maandag haar eerste carnaval! en ze wilde graag als prinses!

Dus mag ik jullie even voorstellen aan mijn roodharige vliegende prinsesje :D

Ik haal hem wel zo weer weg :)

Bekijk bijlage 305111

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    En ze ziet eruit als een prinses Kowalski! :D Leuk hoor!

16. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik zou serieus gek worden als ik dat allemaal bij moest houden ;)

17. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @kowalski aaahw wat schattig!! Gaat ze ook gesminkt worden?

@ndnk haha nee hoor ik doe altijd als ik op wc zit xD

18. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    ach jeetje wat een poppie. haha, zal ze wel helemaal geweldig vinden een prinses zijn ! ;)

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Kowalski, aaaah wat een schatje zeg!
    @NdNk, ja daar zou ik dus ook helemaal gek van worden!

20. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @kowalski: Oow wat leuk! Leuk meisje! Leuk die rode haren :)

@mamam1: wat grappig dat je denkt dat t een tweeling is.
    Ik heb zelf ook een klein beetje t gevoel dat t een tweeling zou kunnen zijn. Ik denk trouwens een meisje en mijn vriend denkt een jongen. Maar duurt nog erg lang voor we weten wat t is!
    Heb jij de vk afspraak al staan?

@shirley: nou ik ga dat echt niet allemaal bijhouden. Ja in m'n hoofd,
    Maar niet van dag tot dag haha.

Heb nu vooral erg last van m'n stofmijt en kattenallergie. Nu pilletjes en neusspray gehaald die gebruikt mag worden :) volgens de apotheker kan zwangerschap de klachten verergeren, ben ik mooi klaar mee :(

Deel Deze Pagina