Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Keef85, welkom! Ik zal je ff op het lijstje zetten!

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Februari
    -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari
    -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari
    -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari
    -Keef85 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 1 Maart
    -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart
    -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart
    -BellaNoa (26 jaar), ronde 1, 3e kindje, NOD 11 Maart
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 13 Maart
    -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD ?
    -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ?
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 september
    MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober

Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober
    Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober

Echo's
    Femmes82: 6 Maart 2e echo
    MamavanM1: 27 Februari 1e echo
    Jeansflower: 8 Maart, 1e echo
    Babyflower: ?
    Shirleymommy: 1 April?

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    aangezien mijn echo er nog niet bij staat komt ie dan: 27 februari

4. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Staat genoteerd MamavanM1 ;)

5. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Dankje Kaatje ! :D

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Bellanoa: Welkom! Wat ontzettend heftig wat je hebt meegemaakt... Ik ga duimen dat 2013 wel jullie jaar wordt!

@Keef85: Welkom en veel lees en schrijfplezier hier!

Hier nog steeds op het wachtbankje. Heb wel wat last van m'n borsten, wat steekjes in m'n buik en ben erg moe. Was vanochtend gewoon 3 kwartier te laat op m'n werk... :( Hoeft natuurlijk niks te zeggen maar je gaat wel denken natuurlijk. Nog een kleine week en dan kan ik gaan testen.

7. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    haha, gewoon niet meer kunnen slapen... de hele week al niet! Komt vast wel weer goed als ik echt aan t idee ben gewend dat ik echt zwanger ben... vanochtend zelfs nog een keer een test gedaan, om te kijken of het nog steeds zo is... erg he?

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou, dat word spannend voor je dan!! Het duurt zo lang tot je mag testen, bah! En das vervelend als je te laat komt.. Hoop voor je positest :) de kwaaltjes zien er goed uit, maarja je weet t nooit.

ik had zelf trouwens geen last van mn borsten, maar als je iets harder drukt kun je je klieren voelen, en ik had zelf toch wel zo'n idee dat ze dikker waren, misschien kun je t daaraan merken/voelen?

9. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    @kaatje87: ik heb 15 maart een intake! nog geen echo helaas, maar hoop dat dat kort daarop is.

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oh, dat is wel vervelend als je niet kan slapen? omdat je droomt ofzo of ben je gewoon te veel aan t nadenken over het hele zwanger gedoe?
    haha, oke ja goh is helemaal niet raar denk ik. ik had na mijn nod ook nog gauw ff getest of er nog wel 'zzwanger' op stond. maar daarna ook niet meer ik ga er maar vanuit dat het goed zal gaan. :) gewoon lekker positief denken over alles.. of ben je bang dat t fout gaat?

11. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

o dames nog steeds geen ongie of een positest voor jullie balen man, en wat raar???
    Er lopen ook een paar gelijk op zie ik. spannend zeg...Hopen op nog meer positesten.

Hoorde dat een vriendin van mij bezig is al 2 jaar :eek: nooit geweten, schok er echt van.
    Ik zei gelijk o meis wat lang en toen zei ze ja door omstandigheden lukt t niet.
    Ze vertelde haar verhaal en was gewoon geschrokken van haar verhaal.
    Wist even niet was ik moest zeggen.
    Uit eindelijk heb ik het er met haar over gehad en hoe ze zich erbij voelde en wanneer ze nu eens eindlijk naar de arts gaat.
    Ze geeft het nog een half jaar zei ze. ik ben benieuwd hoop het zo voor hun.
    Vooral omdat zei jong moeder is geworden nu 10 jaar geleden en het nu niet lukt.
    Ik heb niet vertelt dat wij ook voor het echie gaan.
    Zei was haar verhaal aan t doen en dat vond ik even belangrijker, ik zei ook waarom heb je nooit wat gezegd.
    Ze durfde niet en schaamde zich. erg zielig hoor.
    Zo zie je maar ik dacht dat ze niet meer wilde omdat ze al een meid heeft van 10 blijkt het wel zo te zijn. Goh erg verkeerd geschat van mij.

12. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    ik moet echt leren om positief te denken. Je hoort heel vaak dat t mis gaat. Wordt er wel n beetje onzeker van. Eerst de vraag of ik zwanger kan en mag worden en dan ben je zwanger en dan maak ik me nog druk... haha ik ben een piekeraar!
    Maar probeer zeker te genieten van elk moment!

13. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    leukl!

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Februari
    -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari
    -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari
    -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari
    -Keef85 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 1 Maart
    -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart
    -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart
    -BellaNoa (26 jaar), ronde 1, 3e kindje, NOD 11 Maart
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 13 Maart
    -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD ?
    -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ?
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 september
    MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober

Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober
    Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober

Echo's
    Femmes82: 6 Maart 2e echo
    MamavanM1: 27 Februari 1e echo
    Jeansflower: 8 Maart, 1e echo
    Babyflower: 15 Maart, intake
    Shirleymommy: 1 April?

15. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ja, ik had dat ook tot vorige week hoor.. Wat als ik een bbz heb, wat als het straks met 10 weken fout gaat blabla. Nu ben ik naar van alles aant kijken.. bijv: wat zou ik leuk vinden voor een babykamer, wat voor dingetjes ben ik allemaal nog nodig. Ik ben sites aan t afstruinen om te kijken of ze ng ergens leuke positiekleding hebben voor in de zomer. en ga zo maar door.
    Bespreek het met je man/vriend, dat je bang bent, of schrijf het op.. dan heb je dat kwijt en hoef je er ook niet meer over na te denken. :) Leuke dingetjes op zoeken dus !! :)

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @schoesjer: oh weet niet de reden, maar dat is niet zo fijn als je dat hoort, dat t niet lukt. en zeker voor haar niet fijn.
    Wel fijn voor haar dat het nu bespreekbaar is, kan zij misschien ook haar ei even kwijt bij iemand anders. En misschien straks wel bij elkaar. Hoop dat het snel lukt voor jullie beide, kunnen jullie samen zwanger zijn misschien!

17. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ MamavanM1, ja dat zou toch wel heel fijn zijn als dat gebeurd :D

@ Keef, spannend je eisprong, in ieder geval wel goed benut zo te lezen. Nu volgen de spannende weekjes hihi...

@ Shirleymommy, nou eerlijk gezegd als ik zulke verhalen wel eens bij andere las hier op het forum (toen bij ons nog alles goed leek te zijn), zei ik wel eens tegen ML... nou wat die mensen toch meemaken, ik zou dat echt NOOIT aankunnen! Hoe gek het ook klinkt, maar zoiets maakt je gewoon hartstikke sterk. Tuurlijk op het moment dat we het hoorde stortte onze wereld in, maar ik voelde me gewoon iedere dag sterker worden, was zo raar! Blijkbaar kan een mens toch meer hebben dan je denkt.

@ ShoesjeR, ja dat lijkt me ook echt heel erg. Gelukkig heeft ze in ieder geval al wel een dochter en ervaart ze wel hoe het is om moeder te zijn. Al neemt dat natuurlijk niet het rot gevoel weg want een tweede kindje is dan net zo'n grote wens als een eerste. Ik hoop voor der dat het toch nog gaat lukken op de natuurlijke manier! En jij kunt er ook niks aan doen toch, dat je het verkeerd ingeschat hebt. Als mensen iets echt niet kwijt willen dan kunnen ze dat goed verbergen ;)

Het zal misschien dadelijk wel moeilijk zijn, als het bij jullie wel snel gaat lukken, om dat haar te vertellen als je zwanger bent... betrek haar anders in je cyclussen etc. Ik heb namelijk hetzelfde met een vriendin, alleen zijn zij al 3 ICSI's verder en nog geen resultaat.

@ Hier, nou mijn CB ovulatietesten zijn binnen. Heb eigenlijk best zin om er volgende week mee te beginnen, word het weer spannend :) Vanmiddag bij de Arbo geweest, had aangegeven vanaf 25 feb weer te gaan beginnen met opbouwen van mijn uurtjes... Ze vond wel dat ik het rustig aan moest opbouwen dus ze gaat me per 1 april als "hersteld" melden. Tot die tijd mag ik zelf een beetje aanklooien met wanneer ik wil gaan werken. Dat is wel fijn dat er geen druk op staat.

18. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    @bellanoa, wow heftig verhaal zeg. Ik wil jullie heeeel veel sterkte wensen, en natuurlijk hoop ik dat jullie heel snel weer zwanger zijn! Hopelijk als eerste van dit clubje :)

@schoesje, jeetje da's niet niks als je dat hoort van een vriendin lijkt me. Wel fijn voor haar dat ze nu iemand heeft om het mee te kunnen delen!

@kowalski, fijne vakantie!!!

@keef, welkom! Spannend he zo'n eerste ronde :D Wel fijn dat je je eisprong hebt gevoeld, ik hoop ook heeeel erg dat ik 'm deze maand kan spotten!

@shirley, wow romantisch zeg, zo'n kaart zou ik echt nooit van mijn vriend krijgen haha, die bedenkt dat soort romantische dingen niet.

Ik vroeg gister voor de grap: hé waar heb je m'n bloemen gelaten? Zegt ie, ja daar heb ik wel over nagedacht om die te kopen maar ik ga liever een keer lekker uit eten met z'n tweeen. Dus dat gaan we morgen doen :D Gisteren ook al met familie uit eten geweest dus we nemen het ervan haha.

@hier, begin een beetje buikkrampen te krijgen, dus hopelijk komt m'n ei eraan??? Ik ben ook weer aan het proberen slijm te ontdekken maar daar gebeurt nog niet zoveel mee. Heb wel iets van slijm, maar nog totaal niet rekbaar.

Heb ik meteen een hele vieze vraag aan jullie :p :
    Hoe weet ik of het slijm dat ik voel van mijzelf is of een restje sperma van eergisteren...? (sorry ik zei al dat het vies was haha)
    Weet iemand dat..?

19. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    dank! ik ga beter mijn best doen!
    ben best blij ook met deze site. om al jullie ervaringen
    te lezen doet me echt goed

20. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @all: wat een kletskousen zijn jullie! Kan t geeneens bijbenen!!

@mamam1: ja ik sta elke dag 5.45 op!!

@babyflower: je kan in principe zolang je je goed voelt tot 6 maanden sporten zoals je eerst ook deed. Ik ben toevallig aan t trainen voor de 5 km :) maar 16!! Wow!
    En ik herken je onzekerheid, bij elk krampje of steekje maak ik me zorgen en (sorry voor de details) bij elke golf afscheiding ben ok bang dat t bloed is.
    Heb ook gelezen dat week 5/6 t belangrijkst is want dan gaat t hartje kloppen en als die niet gaat kloppen zal je lichaam t in principe afstoten. Dus cruciaal moment.. Maakt de komende 2 weken extra spannend!

@keef, welkom! Je bent in ieder geval aangesloten bij een vruchtbaar forum en je hebt goed geklust lees ik ;)

@bellanoa: wat een ongelooflijk verhaal en wat dapper en goed dat jullie in het belang van jullie dochter gekozen hebben en niet in je eigen belang van haar graag bij je willen houden.

@tralala zou goed je ei kunnen zijn ja!
    Als je gister geklust hebt, ben je dan die sperma niet al kwijt denk je? Sperma is vaak meer slijmerig en droogt snel op aan de lucht terwijl afscheiding nu bij je eisprong plakkerig zou moeten zijn.. Denk dat je t zo kan herkennen? Maar dat verzin ik ook maar..

Deel Deze Pagina