Het onderstaande gedichtje heb ik gebruikt bij het vertellen aan mijn vriendin. Een paar centimeter groot en zo bijzonder. Onbereikbaar maar toch dichtbij. Ze noemen mij 'ons kleine wonder' en mijn ....... dat word jij! @Jeansflower en Shirley: Ja is een erg leuk boek. Per week krijg je een aantal vragen en elke week is zijn dat weer andere. Bijv: heb je het al verteld. wat lust je niet meer, wat wel enz. Met de onderstaande link kun je een inkijkexemplaar bekijken. Heb je denk ik iets meer aan. Dan zie je hoe het boek er uitziet, maar ook wat voor vragen je kunt verwachten. Ik vind het erg leuk om te doen en leuk om te bewaren voor later. bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Boeken Ze heeft nog veel meer van zulke boek o.a. een jubileumbox met drie titels (invulboek voor: kraambezoek, baby's 1e jaar en van 1 tot 4 jaar) Deze box ga ik binnenkort aanschaffen. @ Tralala: het blijft lastig om in te schatten wanneer je het beste kunt testen. Ik had een cyclus van 28/29 dagen. Ik richt me vooral op dag 14, maar uiteindelijk bleek het bij mij ei pas op dag 18/19 te zijn. Dit kan zelfs als je een cyclus van 28 dagen hebt. Je kunt dan ook gerust ongi worden op dag 28. Alleen als deze uit blijft krijg je dan eerst nog een witte test. Ongeveer 14 dagen na je ei kun je posi testen (is wel bij iedereen verschillend). Ik hoop voor je dat het lukt deze maand. Gewoon tussen dag 9 en dag 20 van je cyclus regelmatig klussen wanneer je werkschema dit toelaat. @ Shirley: hoe was het vandaag bij de vk?
Ooh dat boek is leuk zeg, ga ik zeker ook aanschaffen als ik zwanger ben! Alleen ik zag dat je een foto moet (mag) plakken van je buik, 'nu is ie nog plat!' hahaha nou bij mij is het zo'n 10 jaar geleden dat m'n buik echt plat was, dus die vlieger gaat niet op Heb mijn zus als kraamkadootje het kraambezoekboek uit die serie gegeven. Ook erg leuk! Ik ga inderdaad proberen vriendlief om de dag te verleiden om te klussen Vanavond, vrijdag en zondag, en dan hopelijk woensdag weer. Woe moet ik ook tot laat werken maar iets minder laat dan ma. en di., dus ik hoop dat ik hem zo ver kan krijgen woe. op te blijven tot ik thuis ben zodat we nog wat gezelligs kunnen doen
@femmes: had m gisteren gelijk besteld! En hij is vandaag al binnen erg leuk. Maar durf m pas echt in te vullen als ik 1e echo gehad heb. Gaan wel straks de zogenaamde 1e maand foto maken. Waarbij dus mijn buik ook echt NIET plat is haha. Maar wel grappig om de groei ervan bij te houden. Hoe werkt trouwens zon meegroei BH? Koop je die op je huidige maat en groeit hij nog mee of hoe werkt dat? @shirley: hoe was t bij de verloskundige?
Ik heb van de week een meegroeibh gekocht in mijn huidige maat. Hij is nu nog iets te ruim. De pasvorm is goed alleen qua stof aan de voorkant nu nog net iets te ruim. dat gaat volgens mij op een gegeven moment meegroeien.
Hey dames, Sorry dat ik er een paar dagen niet ben geweest heel veel gebeurt. Heb niet overal op kunnen reageren en heb niet alles bij kunnen lezen Sorry dames. Me vader is afgelopen Zaterdag opgenomen in het zkh met hartklachten, nu gaat het gelukkig weer een stukje beter met hem. 10 jaar geleden heeft hij een infarct gehad en hij is toen gedotterd. Nu is de stent toe aan vervanging en er is toen iets beschadigd net voor de stent die toen geplaatst is, en dat gaan ze nu oplossen. Hij is nu gelukkig weer thuis en het gaat redelijk met hem. Het kan 4 weken duren voor ze hem gaan dotteren het had geen haast zei de Cardioloog. Zijn hart is verder super gezond en zijn aders zien er erg goed uit. Hij is gekatheteriseerd afgelopen maandag en vandaar dat ze alles goed konden bekijken. Nu is hij lekker thuis en doet het rustig aan. Gelukkig geeft zijn lichaam/Hart het snel aan als er iets niet goed is. De klachten lijken dan ook op een infarct en je schijnt dan een stofje of te geven dat ze kunnen zien in je bloed. Ben blij dat het gemaakt wordt en dat het goed met hem gaat. pfffff erg schrikken weer zeg. Hij heeft nu medicatie erbij tot hij geholpen wordt. Ik ben enigst kind dus moest heel veel regelen want me moeder is ook niet fit langdurig ziek zeg maar, en die krijgt sinds gisteren infuus thuis vanwege haar immuun ziekte. Moest ik ook veel voor regelen. Gelukkig nu weer rustig hier. En de schrik weer te boven. Me man was en is een schat, en was deze dagen erg lief en heeft me bijzonder goed geholpen. Kan echt niet zonder hem Verder erg goed met mij behalve moe van deze dagen erg zin in deze 2de ronde hahaha. we hopen dat het snel raak is hihih mar dat heb je nog steeds niet voor het zeggen. Sinds gisteren ook echt niet meer ongie gelukkig echt fijn dus vanaf gisteren begonnen met klussen en we gaan proberen het ook echt om de dag te doen Zo sinds ik gestopt ben met de pil erg snel opgewonden en veel sneller en meer dan toen ik aan de pil zat. Sorry voor me lange verhaal maar wilde het even kwijt. liefs R
@schoesje: jeetje wat heftig! Maar fijn dat hij weer thuis is en z heet zeg maar kunnen 'maken'. Is ook heftig dat je moeder ook ziek is. Lief dat je man je bijstaat! Anders komt echt alles op jouw schouders terecht.. Rustig aan he! Enne... Klusze
@Jeansflower dank je wel gaat helemaal goed komen hoor. Hahaha ja dank je hoe is het met jou ziek las ik?
Ja klopt. Zon dichte neus waardoor ik hoofdpijn heb erbij Nu een neusspray gehad van de huisarts en t gaat weer iets beter. Morgen maar weer werken.
@ alle dames Mn verloskundige is GEWELDIG! Ze is super aardig en straalt heel veel vriendelijkheid en enthousiasme uit. Ze beantwoordde echt alle vragen van mij en neemt alle tijd om te luisteren. Dat vond ik erg fijn. Ze doet haar vak echt met plezier. Ik kan haar ook in de nacht op bellen als het dringend is. Ik krijg pas met 10 weken ongeveer de eerste echo. Beetje lang wachten maar ik heb er zin in! @Femmes Wat leuk! ik ga straks even in die boekje checken en de prijs checken. Als ik hem leuk vind ga ik hem bestellen! @ShoesjeR at heftig allemaal zeg! Maar het is fijn om te horen dat het goed gaat met hem en dat hij thuis is!
@Jeansflower, oeee dat is inderdaad pijnlijk en heel irritant. beterschap. @Femmer82. ja dank je, gaat gelukkig weer goed hier komt helemaal in orde hoor. hahaha ja ook dat gaat lukken nog 5 weken voor jou en dan zit je eerste trimester erop. lekker hoor.
@Femmes en Jeansflower AAAAH! Wat is die boek leuk zeg!!! Ik had net inkijkexemplaar gekeken. Ik ga hem zeker bestellen!
Voor mij zit het eerste trimester er gelukkig met 3 weken en 1 dag er al op ipv 5. Haha, ik ben aan het aftellen. @Shirley: fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Nog even geduld voor de 1e echo. Heb je daarvoor nog een afspraak met haar? Ik hoop voor je dat de tijd vliegt. Voor je het weet heb je ook zo'n mooi echo'tje in handen.
@femmes nee ik krijg voor de eerste echo geen afspraak meer met haar. Ik heb pas weer afspraak met de verloskundige op 1 april. En ik ga morgen bellen voor een afspraak voor de echo! @ alle dames Ik had net de sollicitatie brief in een envelop gedaan en postzegel geplakt. En aan mn schoonouders gegeven. Ze gingen echt tranen van de blijschap. Het was echt leuk on te zien. En we hebben hun wat verteld over de verloskundige en ze vonden het ook spannend.
@Jeansflower, beterschap meis, vervelend he zo'n verstopte neus! @SchoesjeR, heftig zeg van je vader! Fijn dat hij weer thuis is! @Shirley, ooh ja je bent vandaag naar de verloskundige geweest! Fijn dat het klikt met de vk!
@shirley: maakt je vk de echo niet zelf? Fijn dat t klikte @femmes: ik zou ook zo blij zijn als die 1e weken erop zitten want ik heb nu steeds menstruatiekrampjes en maak me dan zo zorgen! Vooral vanmiddag tot nu zo last van. @kaatje: ik zie dat je pendels een positest voorspellen deze maand... Wie weet!!! Maandelijks moet de club toch met min 1 uitbreiden
Die krampjes zakken binnenkort weg. Ik had ze tot en met ongeveer week 6. Nu voel ik soms iets, maar niet veel als in de eerste weken. Zolang het geen heftige krampen zijn gepaard met bloed is het alleen maar een goed teken. Hoort erbij. Maar idd ik verlang ook naar week 12. Dan gaat het echt gebeuren. Raar idee dat er dan ook al 1/3 op zit.
@Jeansflower.. Jaa ik dacht een tijdje geleden, ik laat dat eens doen voor de lol.. Vorige week de 2e laten doen en beiden zeiden Februari! Ben benieuwd! Maar denk wel steeds: zou het?? haha We zijn iig weer aan de klus Het is idd fijn als de eerste weken erop zitten! Blijft toch erg spannend! Maar voor je het weet ben je 12 weken zwanger!