Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Bellanoa: god, wat irritant. Ik snap best dat je gefrustreerd daar over bent. En probeer je iets goeds te doen een super gebaar, en dan krijg je dat als dank. En helemaal super dat je het uit hebt gesproken, zou ik niet zomaar durven denk ik.

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -NdNk (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Februari
    -JackieSt (31 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 21 Februari
    -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 27 Februari
    -Keef85 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 1 Maart
    -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart
    -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart
    -BellaNoa (26 jaar), ronde 1, 3e kindje, NOD 11 Maart
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 13 Maart
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 17 Maart
    -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD ?
    -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ?
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 september
    MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober

Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober
    Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober

Echo's
    Femmes82: 6 Maart 2e echo
    MamavanM1: 27 Februari 1e echo
    Jeansflower: 8 Maart, 1e echo
    Babyflower: 15 Maart, intake
    Shirleymommy: 1 April?

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @BellaNoa, ooh wat vervelend zeg van je schoonouders! Ik snap dat het je frustreerd! Het is niet leuk dat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn! Goed dat je hebt gezegd wat je ervan vindt! En idd net wat Tralalala zegt, misschien is het goed om dit eerst te laten rusten en daarna eens een keer met ze te gaan praten. Ik vind ze erg egoïstisch, ze kunnen toch ook wel eens jullie bellen om te vragen hoe het met jullie gaat, zoveel moeite is dat toch niet?

4. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @bellanoa

Je krijgt een hele dikke knuffel van ons allemaal! Wat vervelend dat jou schoonouders zo tegen jullie doen. Een beetje begrip en resprct tonen mag best. Maar wat zij deden is helemaal verkeerd. Ik snap best dat zij hun eigen probleem hebben maar dat betekend niet dat zij zo tegen jou moeten doen en helemaal niks meer laten weten of vragen hoe het met jullie gaat. En ik vind het goed dat je hun heb laten weten wat jij ervan vind want dat zal ik zelf echt niet durven terwijl ik gwn eruit wilt schreeuwen. Ik ben vaak bang dat mensen mij niet aardig gaan vinden of slecht over mij denken. Maar misschien ga ik straks anders denken wanneer ik moeder word. Want dan draait alles om je kind en niet wat andere mensen van jou vinden, denken of zeggen. Ik hoop van harte dat je snel zwanger gaat worden ^_^

@tralalala app heet womanlog is echt heel handig. Je kan je temperatuur en gewicht bij houden. En ze worden aangegeven in een grafiek. Je kunt heel makkelijk zien wanneer je temperatuur weer stijgt of daalt. En je kunt aanklikken welke symtomen je vandaag hebt. En hoe jij je vandaag voelt. Echt heel handig! En als je zwanger ben kan je die app ook blijven gebruiken. Want ik gebruik hem nu voor foliumzuur je kunt aanklikken of je al in hebt genomen of niet.

5. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik was net naar de kruidvat geweest en ging wat l'oréal producten halen. En ik kreeg een goody bag mee. En er zat gwn een dvd in met popcorn die je in de magnetron kun doen. En precies de dvd die ik wou hebben!!

6. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    heb jij even mazzel vandaag. Nou vanavond lekker op de bank met de beentjes omhoog, dvd'tje aan en popcorn op schoot?

7. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    @ bellanoa jeetje wat heftig! denk je wat goed te doen...
    snap heel goed dat je er klaar mee bent! dikke knuffel!

8. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    dw vrouw die ik sprak va mvm vroeg me al of ik een
    potje of bakje met plas klaar wilde hebben staan.
    ik vind het toch best spannend; dadelijk verschijnen
    er ineens geen twee streepjes.... aaaargghhh gek word
    ik soms van mezelf....!

9. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @femmes jah precies. Eerst geen plannen om iets te doen en nu ineens wel! Geweldig lucky basterd am I.

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Weet niet of ik goed of slecht moet zeggen :p
    Goed omdat ik me goed voel, geen last meer van m'n rug enzo.
    Slecht omdat ik nog steeds in ronde 1 blijf hangen..

Duss ;)

11. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ow wat irritant zeg!
    Nog een test gedaan laatst? Of wanneer voor t laatst?

12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Die gebruik ik ook! Zeker heel handig! Doe alleen nog niet aan temperaturen, maar voor de symptomen is hij ook handig om bij te houden.

13. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hele leuke film is dat! Wat leuk dat je een goodiebag kreeg!

14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Afgelopen dinsdagavond nog getest!

15. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hmm misschien morgen weer testje aan wagen?

Heb nu ik zwanger ben trouwens de app zwanger.nl moet je wel 1,80 voor betalen maar is erg leuk, houdt bij hoe groot het is en een plaatje hoe het er nu uitziet.
    Heb die womanlog ook inderdaad maar vind m voor zwanger helemaal niks, kan nergens einddatum invullen ofzo. Dus volgens de app ben ik over 3 jaar nog steeds zwanger ;)

16. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Oh wat leuk.
    Ik kijk zelf elke week op deze site Zwangerkalender - zwanger
    daar staat ook altijd wat extra info op over hoe je, je nu kunt voelen enz.
    Ik stuur dan elke week een mail uit naam van uk naar mijn man met de info die bij de betreffende week hoort. Hij gaf eerst aan dat niet te hoeven, maar ik mail hem toch elke week en hij lijkt het nu ook leuk te vinden. Hij begint eer nu ook zelf over dat hij een mail heeft gehad enz. Gister stond er bij week 9 dat je erg moe en uitgeput kan zijn. Ik gaf gisteren aan dat ik zo moe was. Zegt de schat: "Ja dat klopt dat hoort erbij, heb ik gelezen, lekker vroeg slapen en niet te veel meer doen. Je moet nu ook voor ons kleintje zorgen."

17. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ MamavanM1, nee normaal ben ik ook altijd zoiemand van laat maar zitten. Maar dit onderwerp ligt nogal gevoelig en ik was zo gekwetst en werd zo kwaad dat ik alles heb gezegd wat ik dacht, maar ook met de instelling dat ze er echt in kunnen stikken en het voor mij dan toch niet boeide of ik iets verkeerds zou zeggen. Wat denkt ze wel niet.

@ Kaatje, nee vind ik ook, al is het een smsje dat vinden wij al genoeg. Ze heeft echt op mijn staart getrapt, dus ze zal hemel en aarde moeten bewegen om dit goed te praten. Ik ben normaal nooit zo moeilijk, maar als iemand écht op mijn staart trapt dan is het gewoon over.

@ Shirleymommy, dankjewel voor je lieve woorden! Ik heb ook altijd de vrede willen bewaren hoor, zelfs toen ik moeder werd, want dan is het weer... "het is zijn opa en oma". Alleen deze keer ging het echt te ver, denk ook niet dat ze deze reactie had verwacht van mij ;)

Leuke goodiebag! Ik heb die film ook gezien, hij is wel leuk, maar ik had er wel meer van verwacht, ben benieuwd hoe jij 'm vind :)

@ Babyflower, daar was ik ook zo bang voor dat die test niks aan zou geven, maar komt vast goed!

@ Zwangere, op de website van MvM kun je je aanmelden voor "berichtje uit je buik". Dan krijg je iedere week een mailtje hoe het met je baby gaat etc.

@ Mijn schoonouders, ben er de hele middag van over de zeik geweest en ben toen maar even gaan slapen, voelde al een migraine opkomen. Maar net wakker gemaakt door ML met lekker eten en nu gaat het wel weer, maar als ik er over na denk word ik weer kwaad, dus ik laat ze maar links liggen en ga aankomende week lekker genieten met mn gezinnetje in CP.

Ze hebben het trouwens wel goed voor elkaar vandaag. Ze hebben nu ook ruzie met mijn schoonzus en zwager. Mijn schoonmoeder had mijn zwager opgebeld om te zeuren over ons en het overrompelde hem een beetje dus hij had het gesprek kort gehouden. Toen had mijn schoonzus teruggebeld naar mijn schoonmoeder en netjes gevraagd of ze hun niet wilde betrekken hierin en ze hun met rust wil laten. Mijn schoonzus is vandaag 41,4 dagen zwanger, die hebben daar echt geen zin in en zijn zich voor aan het bereiden op de bevalling die komen gaat. Toen flipte mijn schoonmoeder tegen haar en 1 seconde later stond ze schreeuwen en krijsend aan de deur bij hun (hun wonen in de straat) en hun dochtertje van 1,5 jaar stond erbij en raakte overstuur daarvan.. toen heeft mijn zwager haar het huis uit gezet... dus het gaat lekker in de fam

18. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Jeetje Bellanoa, wat een vervelend gedoe allemaal in je familie! Hoop dat je het een beetje kan loslaten meid.. Maar blijft een rot situatie! Aangezien ze nu ook al mot hebben met je schoonzus is het wel duidelijk bij wie het probleem ligt..

@jeansflower, ik weet niet zo goed wanneer ik weer zal testen.. Heb niet het gevoel dat ik zwanger ben namelijk.. Maargoed weet ook dat dat niet altijd iets hoeft te zeggen. Mijn man is 2 weken geleden een week op wintersport geweest, dus toen kan ik niet zwanger geworden zijn.. Hij is vandaag 2 weken terug, dus als ik alsnog eventueel zwanger ben geworden is het daarna gebeurd, gezien de negatieve test dinsdag. Dus kan beter nog een paar dagen wachten..

19. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @femmes leuk he dat jr man ook intresse toont!

@bellanoa ik had hem al een keertje gezienib de bios. Ik vond hem wel leuk hoor. En ook super grappig haha iedereen heeft zn eigen smaak hea.

20. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Shirley, ja dat is zeker waar. Las hier op het forum ook veel goede verhalen en ben 'm daardoor dus ook met veel verwachting gaan kijken, haha ach ja..

@ Cupcake, is dit je allereerste cyclus na AC? Of heb je al wel een keer je echte menstruatie gehad?

Deel Deze Pagina