Dames, Bedankt voor de lieve reacties. Heb nu geen bruin verlies meer. Dus t is nu afwachten of dat dat het was of dat het toch doorzet naar een miskraam.
Ik heb in week zes ook bloedverlies gehad. Toen vk gebeld omdat ik toch ook wel in paniek was, maar zolang je geen krampen krijgt is het niet erg. Hoop het voor je!
@ jeansflower jeetje ik duim voor je dat het niets is . Hier nog niks hoor temp is nog mooi en begin een jong aardbeitje te worden pff wat een pukkeltjes in mijn gezicht en rode vlekken!!! Nog dames testen ???
@ Debbi: heb je alweer getest? Een hoofd vol met puisten? het zou zo maar kunnen? Nu zou je haast wel positief moeten testen als je zwanger bent. Ik ga weer verder duimen voor je.
Jaa gister heb ik getest s middags helaas weer niks te zien!!! Nou ga ik zaterdag testen met een vriendin die dan haar nod heeft anders weet ik het niet meer hoor !!! Duim duim duim
Is dit je eerste ronde na het stoppen met de pil (sorry, weet het even niet meer) Spannend, samen testen!
Nee dit is 3 e ronde inseminatie vorige ronde telde eigenlijk niet mee werd met spoed geopereerd!! En zit al een tijdje niet meer aan de pil hihih Geeft niet vergeef het je
Net VK gebeld. Vanmorgen weer wat lichtbruin namelijk. Ze heeft me voor 90% gerustgesteld. Ze denkt gewoon een gesprongen vaatje. Niks om me druk over te maken zolang het niet heftiger wordt en buikpijn krijg. Ze verwacht niet dat t problemen zal geven omdat ze dit wel vaker zien. Hele aardige assistente die heel rustig uitlegde hoe t kan en wanneer ze zich wel zorgen maken en wanneer niet. Nu die 10% onzekerheid nog, die hoop ik weggaat als ik vanaf nu niks meer heb ze gaf wel aan dat dit een paar dagen aan kan houden. @debbie: spannend!! Ik heb namelijk ook een aardbeihoofd, rug en borst sinds ik zwanger ben! T valt nu zelfs collega's op... Sta ik weer te liegen over verhaal stoppen met pil, want ongezond die hormonen etc haha
Ohh wat een geruststelling en niet teveel aan denken Je moet lekker gaan genieten meid !!! Jaa echt ik heb nooit pukkels ja of 1 maar dit heb ik nog nooit gehad haha lang leve de hormonen . Maar bij mij altijd nog niks dus op naar zaterdag
@jeansflower: gelukkig maar! Hopen dat het gewoon een vaatje is inderdaad! Haha aardbeihoofd... check!! Sinds het stoppen met de pil GELIJK weer puistjes haha niet zo veel, maar meer als normaal haha! Verder hier als sinds 2 dagen een 'raar' gevoel... Soort altijd honger gevoel, alleen dan lager... (kan het slecht uitleggen) Met af en toe een steekje/krampje.. Zou dit door het ontpillen kunnen komen?
@jeansflower wat fijn dat de vk jou gerust had gesteld. Dus maak je maar geen zorgen. Je hebt geen hevige krampen erbij en waarschijnlijk is het toch een vaatje die gesprongen is. Ga van het positieve uit en niet van die negatief!!
Oh ja mutsig van mij. Helemaal vergeten. Probeer het van iedereen te onthouden en bij te houden. Nu vergeet ik het niet meer
@ Jeansflower: Wat fijn dat je nu bijna helemaal gerustgesteld bent. Nu die laatste 10% nog. Kunnen wij daarmee helpen? Nu lekker genieten van de kleine beeb in je buik. Ging je eigenlijk nog naar de 9 maandenbeurs? @ Keef: ja lastig het kan gewoon twee dingen betekenen of eigenlijk 3: zwanger, ontpillen, of lijf dat je gewoon voorde gek houdt. Heel irritant! Ik zet in op nummer 1 omdat ik het je gun @ Shirley: Hoe gaat het eigenlijk met je ouders? Vroeg het me ineens af.
@debbi: wat spannend! Zou leuk zijn als jullie alle twee een positieve test in handen hebben. @jeansflower: Gelukkig heeft de vk je gerust gesteld! Nu inderdaad weer gaan genieten, en van het positieve uit gaan. Als snap ik wel dat je dat nu even moeilijk vind! @all: ik heb sinds vandaag weer wat krampjes in mijn onderbuik. Geen idee waar het mee te maken kan hebben, maar toch valt het me op haha.... Misschien wel van het vele lopen hier in de bergen. Moet nu omdat we met de hele familie in 1 huisje zitten, heel stiekem een ovulatie test doen haha.... was ik er gister net mee bezig word er op de deur geklopt, zegt me schoonmoeder: De vrouw van het huisje staat hier om de vieze handdoeken op te halen! hahaha nou dus heeeel snel alles weer in mijn toilet tas gestopt en de test uit het zicht gelegd haha!