mijn libido is weg op t moment. na n dag werken ben ik zo moe. eten en naar bed. t is echt extreem. mn vriend begrijpt t wel maar vind t wel jammer aangezien mn borsten nu mega zijn ( althans voor mn gevoel. cup aa is nu a haha) ook durf ik nu niet zo goed, ben bang dat ie wat stuk maakt hoewel ik weet dat dat niet kan
@NDNK wat jammer dat je test negatief is. Maar je bent toch nog niet ongesteld? @jackist Balen zeg van die ongesteldheid. De volgende ronde gwn om de dag seks!! @Keef i had hier aantal pagina's terug van dag tot dag alle symtomen beschreven. Ik weet echter niet meer welke pagina. En jaah bij ons in de familie is er ook een kleine geboren. En wat is ze lief en zoooooo schattig. Ik kan mar niet wachten om mn kleine in de armen te hebben als ik haar zie. @tralalala BALEN!!! Wrm toch op zo'n moment pijn hebben. Je hebt moeite gedaan allemaal spannende smsjes gestuurd en hij had gwn pijn aan zn dingetje. Echt balen meid. @jeansflower Oh wat erg voor je schoonzus. Wel jammer dat je niet met haar erover kan praten. Het zal eigenlijk beter zijn voor haar als zij eimand heeft om er over te praten. Want dan kan jij haar helpen met troosten enz. EN mn libido is echt omlaag gegaan zeg. Eerst wou ik elke dag seks hebben ook voordat ik zwanger wilde worden. En nu heb ik dat gevoel totaal niet.
@tralala: he jammer van je vriend! Maar misschien ben je nog wel net op tijd?? Spannend zeg! ik snap heel goed dat je baalt. @jackie: ohhh balen meid! @jeansflower: jammer van je schoonzus! Ik snap wel dat ze het misschien moeilijk vind omdat zij al lang bezig is, maar ik vind dat er op zijn minst wel een gemeende felicitatie van af kan toch? Ze moet het jullie toch ook wel kunnen gunnen? Maar misschien denk ik nu te simpel? @leetje: nee die vragen zijn inderdaad niet leuk! Ik word helemaal doodgegooit met vragen wanneer de tweede komt. Zucht. Als iedereen nou even gewoon rustig afwacht, het leuke nieuws komt vanzelf!! *moet nu even eten gaan maken, dus reageer later meer *
Ja dat hoopte ik ook, nou ja misschien volgen die gemeende felicitaties wel als we echo gehad hebben.. En misschien ook niet. Hoe gaat t met de Weight watchers? @babyflower: ik snap je helemaal! Schijnt dat je onschuldige bloeding kunt krijgen als hij je baarmoeder mond raakt en dat lijkt me zo eng nu! Ook al is t onschuldig! @shirley: ja ik weet niet of ze al iemand heeft om erover te praten.
@All, thanks voor reageren, ik hou het gewoon om de dag tot ik weer ongi wordt. Mijn app op mobiel zegt vandaag eisprong en mijn banner morgen. erg raar... gisteren nog geklusd dus maar morgen weer of als we zin hebben uit ons zelf misschien vanavond zowiezo om de dag. ik heb geen klachten van naderende eisprong. maar ach je hoeft het niet te voelen toch. Ja misschien is je schoonzus @Jeansflower dan wat enthousiaster weet ze zelf ook meer wat ze erbij haar aan kunnen doen om te helpen met zwanger worden. Succes hoop op blije mensen om je heen. @Kaatje87 hahahaha ach maakt niet uit toch. Heb een heerlijke dag gehad. morgen alleen veel eerder beginnen en door de kou op de fiets Al positester????
@jeansflower: ik ben vorige week woensdag begonnen, en toen tot zaterdag 700 gram afgevallen. Totaal nu 3 kwijt. Nu ben ik een week op vakantie, dus a) kan ik het niet helemaal goed invullen omdat de app op mijn telefoon niet werkt, en b) dit is waarschijnlijk de enigste vakantie dit jaar, dus ik wil ook wel genieten. Maar ik let er wel op, ik probeer goede keuzes te maken, en we wandelen hier erg veel de bergen op, dus dat compenseerd wel weer aardig. Vandaag weer een wandeling gemaakt, dat ging zo stijl omhoog dat je af en toe de touwen vast moest houden anders glee je weer naar beneden haha.... @schoesjer: wat raar dat je twee data hebt van een eisprong. Maar als je genoeg klust (vind het eigenlijk maar een raar woord haha) dan kan je hem haast niet missen. @all: ik heb vandaag mijn eerste ovulatie test gedaan, zit nu op dag 10. Wil hem niet missen, dus het kan zijn als ik weer een cyclus heb van 36 dagen dat ik dan 12 dagen te vroeg begin met testen, maar ach ik heb er 24 liggen, dus in ieder geval genoeg. Maar als de pillen werken die ik nu al 1,5 week slik, voor een regelmatige cyclus dan kan hij natuurlijk ook eerder komen, dus dan weet ik in ieder geval wanneer hij komt. @alle zwangeren: hoe gaat het met jullie? Al kwaaltjes? sorry als ik erover heen gelezen heb, maar kan niet eindeloos gaan zitten lezen hier op vakantie .... maar jullie vinden het vast niet erg om nog een keer te vertellen
@ jeansflower: Fijn dat ze al ze zo snel doorverwezen zijn. Waarom nog langer wachten als er tekenen zijn dat er waarschijnlijk iets niet goed is. Mijn libido is iets minder dan normaal,maar dat komt vooral door de vermoeidheid. We vinden het wel allebei veel spontaner nu omdat je niet meer bezig bent met zwanger worden. @ Kowalski: was jij niet op skivakantie of heb je dat al achter de rug? Lekker gehad? @SchoesjeR: Succes met klussen
@femmes: ja ik ben nog tot zondag in Oostenrijk. Maar mijn dochter zit nu in bad, en word verzorgd door Tante en Oma dus ik heb even wat lekkere alleen tijd , dus dacht even het forum bij lezen...
@all ja inderdaad raar maar ach, het is 1 van die dagen denk ik dan. ga gewoon om de dag klussen. ja raar woord hahaha. komt goed. fijne avond meiden bedankt voor de reacties. fijne vakantie geniet, beter te vroeg testen dan te laat @Kowalski. @femmes thanks komt ook wel goed. vanaf volgende week minder tijd om over baby's na te denken tot de maand Mei lekker leuke dingen op de planning staan, maar wel blijven we lekker klussen hoor hahahaha
Ja zeker lekker! Hoe veel ik ook geniet van D. ik vind het ook wel eens lekker om even op de laptop te zitten bv. of even een spelletje te doen op de Ipad oid. En dat kan prima hier haha
@kowalski ik ben namelijk heel erg moe en ik heb last van mn rechter bovenbeen. Soort van zenuwpijn zeg maar. EN ik he ook nog eens last van krampen alsof ik ongesteld ga worden. Echt heel vervelend want het maakt me bang! Maar verder rest gaat alles goed. Ik ben ind e ochtend niet misselijk ofzo dus helemaal mooi! @all ik ben trouwens vandaag begonnen met in de kannetje plassen voor mvm. Op zich niet zo vervelend ofzo. Ik denk elke keer dat ik iets goeds doe voor mensen die zelf niet vruchtbaar zijn. Dus ik doe met plezier ^___^
@ Jeansflower: ik kan me voorstellen dat je schrikt en je zorgen maakt. Toch kan het (ben ik weer met mijn optimisme) erbij horen. Ik heb het even voor je opgezocht. Zie de volgende link: Bloedverlies en zwanger | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Ik hoop t maar.. Zat nu ook bij t afvegen beetje helder bij. Heb wel net intensief hard gelopen. Ben zo bang!
Zolang je geen heftige krampen er bij hebt kan het gewoon dat zijn wat er op de site stond. Ik duim voor je en hoop op het beste. Een dikke virtuele knuf om je te steunen
@Jeansflower WOW! Dat is wel schrikken zeg. Ik ben nu ook zo bang. Ik heb vanaf 18.00 tot nu toe nog steeds krampen! Het doet echt pijn. Ik heb nog nooit zo lang non-stop krampen. @babyflower ik heb je vrienschapsverzoek geaccepteerd
Dat is schrikken!!! Natuurlijk ga je je zorgen maken, maar wat femmes zegt,nzonder heftige krampen, zijn er andere verklaringen voor! Kop op jij! Hoop dat je wel je rust kan nemen en niet te veel stressed