Ik was in december gestopt, toen zeg maar gelijk ongesteld van de pil, daarna na 21 dagen ongesteld na de pil en daarna zwanger. En heb 13 jaar de pil geslikt, dus was ook verbaasd dat mijn lichaam het zo snel overnam zelf.
Wauw dan ben jij echt super vruchtbaar!!! Echt fijn voor je. Ik kan er ook helemaal warm van worden als ik er aan denk dat ik misschien binnenkort ook zwanger ben. Zo bijzonder zo'n klein mensje in je buik. Iedereen om mij heen lijkt ineens zwanger te zijn. En daar ben ik dan weer stiekem jaloers op. Grrr haha en dit in de eerste ronde al!!! Dat wordt wat als het langer duurt of niet makkelijk lukt.
Nee valt wel mee. Moet je eens kijken pp de website van zwanger en kids. Heb van die dipsticks gebruikt dus de goedkoopste. Dat doe je dan elke dag vanaf ongeveer 7 dagen na ongesteld totdat je 2 duidelijke strepen hebt. Dan komt je ei binnen 24-48 uur.
Ja we zijn inderdaad een vruchtbaar koppel Het is heel bijzonder maar ook heel eng omdat je zoveel hoort om je heen! En ongelooflijk haha, volgende week vrijdag 1e echo, ben erg benieuwd! En wachten duurt inderdaad lang als je graag iets wilt.
Hmm okay zal t er met mun maatje eens over hebben. Grappig hoe dat gaat joh. Vanmiddag heb ik nog met iemand oor forum gesproken en heb ik gezegd dat ik dat over een paar maanden pas wil gaan gebruiken, maar nu ik jou verhaal lees, wil ik eigenlijk dat nu ook al gaan doen. Moet nu bij een gemiddelde cyclus nog een paar dagen tot ei sprong en had vanochtend wat steken onder in mijn buik. Dus misschien nu al ovulatietesten gaan kopen...
Ik denk dat ik ook wel tien testen positief en een echo moet hebben voor ik het zou geloven haha. Zo'n wonderlijk iets..
zo weer helemaal bijgelezen....heb veeeel nachtdiensten (nog 1 te gaan) en het was weekend dus vriendlief was thuis. Had dus veel bij te lezen heb volgend weekend of iets erna waarschijnlijk mn eisprong
@ Koekenpan: dat wordt aankomend weekend dus flink klussen zo te lezen Pittig hoor al die nachtdiensten. Jij liever dan ik
Zo inderdaad even werken en dan kom je thuis heb je heeeel veeeel te lezen. Welkom @Simoontje123. leuk dat je er bij bent. Wij hebben allemaal een voorstel ronde gehad zou jij dat ook willen doen. waar je vandaan komt getrouwd, werk etc. Hopen op een vruchtbare maand voor iedereen
hahaha ja gaat een gezellig weekend worden die nachtdiensten is ook niet mijn ding hoor, ik ben doodmoe en superchagerijnig
Okay komt ie dan he: Ik ben Simone en kom uit Schijndel. Daar woon ik samen met mijn vriend sinds 2 1/2 jaar. Sinds juli 2012 ben ik werkzaam als gastouder ( oppas) aan huis. Mijn vriend en ik zijn sinds 1 januari dit jaar pil vrij. En fan voor een 1e kindje. We wilden het een beetje op zijn beloop laten en wel kijken wanneer t ' raak' zou zijn. Maar ik merk zelf dat het toch wel heel erg kriebelt. Ik vertel tegen niemand dat we aant 'proberen' zijn. Maar wil er wel graag over praten. Dit lijkt me de ideale manier daarvoor. Ook als ik vragen heb kan ik ze aan jullie stellen, dit vind ik ook heel fijn. Ik weet als gastouder en voormalig pedagogisch medewerkster wel veel over kinderen, maar nog weinig over een zwangerschap/bevalling. Ik hoop een gezellige tijd met jullie te hebben hier oor forum en dat we maar allemaal een kleintje mogen krijgen.
Welkom meid! Dat kriebelgevoel klinkt heel bekend.. Wij hebben ook afgesproken " we zien wel wanneer het komt" maar vanaf de dag dat de pil de deur uit is ben ik er wel veel mee bezig vrouw eigen denk ik haha. Veel succes met zwanger worden en veel plezier op dit forum!
Zoo dames ik heb alles weer even gelezen !!! Simoontje123. Welkom hier ik hoop voor jullie dat het ook snel raak is .. Nou dames hier nog niksvte bekennen vanochtend weer getest maar jullie raden het vast al !!!! Ja weer negatief Net naar de wc geweest met afvegen ( klodder slijm de kleur van thee met melk ) sorry hoor ahhaha Temp was nog steeds 36,9 hele dag al misselijk Morgen urine afgeven bij de huisarts dus ben benieuwd
Hoi debbie, je zal t vast al geprobeert hebben. Maar er zijn ook van die ultra gevoelig testen he, heb je minder hormoon voor nodig. Sommige mensen maken dat weinig aan namelijk. Heb je die al gebruikt??
@Debbi86, jeetje meis 10 dagen overtijd en negatieve testen.. Je temperatuur is ook wel hoog.. Raaar! Wel fijn dat je morgen urine gaat wegbrengen! Hopelijk ben je snel iets wijzer! @Cupcake, hopelijk breekt snel je menstruatie door en kan je beginnen met een nieuwe ronde! Of snel een positieve test.. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat dit een hele lange 'ontpil' ronde is..
Haha ja die heb ik al gebruikt zelfs 6 dagen voor nod maar helaas Ik heb geen geduld meer ik wil weten wel of niet dan kan ik door haha
Voordat ik aan de pil ging was ik ook heel onregelmatig, maar weet niet meer precies hoelang omdat dat al 8 jaar geleden is. Maar het duurt nu wel erg lang, dit is de eerste ronde na de pil dus m'n lichaam moet nog op gang komen helaas. Jij had best een nette eerste ronde gelukkig!