ik was ook bang voor een teleurstelling. een dag na mijn nod getest vh eerst en toen bleef ie gewoon wit. pas drie dagen na mijn nod een positieve test. vorige maand ( eerste keer ongesteld zonder pil) voelde ik me verschrikkelijk. had alle zwangerschapssymptomen. misselijk, super emotioneel, moest om alles huilen zonder reden. mn vriend had t maar zwaar, ik was uit op ruzie zonder reden. dacht echt dat ik zwanger was. deze maand voelde ik niets, en was gewoon mezelf. nu voel ik ook niets, ben alleen erg moe. maar het is moeilijk te geloven dat ik zwanger ben! hoop dat t snel raak is bij jullie!
Jeeetje wat hebben jullie veel gekletst vandaag! @Babyflower, gefeliciteerd! Wat snel!! Leuk zeg!! Ik zal het lijstje ff aanpassen!
Proberen zwanger te raken: -Kowalski (26 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 1 Februari -Koekenpan (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Februari -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 september MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober Echo's Femmes82: 6 Maart 2e echo MamavanM1: ? Jeansflower: 8 Maart, 1e echo Babyflower: ? Shirleymommy: 1 April?
@ Femmes en Jeansflower.. Haha meiden dit is voor mij ronde 6 alweer! Dit is de 4e ronde met ovulatietesten! @Femmes thanks dat je ze hebt ingestraald! Ben benieuwd @Shirley thanks meis! @Jackiest, wat een rare opmerking van je vriendin zeg! Erg vreemd! Zoiets hoor je niet te zeggen! @Leetje, aaah nee meis! Balen zeg!
hahaha dit soort verhalen zijn eigenlijk slecht voor me....kreeg er veel te veel hoop door Het gekke is dat ik best wel duidelijk mn eisprong heb gevoeld (denk ik...ik voel m namelijk altijd) Heb vanmorgen getest....die was negatief...dus nu wacht ik in iedergeval tot t weekend.
zaterdag vieren we de verjaardag van mijn vriend. we vonden dat een mooi moment om het aan onze familie te vertellen. mijn vriend vroeg me net hoe we dat zullen doen. ik antwoordde heel nuchter dat we t gewoon vertellen als iedereen er is. dat vond ie geen leuke manier, nu is ie op zolder een lied aan het schrijven begeleid met zn gitaar. hoe stoer is dat... haha denk alleen dat ie op t moment supreme niet meer durft... haha
@Jackiest: ik las j berich, dat is inderdaad niet een hele fijne manier om zoiets te zeggen en klinkt erg lullig. Als ze het nou in t echt zei op een niet kwetsende manier en ietsje anders verwoord, was het denk ik al minder kwetsens overkomen. Denk dat je er best wat van mag zeggen hoor. Soms weten mensen echt niet dat ze lullig overkomen, echt vervelend en al helemaal als je zoiets geweldigs hebt om te vertellen! Heb hier de achterlijke opmerkingen ook al wel weer gehad hoor.. word je niet goed van. @babyflower: Ja, iets verder al, we zullen bij de echo is kijken hoever we echt zijn.. ik voel me eigenlijk best goed, op een lastige stoelgang na. heb wel echt een dikke buik ook al.
@jeansflower haha ik hoop dat ik grote borsten gaan krijgen. Ik heb al hrle leven platte borsten. @mamavanM1 ik was net naar prenetal geweest en ik zag daar zelfs cup G!
Zag trouwens een leuke website voor zwangerschapskleding bellyfashion.nl Mijn vriend heeft speciaal maandag vrijgenomen omdat ik graag naar baby-dump en babypark wil maakt toch wat los die baby's haha
Heej meiden! Er is weer lekker veel gekletst vandaag! Had ik m'n pauze wel ff meegelezen, maar typen op mobiel is vervelend.. Dus bij deze zal ik ook even reageren! @shirley, fijn dat je zo'n goede klik met je vk had! Dat lijkt me wel een opluchting.. Zij moet je toch door de zwangerschap en bevalling helpen! En wat leuk dat je schoonouders zo blij waren!! Het lijkt me zooo leuk om het te vertellen!! @Jeansflower, beterschap meid.. Hoop dat t weer wat beter gaat! @babyflower, was super dat je zo snel al zwanger bent! Gefeliciteerd meid!! @NdNk, wat apart he dat anderen het aan je denken te zien! Hier heb ik dat gevoel ook, het word alleen niet uitgesproken. Ik heb ook een erg opgezette buik, dus lijkt ook net zo.. :S helaas ben ik er nu niet trots op, als ik zwanger zou zijn maakt t me niet uit zo'n darmenbuikje. Wel vervelend al die kwaaltjes als je niet zwanger bent! Succes nog even met afwachten meid, hopelijk worden je kwaaltjes beloond! @Leetje25.. Jammer van je ongi.. Hopelijk volgende ronde positief!! @JackieSt, wat jammer van de reactie van je vriendin.. Je hoopt natuurlijk altijd dat iedereen enthousiast is over je kinderwens! Tuurlijk zal je een leuke en goede moeder zijn!! Ik heb net 1 vriendin verteld, maar dat kwam eigenlijk omdat zij vertelde dat ze zwanger is en ik m'n mond niet kon houden over onze wens wel fijn om het met iemand te kunnen delen. @Tralalala, spannende weken voor jou! Succes met klussen.. Hoop dat je ei op een goed moment komt!! @Koekenpan... Hoop ook voor jou snel duidelijkheid meid!! @babyflower.. Wat leuk van je vriend dat hij een lied maakt om het te vertellen!! Nu al een trotse papa!! Ben ook zo benieuwd hoe mijn man is als ik zwanger ben.. Hij is altijd zoo nuchter hahaha @all Wij doen ook niks aan valentijn.. Ik had mn man een ecard gestuurd maar die was niet eens goed aangekomen hahaha. Zoals ik net al reageerde, ik heb vooral de afgelopen week een hele opgezette buik.. Heel vervelend!! En m'n onderrug doet ook aardig pijn laat die ongi maar snel doorbreken.. Dinsdag nog negatief getest. Fijne avond dames! Ik ga nu wie is de mol kijken!
Zo net weer thuis door de sneeuw van een etentje met collega's. Zijn er hier trouwens nog (zwangere)dames die volgende week naar de negenmaandenbeurs gaan? Ik wilde eerst niet, omdat nog niemand het wist en dat ik bang ben dat het vooral zo'n reclame en graai maar raak voor een knaak gebeuren is. Maar mijn vriendin heeft me meegevraagd omdat ik de volgende keer niet meer zwanger ben, zij het als enige weet en ik dus niet met bijv. mijn moeder kan. Supermeid. Hier ook geen valentijn. Afgezien van een paar zelf gebakken cakejes van een kleuter en hartjestekeningen. Nu heerlijk een week vakantie. Ben ik aan toe., Ben er ook blij van. Meerdere collega's beginnen zich zorgen te maken of ik niet te druk ben. Ik ben zo moe steeds en dit is mijn eerste jaar met mijn eigen groep (full time). Over een paar weken maar duidelijk maken dat ik het prima trek, maar dat het een andere (positieve reden) heeft.
Hoi meiden, Mag ik ook met jullie mee kletsen? Zal me even voorstellen: Ik ben 26 jaar en wij gaan vanaf feb 2013 voor ons derde kindje. Vorige maand ben ik bevallen van onze dochter na een zwangerschap van 23 weken en 3 dagen. Ze had een ernstige hartafwijking, waardoor wij de keuze moesten maken om de zwangerschap af te breken. Erg heftig geweest afgelopen weken, maar we willen het wel weer graag opnieuw proberen. En in april 2011 ben ik bevallen van een gezonde zoon Ik zie dat er al veel zwangere zijn in de eerste ronde, van harte gefeliciteerd!! Geniet er allemaal van meiden.
Welkom BellaNoa! Tuurlijk mag je meekletsen! Jeetje wat heftig zeg van je dochtertje! Hoe gaat het nu met je?
@femmes: lekker zeg vakantie! Nog bijzondere plannen? @bellanoa: welkom! Wat heftig zeg, sterkte! Kwam dat bij de 20 weken echo naar boven?
Proberen zwanger te raken: -Kowalski (26 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 1 Februari -Koekenpan (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Februari -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD ? -BellaNoa (26 jaar), ronde 1, 3e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 september MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober Echo's Femmes82: 6 Maart 2e echo MamavanM1: ? Jeansflower: 8 Maart, 1e echo Babyflower: ? Shirleymommy: 1 April? __________________