Poeh poeh, een dagje gewerkt en weer heel wat om bij te lezen. @ Babyflower: Wat een supergoed nieuws. Gefeliciteerd en geniet er van. @ Koekepan & NDNK: ja het gaat idd snel, maar het kan mij niet snel genoeg gaan. Ik zat vanmorgen nog te denken dat ik laatst had bedacht dat ik nog 6 weken moet wachten om het te kunnen vertellen. Inmiddels blijken het er nog maar 3 te zijn. Time Fly's. Beetje een buikje, maar nog niet echt van de zwangerschap. Ik vind het ook lastig om te beoordelen ook of het niet van de darmen komt. Maar duurt denk ik niet lang meer Ik ben ongeveer wel een cup gegroeid.Man blij @NDNK: wat spannend, wat spannend. Ik hoop het zo voor je. Het kan idd een innesteling zijn. Ik zal idd niet voor je NOD testen. Na een innesteling duurt het doorgaans 5 dagen (soms korter en soms langer) tot je positief test. Even geduld nog, maar dit zijn altijd de ergste dagen. @ Leetje: wat balen. Op naar de volgende (positieve ronde)
@Tralalala Ja klopt lopen bijna gelijk, grappig. ja hoop snel op een post test net als jij gebruik je ovutesten??? en ook ronde 2 nog wel hahaha leuk he @All nee wij doen nooit iets aan valentine vinden we onzin. hij koopt wel zo af en toe een mooi bosje bloemen voor me hihihi hij is gelukkig wel romantisch type
Ja heb ovulatietesten gebruikt om inzicht te krijgen in m'n cyclus en wilde weten of ik überhaupt een ei had. Haha nou dat blijkt wel. Ik heb geen ervaring met MvM maar die mevrouw gaat mij nog wel terugbellen voor meer uitleg.
Ik denk ook niet dat ze vond dat wij er niet klaar voor zijn maar ik ben de afgelopen jaren veel bezig geweest met m'n carriere dus ik denk dat ze uberhaupt van mij niet verwacht had dat ik kinderen wilde. Lange tijd hoefde dat van mij ook nog niet, ik heb altijd wel een kinderwens gehad maar ik wist wel dat ik geen jonge moeder zou worden. Maar na je 30-ste begint het klokje toch wel sneller te tikken. Maar dan nog vond ik het een aparte opmerking. Ik zou zelf nooit zoiets tegen iemand zeggen.
Moeders voor moeders was net bij mij geweest. Ze had mn plasje nodig voor de test inderdaad. En die test zit leuk in een doosje met gefeliciteerd erop. Ik kreeg een wikkeldoek en tijdschrift mee. Heel leuk allemaal. Ik ben zo blij dat ik iets goeds mag doen tijdens mn zwangerschap. Een kleine moeite maar het maakt sommige mensen wel erg gelukkig. @femmes mn borsten groeit nog niet eens. Hij is niet groter geworden. Ik denk ook niet dat die groter worden. Ik ben aziatisch en wij hebben gwn hele kleine borsten. Ik heb echt cup AA.
ik had ovulatietesten gekocht, maar die liggen nog ongebruikt in t etos zakje! ik word als t goed is ook gebeld door mvm! ben benieuwd! spannend he!
@jackie: je kan altijd zoiets denken als vriendin, maar zeggen zou ik t nooit doen en al helemaal niet over de mail. Dan heb je geen beeld bij de uitspraak of het gezicht wat ze erbij trekt en kan t dus echt verkeerd overkomen! @all: wij doen ook niet aan Valentijn dus ik verwacht echt helemaal niks haha. Heb wel voor hem voor de zwangerschap t boekje zwanerschapsboek voor mannen gekocht. Staat van week tot week in mannentaal in hoe de baby zich ontwikkelt en hoe wij ons voelen (en dus ook wanneer hij moet uitkijken voor onze hormonen haha) Hij doet trouwens heel lief sinds we positief getest hebben
Hoeft niks te betekenen he, ook jouw melkklieren zullen opzwellen... Ik hoop dat mijn borsten niet groeien, heb al cup F namelijk en dat wordt dus echt onmogelijk om een passende BH te komen met normale omvang en grote cup is nu altijd al onmogelijk!
tijd gaat snel he! iedereen zegt tegen me dat als je kindjes hebt de tijd nog harder gaat! pfff beloofd wat... hihi
Nee maar die is wel hilarisch! Maar dat is echt een leesboek, en dit is meer een informatieboek: https://m.bol.com/nl/p/zwangerschapsboek-voor-mannen/1001004006434796/ Hij is erg leuk
net pas thuis van werk.... stom ijs maar ehm...ben nog steeds niet ongesteld...baal ervan...t moet nu maar gewoon komen...wil wel mn vruchtbare dagen in een weekend hebben
Dag dames, nou weer even PAGINA'S gelezen haha. Babyflower: Van harte gefeliciteerd, wat leuk zeg en zo snel !!!! @Shirley: niet te vroeg schreeuwen, wacht maar tot je kleintje geboren is, en je stuwing krijgt, weet niet of je borstvoeding gaat geven, maar dan heb je ineens echte joekels!! Ik had een voedingsbh een beetje te klein, dus de bh drukte er iets in, en mn borsten bleven gewoon zo staan, heel apart en zo hard als beton. Dus die worden nog wel even wat groter. @Jeansflower: ja dat probleem heb ik ook, cup f, en het enige waar je een fatsoenlijke bh kan kopen is in een dure winkel :S Ik ben ook naar voedingsbhs aan t kijkn, en verbaas me erover dat er zoveel bh's maar tot cup d gaan. en als je groter wilt, dan betaal je weer 3x zoveel.