Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Oh leuk leuk leuk. Die van mij komt er zo aan. Ik ben nu bezig met hem op de computer te zetten.

Ik mag het idd binnenkort gaan vertellen. Morgen over twee weken hebben we de 2e echo en daarna vertellen we het mijn schoonfamilie. mijn eigen familie een paar dagen later. Dus nog even 2,5 week geduld en dan weten alle naasten het. Daarna nog het werk en dan kan het op facebook de lucht in;)

Fijn om de merken dat ik nog geen zwangerschapsdementie heb:)

Ik heb voor je dat je ongi alweer over is dan kun je idd mooi op voor de volgende ronde.

2. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Daar is die dan...... mijn zelfgehaakte nijn!!!
    Manlief vind hem ook zo leuk. Hij heeft altijd zo'n houding van ik zie wel wat het wordt en was gisteren helemaal enthousiast:)

Nu dan eindelijk maar de poef maken en dan later op voor de slofjes;) Leuk leuk leuk.

Bijgevoegde bestanden:

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Mooi hoor! Leuk dat die mannen dat wel leuk vinden he, de mijne was ook helemaal enthousiast..:D
    Knap dat je het zo lang voor je kan houden!
    Ontspannend om te doen he dat haken...ben zelf met verschillende dingen bezig...een kleedje bijvoorbeeld...van de hema site geplukt ;) je kunt zoveel leuke dingen vinden...
    Zpagetti lijkt me ook leuk om te doen...wordt het wat groter en minder pluizig van ;)

4. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Het is idd lekker ontspannend om te doen. Leuk om op deze manier een beetje voor de kleine bezig te zijn. Lekkere uitlaatklep nu ik het nog voor me moet houden.
    Nu eerst weer iets voor mezelf maken. Ik heb namelijk nog 7 maanden;)

Er is idd veel leuks te vinden op internet. Ik was ook nog leuke slofjes tegen gekomen, maar daar wacht ik nog even mij. Wil dan eerst even weten wat het wordt.

5. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Femmes82 en NdNk super leuk zeg!!! Ik heb ook eens zo'n Zpagetti setje gekocht om een tas te maken maar het lukt me niet...

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Femmes en NdNk, wat leuk zeg! Erg mooi!

7. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Jackie: jammer dat het je niet lukt. Misschien dat je teveel het patroon volgt. Bij sommige dingen moet dat wel, maar ik ben vorige week begonnen met een tas (voor het eerst) en heb het eigenlijk op gevoel gedaan. Het is soms lastig om te begrijpen hoe sommige steken moeten, maar opzich kun je dit op internet goed vinden dmv info en filmpjes.

Ik zie trouwens dat het spannend wordt voor jou en over 2 dagen je NOD hebt.

8. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Jackiest....youtube is de boodschap....en op hema hebben ze ook een goede beschrijving van hoe de steken moeten :) en dan is het gewoon veel oefenen en wat femmes zegt...op gevoel...die luchtballon was oorspronkelijk veeeel kleiner....heb hem zelf groter gemaakt door te verdubbelen...en de onderkant samengebonden en een vlinder toegevoegd....;)

9. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb nog nooit gehaakt dus misschien heeft dat er ook mee te maken... De rechte steken gingen op zich wel maar toen ik de rondte in moest toen lukt het niet meer. M'n moeder heeft ook aangeboden om te helpen dus misschien die even om uitleg vragen.

Ja, het wordt nu wel spannend... Maar durf er eigenlijk niet op te hopen. Bang dat het anders toch een teleurstelling wordt.

10. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Thanks! Zal ook eens op de site van Hema kijken. Lijkt me ook onwijs leuk om zoiets te kunnen maken maar ik denk dat ik eerst maar eens de basis moet leren dus makkelijk beginnen.

11. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Jackie: ik had het ook niet eerder gedaan. Hopelijk lukt het met de hulp van je moeder.

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Hey dames, wat een geklets weer. Gezellig :)
    Gaaf zeg, die ballon en nijntje! Super mooi! Dat jullie dat kunnen zeg. Ik ben echt zo a-creatief als maar zijn kan dus ik begin er maar niet aan haha. Heb het geduld er ook niet echt voor vrees ik ;)

Helaas gisteren niet gelukt om te klussen, vriendlief was met geen 20 kanonnen wakker te krijgen. Ik ben nu wel een beetje bang dat we te weinig geklust hebben deze ronde om zwanger te kunnen raken :( Zondagochtend voor het laatst en pas morgenavond weer :( Echt jammer, had me zo voorgenomen om de hele maand om de dag te doen. Dat stomme onregelmatige werken ook :x Wordt er echt een beetje verdrietig van, ik wil zo ontzettend graag, en als ik niet had hoeven werken hadden we echt om de dag geklust, en nou is het dalijk niet gelukt vanwege mijn rooster :( Ik heb dus even een baalmomentje.

13. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Inderdaad, dat stomme onregelmatige werken ook!!!
    Dat is erg lastig plannen! Nu kan zaad het wel een aantal dagen overleven :) Dus wie weet en gewoon door blijven klussen! Ik weet niet hoe nauwkeurig je cyclus is...misschien springt je ei toch iets later of is ie iets vroeger gesprongen...
    Zolang we nog niet ongesteld zijn houden we moed!

14. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

wat schattig en knap hoor.
    @kaatje87 dan denk ik inderdaad dat mijn ei er aan komt hahaha.
    Maar dat is lang 13 maanden, hoe hebben jullie dat al die maanden vol gehouden.
    En mag ik vragen waarom jullie zolang zonder de pil en nu voor een kleintje gaan. Ik bedoel heb je eerst echt ontpilt.
    Wel fijn dat je cyclus nu goed wordt en korter. Hoop zo dat het raak is voor jullie deze maand :)

15. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @tralala: dank je wel. Natuurlijk mag je balen. Gewoon van je afblijven schrijven. Daar zijn we ook voor.
    Ik kan het me heel goed voorstellen dat je baalt. Ik weet dat ook nog van mezelf. Je hebt maar een paar dagen per maand kans. Daarna moet je gelijk weer een maand wachten. Hopelijk was dit genoeg en gewoon verder blijven klussen. Net zoals NdNK zegt, je kan je ei eerder hebben, maar ook later. Heb je ovu testen gebruikt? Zoniet, dan helemaal gewoon nog even door blijven klussen. Het hoeft niet perse 14 dagen voor je ongi te zijn.

@ SchoesjeR: Wat spannend dat je ei er aan komt. Dus niet te veel hier kletsen, maar vooral aan de klus;)

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @SchoesjeR, Ik ben eind Oktober 2011 gestopt met de pil omdat we in Januari 2012 voor een kleintje zouden gaan. Alleen mn man gooide roet in het eten want hij vroeg me ten huwelijk. En ik dacht ja straks is het direct raak en ga ik trouwen met 8,5 maand zwangerschap. Dat wilde ik niet. Ik had geen zin om weer aan de pil te gaan dus zodoende 1 maand voor de bruiloft begonnen. (Al met al hadden we in Januari 2012 best kunnen beginnen, ben nu ook al 6 mnd verder ;)) Maar al met al is het wel goed geweest want ik heb wel last gehad van het ontpillen!
    Jullie direct begonnen sinds je gestopt bent met de pil?

17. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@Femmes82, hahaha ja manlief is nu aan het werk dus vanavond maar extra gezellig maken, denk dat mijn ei er inderdaad aan komt. (mijn slijm) is eiwit en sliertig dus hoop t wel. verders geen klachten nog. om de dag zeker aan het klussen :)

@kaatje87
    Ok ja dat snap ik zeker hahaha wat grappig wij denken net zo. Vorig jaar maart gestopt met de pil toen gooide mijn man roet in de hele zaak want hij vroeg mijn in Mei ten huwelijk en ook ik wilde niet zwager zijn en trouwen of misschien wel ziek van de zwangerschap of ongie. ben toen in juni na 3 testen weer aan de pil gegaan voor 8 maanden nu getrouwd en nu voor het echie gegaan.
    beetje het zelfde verhaal he :)
    Waar kom je eigenlijk vandaag?

18. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    #1618 Kaatje87, 19 feb 2013
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
    @SchoesjeR, haha ja idd beetje hetzelfde verhaal! Ik dacht ook, ben ik straks hondsberoerd op mn trouwdag of hoogzwanger. Dus een maand voor de bruiloft voor het echie gegaan. Ik woon in Zwolle. En jij? Zag al wel Gelderland staan ;)

@All, Ik heb net toch nog maar een ovulatietest gedaan.. Mijn temperatuur is nog niet gestegen en dat vond ik raar. Mijn ovulatietest was eindelijk duidelijk.. Laatste dagen dat ik testte was het streepje heel licht dus dacht eigenlijk dat ik te laat was. Maar hij was positiever dan de rest die ik gedaan had! Dus loop denk ik toch gelijk met SchoesjeR wat eisprong betreft!
    Pff zit alweer op cyclusdag 27.. Soms snap ik ook helemaal niks van mn lichaam!

19. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @femmes en @ndnk Wauw!!! Echt heel leuk. Ik wou dat ik dat kon zeg. Dan had ik een leuke hello kitty gemaakt ofzo maar ik heb het gevoel dat het een jonge is dus ik ga hem gen hello kitty geven haha.

@tralalala aahw wat jammer nou! Maar gelukkig kan sperma wel tot 4 dagen in leven blijven (alleen die super sterke dan). Ik hoop dat het wel gelukt is.

20. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Nog wel geklust de afgelopen dagen? Succes. Dan zijn ovu-testen toch een uitkomst anders had je hem gemist.

Deel Deze Pagina