Ben volgende week jarig.. Dan word ik pas 28 eigenlijk hihi! Maar daar hou ik me nu maar gewoon mee bezig. Dan is het daarna nog maar een week. Dat is wel te overzien Vraagt vriendlief gisteravond: wat wil je voor je verjaardag? Ja, dat was een inkopper natuurlijk haha
Haha, nu is t inderdaad lekker afwachten. Hoop dat de tijd beetje snel zal gaan! Oh wauw, wat lijkt me dat lekker zeg, lekker even niks aan je hoofd, hihi. Veel plezier!
@koekepan: heerlijk hoor, zekerheid! Op naar de volgende ronde! Alles werkt nog @mamavanm1: dat helpt met een heleboel dingen, ik zadel haar op, hup de polder in en even nadenken.. Ze is namelijk altijd braaf en stelt nooit vragen haha!!
fijn dat je ongesteld bent geworden! ik vond dat ook n hele opluchting. ook dat het een normale cyclus was van 28 dgn!
28 feb. komt moeder voor moeders langs. ik ben benieuwd hoe dat allemaal in zn werk zal gaan en hoe ik het ervaar. hoor er verschillende verhalen over
@koekenpan wat fijn dat je nu meer zekerheid hebt. Op naar ronde twee!! @babyflower wat leuk dat je daar aan had gemeld! Ik heb me daar oom aangemeld. Je krijgt een zachte wikkeldoekje! MamavanM1 en ik hebben al gekregen.
@koekepan: ooh wat fijn, huppakee nieuwe ronde nieuwe kansen! @Keef: Ja, kan ik me wel voorstellen lijkt me ook heerlijk, het is al jaaaaaren geleden dat ik voor t laatst op een paard heb gezeten, haha!
Proberen zwanger te raken: -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari -Keef85 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 1 Maart -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart -BellaNoa (26 jaar), ronde 1, 3e kindje, NOD 11 Maart -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 13 Maart -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD ? -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Koekenpan (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 september MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober Echo's Femmes82: 6 Maart 2e echo MamavanM1: 27 Februari 1e echo Jeansflower: 8 Maart, 1e echo Babyflower: 15 Maart, intake Shirleymommy: 1 April?
Ego: Ik moet even mijn frustratie kwijt hoor!!! Ik had een fotolijstje met die foto van demi opgestuurd naar mijn schoonouders. Ze wonen niet ver weg hoor, maar omdat wij steeds ziek en verkouden zijn leek het beter om niet persoonlijk langs te gaan, want mijn schoonvader is erg ziek. Heeft de ziekte van wegener en dat zijn eigenlijk chronische ontstekingen. Dus als er al iemand bij hem komt die verkouden is, dan is hij dat ook alleen duurt het bij hem langer dat ie er vanaf komt. Nou, goed fotolijst opgestuurd en een kaartje erbij vanuit onze zoon geschreven. Dat Demi ook altijd dicht bij hun is en wij hun beterschap wensen. Belt vandaag mijn schoonmoeder op, dat ze het pakketje hadden ontvangen. Dus ik zei enthousiast, oh en? Nou volgens mijn schoonmoeder was mijn schoonvader er erg van geschrokken en hij kan dat nu niet aan door zn ziekte en blabla... want hij weet niet hoe het met zijn leven verder gaat en demi is dood en dat komt dan weer dicht bij... Ik dacht what the piep? Wat heeft zijn ziek zijn nou met demi te maken?? Bij hun draait trouwens de hele wereld om hun, want na de crematie hebben wij ook helemaal niks meer van hun gehoord hoe het met ons gaat. En als ze bellen dan gaat het alleen over hoe ziek mn schoonvader is... maar aan de bel trekken bij de artsen, nee hoor... Dus het was bij mij echt verkeerd gevallen dat telefoontje... en heb dat ook duidelijk aangegeven, want de bom barstte los bij mij en ook gelijk verteld hoe teleursgesteld ik in hun was en dat niet alleen zij shit zitten maar wij ook een moeilijke periode hebben gehad. Nou, zij had het alleen maar over hun, dat wij hun niet bellen etc etc. ML heeft vorige week nog gebeld, maar toen "kwam het niet uit" en schoonvader zou terug bellen, nou dat is ook niet gedaan... Ik ben zo klaar met hun... En dan dus dat ze niks met het lijstje wilden doen want hun hadden het afgesloten na de crematie......... Ik ben er dus echt klaar mee en ik zei ook tegen ML, dat ze lekker wegrotten daar met zn tweeen want ik ga er niet meer naartoe!! Dus dat hij voortaan mooi alleen kan gaan... maar hij stond achter mij en heeft ook helemaal geen zin meer om naar zn ouders te gaan, na dit telefoongesprek. Ik ga nu ff teruglezen meiden
@ Keef, dat idee heb ik dus ook.. dat er dan minder sperma terug komt Of dat echt zo is weet ik niet haha.. @ Wachtbankje, die duurt inderdaad altijd zo lang.... wanneer ik weer op t wachtbankje kom dan begin in net weer met werken na 7 weken, dus genoeg afleiding dan @ Koekenpan, fijn dat het allemaal weer werkt hihi. Succes in ronde 2 @ Babyflower, goed dat je mee doet met MvM. Heb ik bij Demi ook gedaan. Ze gaat eerst de zwangerschapstest uitvoeren En daarna mag je en ketting of armbandje uitkiezen... en verteld ze wanneer ze de kratten komen ophalen en waar je ze neer moet zetten enzo. Ze was bij mij maar een kwartiertje binnen. Ik ga deze keer trouwens niet mee doen, het stinkt nogal, maar oke daar zou ik het niet voor laten als ik er andere mee kan helpen. Ik vond het iedere keer toch gewoon heel erg irritant. Je gaat echt "bewust" plassen en dan vergat ik het weer om het in de kan te doen... en dan was ik weer zo misselijk een week waardoor ik ook echt niet met die kan bezig was haha en moest ik weer bellen om een week over te slaan. Vond het toch best vervelend, dus deze keer niet hoor.
@ Bellanoa: Wat een verhaal zeg. Ik kan me voorstellen dat je daar gefrustreerd van raakt. Hun hebben problemen, maar dat betekend niet dat jullie die niet hebben. Iedereen verwerkt zijn verdriet en dit verlies op zijn eigen manier. Dit is jullie manier en dat hebben andere mensen te respecteren. Knap dat je hebt aan kunnen geven hoe je er over denkt. Sterkte meis
@BellaNoa: *virtuele knuffel* Jeetje wat zul jij je gefrustreerd voelen zeg. Goed van je dat je hebt gezegd wat je ervan vindt, en fijn dat je man achter jou staat. Misschien kun je over een tijdje, als het wat gezakt is, een goed gesprek met ze aangaan. Zij zullen toch ook wel beseffen dat zij niet de enige zijn die het zwaar hebben?? Jullie hebben iets hartstikke heftigs meegemaakt, daar mogen ze best wat rekening mee houden! @koekenpan, fijn dat je nu toch echt ongi bent geworden! Op naar de volgende ronde @shirley, jij had het laatst over een app waar je al je kwaaltjes en alles wat je voelde in je lijf inzette... Hoe heet die app?? Wil het ook eens gaan proberen @keef, ik heb het nog niet gemerkt, maar het zou wel logisch zijn, dat er minder sperma terugkomt in je vruchtbare dagen. Aangezien je baarmoederslijm dan meer gericht is op een innesteling. @hier nog steeds wat lichte buikpijn. En lage rugpijn. En enorm veel puisten Hopelijk wijst dat allemaal op een naderende eisprong. Helaas gisteren niet meer geklust, hadden allebei niet zo'n zin. Maar vanavond gaan we er tegenaan hebben we al afgesproken
Idd Cupcake hoe is het bij jou? Nog twee dagen zie ik en dan kun je testen. Heb je al een gevoel dat de ongi er aan komt? Ik ga voor je duimen.
@Femmes lief dat je eraan denkt! Euhm volgens mij was het een voorteken voor menstruatie helaas, maar nog geen helder bloed gezien...dus daar wacht ik nu eerst op...waarschijnlijk komt ie binnenkort... Ik lees later weer even bij en reageer verder...