dat is idd vlakbij ons! slapen lukt gwn niet! meestal ga ik op vrijdag en in t wknd naar de sportschool of n km of 16 rennen. maar op de een of andere manier vind ik dat nu een beetje eng! eerst had ik de onzekerheid of we wel zwanger konden worde en nu ik t ben is de onzekerheid daar of het allemaal goed mag blijven gaan! werkse voor jou! fijne dag!
@Shirley: Oke prenatal, daar had ik nou nog net niet gekeken . heb beetje internet gekeken, beslist.nl en nog n paar sites.. maar daar kan ik wel even op kijken, en heb nog een 15% korting kaart van prenatal. & idd een romantische vriend zoals eerder al iemand zei, dat is wel eeeeerg lief! @Bellanoa: Jee, dat is echt heftig, en super respect dat je er al zo snel weer voor gaat, kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn geweest, maar hoop van harte dat je dit x een prachtig gezond kindje in armen mag krijgen! @femmes: Ik had het op tv gezien, 9mndn beurs. Maar het is zo'n pokke eind rijden vanaf hier! En weet ook niet of ik iemand heb die mee wil, hmm.. @kowalski: wat leuk dat je op vakantie gaat, alvast heeel veel plezier! @Babyflower: Jaaa, heb echt super zin aan de echo, altijd prachtig om zon klein poppetje op t beeldscherm te zien, jammer dat we niet gewoon in ons eigen buikje kunnen kijken! En als je nu wilt sporten kan dat echt wel hoor.. als je dat altijd hebt gedaan, dan kun je dit gewoon blijven doen, en nouja logisch is dat als je een echt dikke buik krijgt je dit iets minder lang volhoudt, maar gewoon blijven doen. wou dat ik 16 km kon rennen @all: Hier gaat t best goed met t bolle buikje, over t algemeen niet ergens last van. nog geen misselijkheid gehad, niks.. (even afkloppen). Erg leuke weken voor de boeg. Zondag is mijn kleine meisje jarig, 1 jaar alweer . en dan 10 dagen later echo. verheug me op allebei, is zien wat m'n dochter van al haar cadeautjes vind, haha! waarschijnlijk is alleen de verpakking nog het leukst.. We zullen zien . En wat doen mensen hier al zoooooo vroeg in de ochtend?? kwart voor 6 om precies te zijn.
@Shirley: heb ff gekeken op prenatal, geweldig . daar heb je eindelijk een keer de fatsoenlijke maten, waar je niet zo veel voor betaald.. dankje voor de tip!
Proberen zwanger te raken: -Kowalski (26 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 1 Februari -Koekenpan (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Februari -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart -BellaNoa (26 jaar), ronde 1, 3e kindje, NOD 11 Maart -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 13 Maart -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 september MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober Echo's Femmes82: 6 Maart 2e echo MamavanM1: ? Jeansflower: 8 Maart, 1e echo Babyflower: ? Shirleymommy: 1 April?
@Kowalski, jaaa ik hoop ook dat de pendels juist zijn .. Zijn iig weer goed aan het klussen haha! Ik hoop voor jou dat je pendel idd niet klopt.. Mei duurt nog zo lang! Ooh lekker een weekje weg! Geniet er lekker van! @Shirley, idd romantische vriend heb je zeg! Erg lief!
@ Kaatje, het gaat een beetje met ups en downs, maar nu wel steeds beter. @ Jeansflower, ja bij de 20 weken echo zagen ze dat er een vernauwing zat in de aortaboog, waardoor het bloed dus niet goed door het lichaam gepompt kon worden. Al zagen de hartkamers er wel heel goed uit op dat moment en dat vond ze raar. Dus toen werden we doorverwezen naar de gyn, met de zin "het kan ook niks ernstigs zijn, en dat dit gewoon bij haar hoort" net zoals bijv een flapoor ofzo.. maar kregen wel 5 keer sterkte te horen in één minuut.. dus ik maakte me super zorgen. Maar bij de gyn bleek het wel om een ernstige hartafwijking te gaan... daarna nog echo's in Nijmegen in het Radboud gehad omdat in eerste instantie de linker hartkamer goed was gegroeid was er nog hoop. Dat ze het met 1 operatie na de geboorte konden verhelpen. Maar na 2 weken werd toch de diagnose van een hypoplastisch linkerhart gegeven want in die 2 weken was de linker hartkamer niet meer gegroeid en die zou dus bij de geboorte niet meer functioneren. Zou ze 3 operaties nodig hebben in het eerste jaar, als alles goed zou gaan en er geen complicaties zouden optreden... waren hele zware operaties want bij iedere operatie had ze kans om te overlijden. En uiteindelijk zou ze nooit oud zijn geworden. De oudste is nu 21 jaar en de rest is allemaal al eerder overleden... tja, leven met 1 hartkamer. Ze zou ook een harttransplantatie nodig hebben ergens in de tienerjaren en wij wilden haar dit niet aan doen. @ Koekenpan, we zijn heel goed begeleid in het ziekenhuis. Ze waren echt zo lief allemaal, we zijn de dag van de inleiding ook op handen gedragen en na de geboorte ook nog. Moest een nachtje blijven. We hebben Demi laten cremeren met familie die haar ook gezien hebben en dat was ook een hele bijzondere dag, ondanks dat alles heel erg verdrietig is, is het wel zo gegaan zoals wij wilden. Dus een heel goed gevoel bij het afscheid en dat helpt wel bij het verwerkingsproces. @ Shirleymommy, ja we hebben het er wel eerst met de gyn over gehad bij de nacontrole... maar het was "domme pech" die we nu hebben gehad. Namelijk een vwp laten doen enzo, verder geen afwijkingen en het was niets erfelijks. De kinderwens is nu eigenlijk nog groter als hiervoor, we hebben een lief klein babytje in onze handen gehad die we niet kunnen verzorgen... Hoop de volgende keer met een maxi cosi op mijn schoot uit het ziekenhuis te kunnen rijden ipv van een mandje! Naar dat moment leef ik toch wel het meeste toe!! Maar eerst maar een zwanger worden... Wat lief van je vriend zeg!! Schattig! @ NOD, de mijne is 11 maart, moet ik dat zelf aanpassen in de lijst of houd iemand die bij? Ik heb trouwens een foto van Demi in mijn album staan (moet je alleen vriendjes worden) voor degene die haar willen zien Zometeen naar de arbo arts, zo geen zin in! Zit nog steds thuis sinds de bevalling... maar volgende week gaan we er eventjes tussenuit met het gezinnetje naar centerparcs en die week erna wil ik weer gaan opbouwen, 3 x een halve dag... dus hoop dat dit gesprek ook de laatste zal zijn.
@BellaNoa, ik heb het lijstje al aangepast Ik heb je stukje net met tranen in mn ogen gelezen! Ik vind het zo erg! Fijn dat het steeds beter met je gaat. Dat je ups en downs hebt lijkt me ook niet meer dan normaal! Het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt! Ik heb je een vriendschapsverzoek gedaan.
Kaatje, dankjewel! Ja, ik had ook nooit verwacht dat ik zoiets zou meemaken, maarja... het is een hele heftige periode geweest. Sowieso de laatste maanden van 2012. Mijn schoonvader werd ernstig ziek (ziekte van wegener), mijn opa is op 26 november overleden en toen ik alles voor zijn uitvaart had geregeld kregen we dit slechte nieuws over onze dochter.... dus ik hoop dat 2013 toch een heel goed jaar gaat worden. Ik heb je verzoekje geaccepteerd
Bellanoa wat verschrikkelijk !!!! Ik hoop heel erg dat je snel zwanger wordt en deze keer inderdaad mét maxicosi naar buiten gaat! Knuf voor jou!
Ik hoop het ook Leetje, daar gaan we gewoon weer voor Hey wij lopen bijna gelijk in onze cyclus hihi..toevallig
@mamavnM1 aaah gefeliciteerd met je dochtertje. En jaah ik dnek ook dat ze het verpakking leuker gaat vinden. Ik heb ook zin in een echo zeg. Kan niet wachten meer. Ik wil mn kleine ook zooooooo graag zien! En wat fijn dat je een meegroei bh hebt gevonden bij prental die je past!
@Bellanoa: jeetje wat een heftig verhaal, wat moet dat verschrikkelijk zijn om te horen en die keuze te maken. Maar wel fijn dat je zo goed begeleid ben en het op een mooie manier af hebt kunnen sluiten, kan me voorstellen dat dat zeker helpt. Na regen komt zonneschijn, hoe cliche het ook mag zijn, de volgende komt gewoon met een voldragen 40 weekjes mee het ziekenhuis uit . @Shirley: nee heb nog niks gekocht hoor, maar hier staan in ieder geval fatsoenlijke maten op met een redelijke prijs, dus we gaan nog maar even uitzoeken wat ik ga kopen. En mijn dochter is as zondag jarig, dus nog 2 nachtjes wachten wel suuuuuper zin aan.
Hallooo!!! Hier ook iemand die sinds deze maand probeert zwanger te worden... Mag ik me hier aansluiten? Ik ben 28 jaar uit de regio Rotterdam Sinds begin deze maand gestopt met de pil en nu dus in ronde 1. Deze week geklust, maar we doen nog wel een KLEIN beetje rustig aan. Geven lichaam een beetje de tijd om alles te regelen.. Maar wel gewoon een eisprong gehad deze maand(merkte het gister al iets en vanochtend het kleine krampje) Vanavond dus nog een keer klussen en dan maar afwachten... Verder ben ik begonnen sinds 2 weken met foliumzuur. Wat een verhaal Bellanoa.. Ga heeel hard voor je duimen dat je snel weer in verwachting mag raken en vervolgens incl baby en maxicosi het ziekenhuis uit mag wandelen! En dat je snel weer aan de slag kan... maar wat een impact moet dit gehad hebben! Ook al een paar mensen snel zwanger! dat biedt wel een beetje hoop, al hebben we geen haast Mijn NOD is trouwens vrijdag 1 maart
@Keef85: Weeeelkom ! leuk dat je voor een kindje gaat. Nouja, als je gewoon een eisprong hebt gehad, dan waarom niet he?! Maar snap het helemaal dat je n beetje rustig aan doet, hoewel het wel leuk zou zijn zo snel al zwanger. Gewoon lekker blijven klussen..
@Bellanoa Ik heb zo respect voor je dat je zo sterk kan blijven. Want als ik in jou schoenen had gestaan zal ik allang instorten. En zich voeln als een moeder die gefaalt hebt mar natuurlijk kan jij er niks aan doen. Het isde moedernatuur. Maar je bent en blijft sterk voor je kinderen! Goed hoor! En jaah mn vriend hij is echt een schat. @Keef WELKOM!
Dank jullie wel allemaal Ja, op zich wel leuk snel zwanger, maar ach, zal wel meevallen(kan ik nu nog zeggen haha)