Jeansflower: Ja, ik weet niet waarom. Mijn oma heeft een 2ling gehad, en we hebben altijd gezegd dat mijn zusje de 2ling zou krijgen, haha. Ik weet ook verder niet waar ikk het vandaan haal hoor is gewon een gevoel. Ik heb trouwens ook huisstofmijt allergie, maar heb jij daar pillen voor die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap? ik had namelijk pillen die ik niet mocht gebruiken, ben ikk naar de dokter gegaan heb ik andere gekregen die volgens hun minder schadelijk zouden zijn, maar er zaten de zelfde stofjes en prut in, dus heb t maar niet geslikt, later in de zwangerschap werd de jeuk wel minder, maar int begin wel eerst heel erg, nu trouwens ook weer, was dus ook een symptoom van dat ik dacht zou wel ns raak kunnen zijn, hihi. 27 februari heb ik afspraak bij de vk, duurt me veel te lang haha. En jij, al een afspraak gemaakt?
@mamam1: heb nu loratidine wat gebruikt mag worden als t echt heel ernstig is, doe ik nu dus niet maar soms zijn er dagen dat ik niet eens normaal kan functioneren! En daarnaast is prevalin neusspray gewoon veilig om te gebruiken en ik moet zeggen dat ik nog maar klein beetje last heb vergeleken met een uurtje geleden.. Maar ja, hoe dan ook: het is allemaal troep maar benauwdheid en rot voelen is ook slecht voor t kindje dus in uiterste noodgevallen de pillen en verder gewoon de neusspray die absoluut niet schadelijk is
En nee nog geen afspraak, ik denk 8 maart want ze doen intake alleen op vrijdagen. Ga maandag bellen voor een afspraak!
Heej meiden! Weer even bijgelezen.. Wat een schattig dochtertje, Kowalski! Zwangere dames, lijkt me ook logisch dat je de zekerheid van een echo zo snel mogelijk wilt! Echt iets leuks en spannends om naar uit te kijken!! Ik heb nog steeds last van steekjes.. Nu iets lager, echt in m'n lies. Heel vervelend gevoel! Ben ook echt aan het balen dat m'n cyclus zo lang duurt!!! Heb ook veel last van opgezette darmen na het eten.. Gelukkig is m'n rugpijn wel wat minder. Het lijken dus wel zwangerschapskwaaltjes, maar ben dang dat dit ze niet zijn...
Geen idee. Zit op dag 45 ofzo.. Ze zeggen toch dat er na 6 weken bijna nooit meer een eisprong is? M'n ovutestjes blijven ook negatief, dus dan doe ik ook geen zw test.
@jeansflower: oke ik kreeg zaditen maar heb t maar gewoon laten liggen dan maar jeuk. Mujn oude dokter zei ook dat dat t enige was wat ik mocht hebben maar dat wat jij gebruikt ook dus. Oke ja neusspray gebruik ik niet. Maar zullen eridd vast wel wat zijn die je gewoon mag gebruike. @cupcake: zou je er niet gewoon een testje tegen aan gooien? Ovutest hoeft toch.niet per se iets aan te geven?
Oke.. Geeft ie helemaal geen streep de ovu? Weet ook niet precies hoe dat gaat ik heb ze nog nooit gebruikt. Hoop als je nie zwanger ben dat t gauw doorzet je ongie.
@cupcake: ze reageren niet altijd op HCG hoor, maar sommige wel schijnt.. Zou even een 2v5 doen.. En dan in de ochtend kijken wat er gebeurt!! @mommy: ja ik ga maandag nog wel even een HA bellen om te bevestigen dat ik dat mag gebruiken. Neusspray gebruik ik die prevalin want die hebt ook tegen loopneus, niezen en die vreselijke jeuk in m'n gehemelte. Blijft na 1 spray gewoon 3-4 weg
Ja ik wist t wek ik ging testen dan ben je toch iets zekerder, het heet niet voor niets een ovulatietest dus zou daar maar niet te veel op vertrouwen. @jeansflower; ja zou ik ook maar ff voor se zekerheid doen. Ik vind t wel goed.zond3r.. Ala je verder bent dan verminderd de jeuk ook nog (vorige x althans) wel.
Dag ladies, ik heb even snel bijgelezen. De hele dag op pad geweest naar de andere kant van het land. Mijn vriendinnetje gezien en gezegd dat we zwanger zijn. Ik had een fotolijstje met een gedichtje ingepakt, maar toen ze het aanpakte zij ze gelijk al dat ze wist wat het was. Ze vermoedde het al en begon te huilen. Heerlijk om er eindelijk over te kunnen praten en ongegeneerd (in een vreemde plaats) naar babyspullen te kunnen kijken. Voor mijn man gelijk hele lieve slofjes gekocht. Normaal is hij heel nuchter, maar hij is er zo blij mee. @Shirley:logisch dat je graag de echo wilt zien, maar vergeet niet te genieten. Hoe meer je over alles nadenkt hoe meer stress je krijgt. Dit is niet goed voor jou en voor de baby. Probeer het los te laten. Alles wat je voelt is een teken van dat er iets in je lichaam aan het veranderen is door de hormonen en door het kleintje. Over 8 maanden ben je niet meer zwanger dus geniet geniet geniet en laat alles over je heen komen. Het loopt zoals het loopt en het gaat zoals het gaat.
@kaatje: dit wordt gewoon jou ronde. Als ik het kan in ronde 6 dan moet het jou ook gegund zijn. En vooral met die ovulatietesten...... Maar wat je een ontzettende lange cyclussen of niet?
@cupcake en @mamavanM1 ovu testen reageren wel op hcg. Want LH hormonen lijken heel erg op hcg. Ovu testen geven positief als je zwanger bent. Maar het werkt niet andersom. Ik heb ook 2 keer positieve ovu test gehad terwijl mn ei allang gesprongen had. @femmes and @alle dames Ik probeer niet te stressen maar er komt alleen maar meer stress. Wij wilden vandaag aan de zus van mn vriend vertellen en toen we daar waren had mn vader mij opgebeld dat mn moeder met hem wil scheiden. Ik was er kapot van. Normaal zal ik uren lang huilen maar ik heb maar 10 min gehuild want ik weet dat het slecht is voor mn baby. Maar het blijf nu wel in mn hoofd zitten. Ik vind dit zo erg. Want mn kind gaat dan misschien geen opa hebben want hij is mn stiefvader. Ik kent hem al vanaf mn 6-7e. Ik beschouw hem als mn echt vader want mn biologische vader is gestorven toen ik 5-6 was. Dus als ze gaan scheiden dan is het helemaal over. Ik weet niet eens of ik hem nog papa kan noemen omdat hij eigenlijk niet mn vader is. @femmes wat leuk dat je nu aan je beste vriendin hebt verteld. Jullie hadden zkr een gezellige dag gehad. Ik ben blij voor je.
Oh wat ververlend Shirley. Ik kan me voorstellen dat, dat heel veel met je doet. Natuurlijk blijft het voor je gevoel gewoon je vader. Ik zal dit ook gewoon zeggen tegen je (stief)vader en met de wens om hem te blijven zien. Ik bedoelde het niet vervelend en ik hoop ook dat je dat niet zo hebt opgepakt. Het is logisch dat je met heel veel vragen zit en dat mag. Ik probeerde alleen te zeggen dat je wel moet blijven genieten en dat de vragen en zorgen (of het evt. misgaat) dit niet mag verpesten. Dat je zo snel zwanger bent is natuurlijk al een heel goed teken. Knuf en sterkte
@femmes: wat leuk dat je t er nu zo over kunt hebben en dat ze zo leuk reageerde! @shirley: jeetje wat heftig! Huilen is heus niet slecht voor je baby hoor, stress wel en opgekropte emoties zijn al helemaal niet goed voor je lijf. Je kunt je stiefvader toch wel nog blijven zien? En betrekken bij t leven van je kindje? Erg heftig, sterkte meid!
Ach shirley dat is even een super verkeerd moment ja, is nooit een goed moment voor maar toch. Beter al je emoties eruitgooien dan zitten tobben, en heb t er gewoon over je kunt beter direct weten waar je aan toe bent.en.je vragen.stellen over de situatie.. Ik wens je heel veel sterkte hiermee. En.als.deze.man altijd jou vader is geweest dan wil die ook vast niet missen om de grootvader re zijn van jullie kindje.