@shirley: las vandaag eerder al dat je niet van je misselijkheid af kon komen, wat vervelend meis, bah! Ja kan alleen maar zeggen de hele dag een beetje eten, dat je elke x wat in je maag hebt maar niet vol bent, dat helpt bij mij. Verder zou ik t niet weten, kijk anders even op internet en probeer een paar dingen uit ofzo. Hoop dat t gauw weg gaat, is echt niks waard zo misselijk zijn..
@Mamavanm1, ja nu die positieve test nog! Ik durf er eigenlijk niet echt op te hopen.. Al ben ik deze ronde heel positief! Mocht ik over 5 dagen niet ongesteld zijn dan wacht ik nog wel een aantal dagen met testen.
@Kaatje: Jaa, dat snap ik. Elke x het gevoel als je wilt testen van Ja het zal wel niet.. Oke, dus je wilt wel na nod testen, haha knap van je. Heb je geen testdrift als je eenmaal op nod aangekomen ben?
Ik voel gewoon aan mijn wateren (ik heb nu ook meer dus....) dat het bij jou net als bij mij in ronde 6 raak is. Ik ga weer even een weekje flink duimen draaien voor jou en de andere naderende nod dames.
Wij zijn bijna weer thuis hier even een bericht vanuit de auto . Hoe gaat het hier? (Ga vanavond of morgen proberen zo veel mogelijk weer bij te lezen!) Gister weer een negatieve ovulatie test maar net zat er bloed op mijn papiertje bij het afvegen :s. Zou dit gewoon een tussentijdse bloeding zijn? :s
@Femmes, ooooh hoop zo dat je gelijk hebt! Ik ben blij dat morgen de normale werkweek begint, dan denk ik er ook niet zoveel aan!
@Mamavanm1, ja ik wil gewoon wachten tot na NOD. Ik heb met mijn man afgesproken dat ik na volgend weekend pas ga testen mocht ik niet ongesteld zijn. @Allemaal, fijn dat jullie zo meeleven! En voor me duimen! Doet me goed! @Kowalski, hoe was je skivakantie? Lekker genoten?
@Jeansflower en mamavanM1 Ik ga pas na de apotheek voor die medicijn tegen misselijkheid als het over een week niet over gaat. Ik ben nu niet meer de hele dag misselijk gelukkig. Ik ben alleen maar in de ochtend en in de nacht. Maar ik heb manier uitgevonden om niet meer missleijk te zijn. Gwn eruit gooien! Als je binnen houdt dan ga je alleen maar meer n meer missleijk worden. Dus als ik het eruit gooi dan houdt het meteen op! @kaatje zoals jeansflower het al zei vorige ronde zaten wij hier allemaal te klagen over rare krampjes en steken dus wie weet misschien ben jij nu al wel zwanger! We gaan voor je duimen!
@MamavanM1 Ja we hebben zeker goed geklust van dag 7 tot nu toe om de dag, en toevallig de dag dat ik ongeveer mijn ei zal heben volgens mijn banner en app op de foon. ik hoop het geen idee.hahaha. we zullen zien he'...lief dat je t vraagt
@kowalski: lekker weer op weg terug! Geen idee wat het bloed kan zijn? @kaatje: ik doe precies hetzelfde.. Test pas op z'n vroegst maandag als de duivels er dan nog niet zijn @all: vandaag weeeer 2 appeltaarten gebakken. Vrijdag ook al 2 voor de visite die langskwam. Vandaag heb ik ze gebakken voor m'n collega's morgen.. De laatste staat nu in de oven en dan zo m'n bedje in. Ben kapot!! Vanmiddag was een vriendin hier met haar kleintje van 19 maanden.. Heerlijk meissie. Heeft hier lekker met de kat gespeeld en had m'n vriend als haar nieuwe beste vriend! Heerlijk samen zitten keuvelen.. Kon me haast niet inhouden om te vertellen dat we ook bezig zijn.. Haha maar het is me gelukt!!
Eindelijk een nieuwe werkweek... Vanochtend wel een beetje misselijk, maar zal wel gekomen zijn door een enorme hoestbui die ik vanochtend had Zoek er nog niets achter Appeltaarten zijn alweer bijna op! Nog een halve over, maar die is waarschijnlijk ook zo weg
@keef hmmmmmm... Ik hou van vers gebakken appeltaart!! Heerlijk. Volgende week wordt een spannende week voor jou hea!! Ik duim voor alle meiden hier die nog niet zwanger zijn!!
Ja inderdaad Shirley!! Het wordt nu toch een beetje spannend! Gister zei mijn vriend ook al: het zal toch niet? De appeltaart was ook echt lekker!! het hele huis rook er gister ook naar, jummieeeee! haha
@simoontje123 inderdaad! Normaal vertel ik ook altijd ALLES.. ben echt een open boek!!! Maar tot nu weten maar 3 vriendinnen het... en dat is echt een unicum! 1 vriendin omdat ze echt mijn 'harts'vriendin is, zoals je dat vroeger zo mooi omschreef!! en de andere 2 omdat ze de verzorgsters zijn van mijn paardje.. En tsja, met mijn paard weet ik niet of ik het er allemaal bij kan hebben, dus vond het wel fair om ze dit te vertellen. Volgende week gaan we uit eten... En kijken wat we kunnen doen/regelen
@Shirley ja dat doen we ook hihi om de dag van dag 7 tot dat ik ongi zal worden zeg maar zo 11dpo thanks voor het mee denken Wanneer wordt er weer getest dames. Hopen op positesten
@keef, volgende week alvast geen carpachio(hoe schrijf je het ook alweer :-S) en wijn :-D haha. Bij mij wordt ook telkens gevraagd, waarom hoef je geen wijn? Heb je ons iets te vertellen??? Pff dan lastig om niets te zeggen heb eigenlijk een beetje het gevoel dat ik sta te liegen. Dat vind ik echt lastig. Maar toch.... Liever dat niemand het weet, als dat je iedere dag de vraag krijg, ene en ben je zwanger? Das alleen maar lastiger denk ik.
@simoontje: welkom! In principe kan je gewoon carpaccio eten en wijn drinken zolang je niet positief getest heb. En zou t mezelf vooral niet onthouden want je moet t straks al zo lang laten staan!