Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    leuk al die groeiende buikjes :D
    ik ben nog steeds op mn menstruatie aan t wachten, veel last van krampen, maar geen bloed nog. Ach mn cyclus was steeds zo strak 28 dagen, dat kan bijna niet steeds zo blijven he :p

2. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @koekenpan je weet maar nooit misschien ben je wel zwanger want femmes testte pas 6 dagen naar nod positief.

3. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ja maar dan zou t een late innesteling moeten zijn, want van een latere eisprong kan ik bijna niet zwanger zijn....heb alleen seks in het weekend :)

ik gooi er gewoon nog een testje tegenaan :)

4. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @koekempan: je weet t nooit. Een lichaam doet soms vreemde dingen!

@all: wanneer gaan jullie t iedereen vertellen of heb je ouders ofzo al verteld?

5. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    volgens mij heb ik een uberlicht streepje......:$
    geloof er eigenlijk niets van hahaha dus als ik t weekend nog niet ongesteld ben, test ik weer:p

6. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @jeansflower: Ik heb het alleen mijn beste vriendinnetje verteld omdat die ver weg woont en ik haar afgelopen weekend zag en niet weet wanneer ik haar weer zie. Mijn familie en schoonfamilie vertellen we het na de 12 weken echo. Dat is over 3,5 week. Ik ben blij dat het dan zover is dat erom heen draaien, zwijgen en liegen vind ik maar niks. Nog eventjes maar. Het leek in het begin nog zover weg en nu nog maar ruim 3 weekjes.

@ Koekepan: wat spannend. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt. Heb je toevallig een foto van de test dan kunnen we met je meekijken en beoordelen. Anders kun je overmorgen weer testen. Als het nu al een licht streepje is, is die overmorgen nog wat duidelijker. Succes nog even met afwachten.

@Shirley: wat fijn dat het weer iets beter gaat met je ouders. Ik hoop dat dit zich zo voortzet.

7. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @koekenpan: foto!!!! Een streepje is een streepje he..

@femmes: ik moest t net mijn bazin vertellen omdat ze me voor een trainingsprogramma vroeg wat duurt tot aug 2014 en daar mag je niks van missen.. Jammer maar wilde niet liegen. En wij willen t iedereen vertellen na de echo van 8 weken :)
    We kunnen ons mond ook vast niet langer houden!

8. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    krijg t niet op de foto, ik zie het zelf ook alleen met eindeloos turen :) dus t zal wel een mindfuck zijn ofzo

9. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Koekepan: ik zal morgen of overmorgen gewoon nog een keer testen. Hij is niet OMO-wit. Dat kan een goed teken zijn.

@ Jeansflower: dan gaan we het ongeveer gelijk vertellen aangezien we bijna gelijk een echo hebben. Ik heb het wel al aan 1 collega verteld. Gewoon omdat ik dan iemand heb om op terug te vallen. Ik werk met kleuters wat al vrij zwaar is en we moeten geregeld spullen in de gymzaal klaarzetten enz. Zij helpt mij mooi met smoesjes of neemt werk voor mij uit handen.

10. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik wacht nog even met blij zijn....

wel echt leuk dat jullie het al bijna gaan vertellen :D hebben jullie al helemaal bedacht hoe? Denk je dat er tranen gaan vloeien? :p

11. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Mijn beste vriendinnetje moest zaterdag huilen. Zij wist dan ook wel dat we bezig waren en dat ik al jaren deze wens heb.

Hoe ik het aan de rest ga vertellen weet ik nog niet. Mijn man heeft zoiets van: we kunnen het toch gewoon zeggen, maar ik wil er wel iets bij geven. Bijv: het invulboek "mijn kleinkind" of rompertjes met opa en oma en voor de oom en tantes van het kleintje waarschijnlijk een lijstje met een gedichtje of iets anders . Maar ben er dus nog niet uit.

@ de andere zwangeren: zijn jullie ook begonnen met het invullen van een negen maandendagboek? Ik had voor dat ik wist dat ik zwanger was het negen maandendagboek van Pauliene Oud besteld. Echt een aanrader. Leuk om in te vullen. Ik wil nu de hele serie;)

@ Koekepan: ik blijf voor je duimen. Ik hoop het zo voor je

12. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ahhh lijkt me leuk om te vertellen met een klein cadeautje...is toch ook heel wat om opa/oma te worden lijkt me.

Lief dat je voor me duimt. Ik heb echt rottige steken in mn onderbuik en gevoelige boobs, denk steeds "ja nu ben ik ongesteld" maar niets te zien als ik naar de wc ga. Ik wil gewoon of een knaltest, of flink ongesteld zijn :)

Net ook vriendlief aan de telefoon gehad en die vindt het ook spannend :D

13. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hoi meiden..

Ik heb toegegeven aan de testdrang, maar hij was OMOwit! Dus ik mag gewoon lekker blijven afwachten op m'n ongi.. Denk dat de kans klein is dat ik een ei heb(gehad) of krijg deze maand..

@koekepan.. Spannend zeg! Hoop dat je het goed gezien hebt! Nog ff afwachten..

@Leetje.. Succes met wachten!! Spannend!!

@Tralalala.. Succes met klussen deze maand! Hoop dat je ei later komt vanwege je werk! Anders toch maar 1 vd 3 dagen savonds?

Fijne avond allemaal!

14. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @femmes: dan gaan we t inderdaad bijna tegelijk vertellen!

Wij zijn van plan alle ouders (mijn ouders zijn gescheiden) te vertellen met 3 flitsbezoekjes op zaterdag en zondag (heb vrijdag echo) met fotolijstje met gedichtje erin:

Jullie kunnen mij nog niet horen
    Jullie kunnen mij nog niet zien
    Maar als ik in oktober ben geboren
    Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Populair gedichtje denk ik maar nog niet gedaan bij onze familie, voor mijn ouders is t de 1e.

Ben erg benieuwd hoe iedereen reageert, denk dat m'n moeder gaat huilen ;)
    En ben ook best bang voor andere meningen, mensen die niet zo enthousiast zijn enzo..

15. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Jammer cupcake!
    Koekenpan, hij was iniedergeval niet omowit!

16. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @femmes: is dat een leuk dagboek? Wel grappig op zich..

17. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @koekenpan wat spannend zeg!!!! Ik had 4 dagen voor mn nod ook super licht streepje ook bijna niet gezien. Dr dag daarna cb er tegen aan gooien. En het zegt: zwanger 1-2!!

@femmes ik zet alles in mn iphone. Ik wil ook wel zo'n dagboek. Wat kan je daar invullen allemaal dan?

@jeansflower wauw!! Wat een leuke idee om aan je ouders en schoonouders te vertellen!! Ik moet nog bedenken hoe en wanneer.

18. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Mensen die niet enthousiast zijn??! Serieus...jou een biet of ze dat zijn of niet...;) jij bent zwanger en jullie willen graag een kindje :D
    Ik zou me niet zo druk maken om de rest!

19. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Spannend, ik duim ook voor je!!!

20. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307